loading...
آژانس برندینگ
آژانس برندینگ بازدید : 375 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (1)

مانتو فرم

چرا بایستی از لباس فرم اداری زنانه در محیط کار استفاده شود؟
یکی از مهمترین موضوعاتی که سبب شده است تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از بهترین و مناسب ترین انواع مانتو فرم اداری زنانه در محیط های کاری خود باشند، بایدها و نباید های مربوط به پوشش خانم ها در چنین محیط هایی است. خانم های نمی توانند با هر مدل لباس و آرایشی که دوست دارند در محیط های کاری خود حضور داشته باشند چرا که چنین رفتاری ناپسندانه بوده و اصلا جذاب به نظر نمی رسد. همین امر نیز سبب شده است که استفاده از مانتو فرم اداری زنانه بهترین جایگزین برای انواع مانتوهای کوتاه و جلوباز، شلوارهای رنگی و جین و غیره به شمار آید. اگر شما نیز دوست دارید تا محیط و فضای کاری سازمان خود را به بهترین شکل ممکن ارتقاء داده و بهره وری را افزایش دهید، توصیه می کنیم که حتما استفاده از مانتو فرم اداری مخصوص بانوان را در اولویت های خود قرار دهید. استفاده از چنین فرم هایی برای خانم ها می تواند نظم و هماهنگی بسیار مطلوبی را در شرکت ها به وجود آورد. خانم ها نیز برای داشتن حس اعتماد به نفس و آرامش روانی در محیط های کاری خود، بهتر می باشد از مانتو فرم اداری مخصوص بانوانی که توسط شرکت تهیه شده است، استفاده نمایند. اهمیت استفاده از مانتو فرم اداری مخصوص بانوان در ارزیابی های مربوط به کیفیت محصول نیز بسیار مهم بوده به طوری که نوع و نحوه ی پوشش مربوط به کارمندان یک سازمان از امتیاز بسیار بالایی برخوردار می باشد و تمام مدیران بایستی به این موضوع توجه ویژه ای را داشته باشند تا بتوانند بالاترین امتیاز را در این خصوص به دست آورند.

مزیت های مربوط به استفاده از مانتو فرم اداری زنانه در محیط های کاری
بی شک استفاده از مانتو فرم اداری زنانه یک سری از مهمترین و حساس ترین مزیت ها را به دنبال دارد که شما نیز می توانید قبل از ثبت سفارش مورد نظرتان، در خصوص این مزیت ها اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. از مهمترین مزیت های مربوط به استفاده از مانتو فرم اداری مخصوص بانوان در محیط های اداری می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– مانتو فرم اداری زنانه منافع کارفرما را به دنبال دارد: افزایش میزان اعتماد کارکنان، بالا رفتن پرستیژ سازمان، تبلیغات غیر مستقیم سازمان، درج لوگو در لباس فرم ها از مهمترین منافع مربوط به کارفرما به شمار می آید.
– پوشیدن مانتو فرم اداری زنانه سبب افزایش میزان بهره وری کارکنان می شود: بازدهی مطلوب کارکنان، داشتن ظاهری بسیار شیک و یکدست، احساس برابر کارکنان با یکدیگر، ایجاد روحیه مثبت، صرفه جویی در خرید و استفاده از لباس های رسمی مختلف و غیره نیز از مهمترین منافع مربوط به کارکنان می باشد.
– استفاده از مانتو فرم اداری مخصوص بانوان می توان منافع مشتری را نیز تضمین نماید.: شناسایی کارکنان سازمان به راحتی، احساس اعتماد بیشتر به شرکت، احساس راحتی با کارکنان و غیره نیز می تواند از مهمترین منافع مشتری ها در خصوص استفاده از مانتو فرم اداری مخصوص بانوان باشد.

ویژگی های مربوط به مانتو فرم اداری زنانه
مدیرانی که می خواهند بهترین و ایده آل ترین انواع مانتو فرم اداری زنانه را برای کارکنان خود تهیه و خریداری کنند، می توانند به یک سری از مهمترین نکات توجه لازم را داشته باشند که از مهمترین این نکات می توان به ویژگی های مربوط به مانتو فرم اداری مخصوص بانوان اشاره کرد. از مهمترین و بی نظیرترین ویژگی های مربوط به مانتو فرم اداری زنانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– رنگ مربوط به مانتو فرم اداری مخصوص بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و سعی کنید پارچه ای را برای لباس فرم انتخاب کنید که هماهنگی لازم را با رنگ مربوط به شرکت شما را داشته باشد.
– اگر دوست دارید تا مانتو فرم اداری مخصوص بانوان از طرح و خطوط برخوردار باشد، بهتر است خطوط زیرتر را برای این منظور انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری را داشته باشد.
– بهترین شلوار برای ست کردن با مانتو فرم اداری مخصوص بانوان، استفاده از شلوارهای بدون چین می باشد.
– اگر کارکنان شما مجبور به استفاده از کراوات هستند، می توانید کراوات های رنگ قرمز و بنفش را در اولویت های خود قرار دهید.
– سعی کنید با کیفیت ترین و مقاوم ترین پارچه را برای دوخت و طراحی مانتو فرم اداری مخصوص بانوان انتخاب کنید تا کارکنان شما بتوانند به مدت قابل مشخصی از این لباس های فرم استفاده کنند.
– در سفارش مانتو فرم اداری مخصوص بانوان، حتما به قد و سایز بدن کارکنان خود توجه لازم را داشته باشید تا بهترین این محصولات را سفارش داده باشید.

نکات مورد توجه در پوشیدن مانتو فرم اداری زنانه
مدیران علاوه بر انتخاب بهترین و بی نظیرترین انواع مانتو فرم اداری زنانه برای کارکنان خود، بایستی یک سری از آموزش ها را نیز در خصوص نحوه ست کردن این فرم ها به کارکنان خود ارائه دهند تا بتوانند نظم و هماهنگی مورد نظر خود را در محیط کاری و شرکت خود به وجود آورد. از مهمترین و اصلی ترین نکات مورد توجه در خصوص پوشیدن مانتو فرم اداری زنانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– هر کارمندی بایستی دو دست از مانتو فرم اداری مخصوص بانوان را در اختیار داشته باشد که در صورت نیاز به تعویض با مشکل مواجه نشود.
– کارکنان بایستی سعی کنند تا مانتو فرم اداری مخصوص بانوان خود را با کفش های روزمرگی ساده و پاشنه کوتاه ست کنند تا بتوانند به راحتی وظایف خود را انجام دهند.
– تمیز نگه داشتن مانتو فرم اداری مخصوص بانوان از دیگر مهمترین موضوعاتی می باشد که کارکنان خانم بایستی به آن توجه کنند.

سفارش مانتو فرم اداری زنانه از باخرران مد
انتخاب لباس فرم اداری بانوان همیشه یکی از مهمترین و بارزترین دغدغه های بسیاری از مدیران در شرکت های خصوصی و دولتی می باشد، به طوری که مدیران دوست دارند تا همیشه شیک ترین و باکیفیت ترین این محصولات را برای کارکنان خود به ارمغان آورند. اگر شما نیز می خواهید تا با نزدیک شدن به سال جدید، لباس کارکنان خود را نیز تعویض کنید، می توانید چنین فرصت طلایی را از دست نداده و همین حالا با بررسی محصولات ما، بهترین مانتو فرم اداری زنانه را سفارش دهید. شرکت ما سعی بر آن دارد تا با استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین پارچه ها، شیک ترین و دوست داشتنی ترین انواع مانتو فرم اداری مخصوص بانوان را برای شما به ارمغان آورد. مانتو فرم اداری زنانه دوخته و عرضه شده توسط شرکت ما تمام استانداردهای مربوط به یک مانتو فرم اداری مخصوص بانوان را در بر دارد به طوری که شما می توانید تصویر مربوط به لوگو، رنگ لوگو، دوخت تمیز و باکیفیت را به راحتی در محصولات ما مورد مشاهده قرار دهید. دیگر وقت آن رسیده است که تغییر اساسی در شرکت خود ایجاد کرده و بی نظیرترین حس را برای مشتریان و کارکنان خود هدیه نمایید. همچنین می توانید برای اخذ هرگونه مشاوره ی مورد نظر خود نیز با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در ارتباط بوده و بروزترین دقیق ترین اطلاعات را نیز به دست آورید.

منبع 

آژانس برندینگ بازدید : 59 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

افزایش رتبه دانشگاه های ایرانی در رتبه بندی جهانی ISC

نتایج رتبه بندی جهانی ISC در سال ۲۰۲۰ منتشرشد و حضور دانشگاه های ایران در این رتبه بندی که از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) انجام می شود افزایش یافت.

به گزارش پرتال دانشگاهی. و به نقل از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، در رتبه بندی جهانی ۲۰۲۰-ISC  تعداد ۲۱۸۲ دانشگاه از ۱۰۲ کشور و ۶ قاره جهان حضور دارند که از ایران تعداد ۴۶ دانشگاه در این رتبه بندی حضور دارند. در رتبه بندی جهانی ISC سال ۲۰۱۹ از ایران تعداد ۴۳ دانشگاه حضور داشتند.

به منظور مقایسه حرکت علمی و عملکرد دانشگاه‌های کشور در سطح بین المللی و با توجه به تجارب ارزشمند گروه رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در زمینه رتبه بندی دانشگاه‌ها در سطح ملی، از سال ۲۰۱۸ رتبه بندی بین المللی با عنوان رتبه بندی جهانی ISC (ISC world University rankings.)   را انجام داده است.

رتبه بندی‌هایی که در سطح جهان انجام می‌گیرد غالباً ترکیبی از اطلاعاتی است که مؤسسات مجری رتبه بندی تهیه می‌کنند و اطلاعاتی که بر اساس خوداظهاری دانشگاه‌ها به این مؤسسات ارائه می‌شود. در نهایت با استفاده از این داده‌ها رتبه دانشگاه‌ها محاسبه و اعلام می‌شود بدون اینکه دانشگاه‌ها از جزئیات این داده‌ها و نحوه محاسبه آنها اطلاعات دقیقی در دست داشته باشند. عدم دسترسی به این اطلاعات باعث می‌شود که سیاستگذاران آموزش عالی و مدیران دانشگاه‌ها نتوانند چگونگی عملکرد دانشگاه‌ها را در شاخص‌های مختلف بدانند.

در «رتبه بندی جهانی ISC» یک بانک اطلاعاتی جامع از داده‌های دانشگاه‌های جهان و دانشگاه‌های ایران بدست می‌آید، که با استفاده از این بانک اطلاعاتی، می‌توان برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای ارتقای جایگاه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تدوین کرد.

رتبه بندی جهانی ISC» به منظور رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در معیارهای خود، مهم‌ترین مأموریت دانشگاه‌ها که عبارتند از پژوهش، آموزش، نوآوری و فعالیت‌های بین المللی را در نظر می‌گیرد و بر این اساس دانشگاه‌ها را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد، نکته مهم در معیارهای این رتبه بندی این است که بعد کیفی و کمی پژوهش هم زمان با هم مورد بررسی قرار می‌گیرند.

روش شناسی رتبه بندی جهانی ISC

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به منظور رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان در معیارهای خود، مهم‌ترین مأموریت دانشگاه‌ها که عبارتند از پژوهش (با وزن ۶۰ درصد)، نوآوری (با وزن ۱۵ درصد)، آموزش (با وزن ۱۰ درصد) و فعالیت‌های بین‌المللی (با وزن ۱۵ درصد) را در نظر می‌گیرد و بر این اساس دانشگاه‌های کشورهای اسلامی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد.


تفاوتی که رتبه بندی ۲۰۲۰ با سال‌های پیش دارد، محاسبه تعداد مقالات سلب اعتبار شده ( Retractions) دانشگاه‌ها با نمره منفی است که در شاخصی تحت عنوان اعتبار منفی (Neg Rep) آورده می‌شود.


در «رتبه بندی دانشگاه‌های جهان ISC» دانشگاه‌هایی مورد بررسی قرار می‌گیرند که حداقل ۸۵۰ مدرک در سال‌های ۲۰۱۸-۲۰۱۶ در پایگاه وب آو ساینس به ثبت رسانیده باشند. اطلاعات این رتبه‌بندی از پایگاه‌های اطلاعاتی USPTO، WoS، Incite گردآوری شده است.

جدول زیر شاخص‌های مورد استفاده در «رتبه بندی جهانی ISC» نشان داده شده است.


از دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز ۱۳ دانشگاه حضور داشتند که شامل: دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، جندی شاپور اهواز، کرمانشاه، بقیه الله، کرمان، مازندران و زاهدان قرار دارند.

 

از دانشگاه‌های صنعتی نیز ۹ دانشگاه شامل: دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی نوشیروانی بابل، صنعتی شاهرود، صنعتی سهند و صنعتی شیراز در این نظام رتبه بندی قرار دارند.


جایگاه دانشگاه‌های کشورهای آسیایی در رتبه بندی ۲۰۲۰ ISC

 

کشور چین با دانشگاه تسینگ هوا، کشور ژاپن با دانشگاه توکیو و کشور سنگاپور با دانشگاه ملی سنگاپور که به ترتیب در رتبه‌های ۱۳، ۲۲ و ۳۶ قرار دارند بهترین رتبه‌های دانشگاه‌های آسیا را از آن خود کرده است. بهترین رتبه دانشگاه‌های کشورهای کره جنوبی رتبه ۴۷، تایوان رتبه ۶۰، عربستان سعودی رتبه ۸۱، هنگ کنگ رتبه ۸۹، در رده‌های بعد قرار دارند.

 

جایگاه دانشگاه‌های کشورهای اسلامی در رتبه بندی ۲۰۲۰ ISC


سرپرست ISC گفت: تعداد ۲۷۳ دانشگاه از ۲۵ کشور اسلامی در این رتبه بندی حضور داشتند. در رتبه بندی سال ۲۰۲۰ ISC از نظر تعداد دانشگاه‌ها، ترکیه با ۷۷ دانشگاه بیشترین تعداد حضور را داشته است.

در بین سایر کشورهای اسلامی، ایران با ۴۶ دانشگاه، مالزی با ۲۲ دانشگاه، مصر ۲۰ دانشگاه، عربستان سعودی و پاکستان و اندونزی هر کدام با ۱۷ دانشگاه، تونس و مراکش هر کدام با ۸ دانشگاه، نیجریه و الجزایر هر کدام با ۷ دانشگاه، قطر و عمارات متحده عربی هرکدام با ۴ دانشگاه، لبنان و اردن هرکدام ۳ دانشگاه، بنگلادش، قزاقستان و عراق هر کدام با ۲ دانشگاه و سایر کشورهای اوگاندا، عمان، کامرون، کویت، برونئی، سنگال و سودان هر کدام با ۱ دانشگاه در این رتبه بندی قرار گرفته‌اند.


منبع


 

آژانس برندینگ بازدید : 72 دوشنبه 27 بهمن 1399 نظرات (0)

چگونه یک شعار تبلیغاتی جذاب تهیه کنیم؟

 

در دنیای تبلیغات حرف اول را شعار تبلیغاتی و خلاقیت در محتوای تبلیغاتی می زند . بطوریکه مشتریان شما شیفته شعار تبلیغاتی شما می شوند و تبدیل به محاوره های روزمره مردم می شود . 


برای اینکه به شما کمک کنیم تا شعار تبلیغاتی خوبی برای کسب و کارتان بسازید، در ادامه هفت راهنمایی برای فعال کردن خلاقیت ذهن تان آورده ایم: 


1- ساده و کوتاه باشد


اگر لاس وگاس سعی کرده بود که «هر کاری که در زمان حضورتان در لاس وگاس انجام می دهید، در لاس وگاس باقی می ماند» را به جای «هرچه اینجا اتفاق می افتد، اینجا باقی می ماند» به کار بگیرد، ممکن بود هیچ وقت به عنوان یکی از محبوب ترین شعارهای تبلیغاتی در یاد نماند. شعار خود را زیر 9 یا 10 کلمه نگه دارید.


2- یکدست باشید


تبلیغات منسجم بسیار حیاتی است، حتی اگر یک کسب و کار کوچک یا معمولی باشید. اطمینان حاصل کنید که شعار تبلیغاتی شما با لوگوی فعلی، نام شرکت و تصویر ارائه شده سازگار است. به عنوان مثال، در شعار تبلیغاتی پرو کارپت کر، «تمیزکننده سبزتر شما» آنها با یک برگ سبز به سازگاربودن خود با محیط زیست اشاره می کنند. در طراحی وب سایت و محتوای بازاریابی آنها نیز رنگ سبز استفاده شده است.


3- بر چیزی که شما را متفاوت می سازد تمرکز کنید


پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. آیا تحویل محصولات شما با ماشین های برقی صورت می گیرد؟ آیا دندانپزشکی شما افرادی که استرس بالایی دارند را می پذیرد؟ دندانپزشکی خانوادگی کراس اوک از شعار تبلیغاتی «ما ترسوها را می پذیریم» و یک مرغ بزرگ در وب سایت خود استفاده می کند. در صورت امکان چیزی که مخصوص شماست را در شعار تبلیغاتی خود به کار بگیرید.

 

4- آن را جاودانه کنید


وریزون دوره خوبی را با «اکنون صدای من را می شنوی؟» گذراند اما تنها مدتی طول کشید تا تکنولوژی تمام تماس ها را واضح و شفاف کند. شما باید با زمان تغییر کنید، اما زمانی که به یک شعار فکر می کنید باید مدت دوام آن را هم در نظر بگیرید. اشاراتی به تکنولوژی یا عباراتی مانند «تنها» ریسکی هستند. کلماتی را انتخاب کنید که در طول زمان دوام بیاورند.

 

5- مطمئن شوید که می تواند خودکفا باشد


شعار رستورا ن های لامبرجک «جایی که پسرهای بزرگ غذا می خورند!» درباره شخصیت ها و کسب و کار خود به شما می گوید. شما نیاز به شعاری تبلیغاتی دارید که بدون هیچ اطلاعات افزوده ای کسب و کارتان را به مخاطب اعلام کند.


6- بازار هدف خود را در نظر بگیرید


شما باید این را هم در نظر بگیرید که مشتریان شما محلی هستند، ملی هستند یا جهانی. در حالی که برخی افراد محلی شعار تبلیغاتی جدید فیلادلفیا «PHL: اینجا برای خلق کردن» را می فهمند، ممکن است برای توریست ها کمی گیج کننده باشد. شعار تبلیغاتی وندیز «اینجا بهتر است» برای یک کمپین «خرید محلی» بهتر است تا یک فست فود زنجیره ای ملی. مطمئن شوید که شعار تبلیغاتی شما برای بازار هدف تان واضح است.


اگر در کشورهای دیگر فروش دارید، در نظر داشته باشید که ترجمه شعارتان به زبانی دیگر می تواند معنای آن را تغییر دهد. زمانی که KFC شعبه اش در چین را احداث کرد، متاسفانه شعار «به حدی خوب است که انگشت تان را لیس می زنید» به «انگشتان تان را بخورید» ترجمه می شد.


7- نظر بخواهید


خلاق بودن کار سختی ا ست، اما راه هایی وجود دارد که از تنها انجام دادن آن امتناع کرد. از ویژگی نظرسنجی فیس بوک برای کسب نظر مردم استفاده کنید. از توئیتر برای یک مسابقه شعار تبلیغاتی با هشتگی به خصوص استفاده کنید.


در زیر به چند نمونه  از شعار های تبلیغاتی برند های موفق جهان اشاره می کنیم :


۱- مک دونالد: “من عاشقش هستم”


شعار تبلیغاتی مک دونالد ساده، تاثیرگذار و موفقیت آمیز از کار در آمده است. شعار مشهور مک دونالد را خواننده معروف، جاستین تیمبرلیک نیز به صورت یک آهنگ منتشر کرده است.


بی تردید شعار تبلیغاتی “من عاشقش هستم” یکی از مشهورترین و با دوام ترین شعارهای برند مک دونالد به حساب می آید. این عبارت ساده به نحوی فوق العاده با ارزش های شرکت هماهنگی دارد. همچنین به راحتی در ذهن مخاطب جای می گیرد. چنین شعار تاثیرگذاری به همراه شیوه های تبلیغ بصری منحصر به فرد مک دونالد به راحتی هر مخاطبی را به خود جلب کرده و رضایت اش را به دست می آورد.

 

۲- KFC: “لیس زدن انگشت ها کار خوبی است”


درست به مانند رقیب اصلی KFC یعنی مک دونالد، این شعار تبلیغاتی هم پیوند نزدیکی با ارزش های برندش دارد. همچنین از نظر میزان دوام نیز شعار KFC همپای مک دونالد به حساب می آید. شعار “لیس زدن انگشت کار خوبی است” پیام واضحی را برای مخاطب دارد: مرغ های سوخاری طعم عالی دارند. در حقیقت طعم فوق العاده مرغ های KFC مزه کردن انگشت ها را به کاری خوب بدل می سازد. بی تردید این امر انتظار همه ما از یک برند در حوزه فست فود است.


۳- Subway: “تازه بخورید”


برند Subway در زمینه انتخاب شعار تبلیغاتی اش بسیار هوشمندانه عمل کرده است. براساس تحقیقات پزشکی غذای فست فود برای سلامت ما چندان خوب نیست. برهمین اساس برند Subway تلاش خود را معطوف به اتخاذ جایگاهی سالم تر قرار داده است. چنین استراتژی شعار مشهور “تازه بخورید” را خق کرد. به این ترتیب شرکت به مشتریان تازگی و سلامت محصولات اولیه ساندویچ های اش را اعلام کرد. البته این اقدام بیشتر به مثابه تعهد و تضمینی به مشتریان برداشت می شود. چنین شعاری در ترکیب با رنگ زرد و سبز لوگو شرکت یکی از موفق ترین تبلیغات تمام دوران ها را حلق کرده است.

 


۴- کیت کت: “استراحت کن، کیت کت بزن”


شعار تبلیغاتی مشهور برند کیت کت تصویری اضح از یک رویای فوق العاده را بازنمایی می کند: کودکانی که برای وعده غذایی شان جعبه ای پر از کیت کت دارند. بی تردید رویای کودکی همه ما داشتن کیت کت به عنوان یک وعده غذایی بود. برهمین اساس شرکت نیز از چنین آرزویی به بهترین شیوه در تبلیغات اش استفاده نموده است. این شعار در دو نوع فیزیکی و تلویزیونی به دست مخاطب رسید. در حقیقت شعار “استراحت کن، کیت کت بزن” بر روی سهولت و سادگی صرف وعده ای غذایی با کیت کت تمرکز داشت. به این ترتیب در کمترین زمان شما خوراکی خوشمزه و مقوی را میل خواهید کرد. مزیت اصلی شعار کیت کت سهولت به خاطر سپردن آن است، درست به مانند لوگو قرمز و سفید شرکت.


۵- هاینز: “لوبیا یعنی هاینز”


شعار برند هاینز تحت عنوان “لوبیا یعنی هاینز” در بیشتر نظرخواهی ها به عنوان برترین شعار تبلیغاتی انتخاب شده است. علت چنین امری نیز کاملا روشن و ساده به نظر می رسد. در این شعار نه تنها نام برند برده می شود و عبارت به صورت کوتاه و آهنگین ادا می گردد، بلکه همچنین نام برند و محصول شرکت را در هم می آمیزد. در حقیقت شعار هاینز پیام واضحی را به صورت دلنشین به مخاطب عرضه می کند: اگر قصد خرید لوبیا پخته شده را دارید، محصول هاینز بهترین گزینه شما خواهد بود.

 

۶- اسکیتلز: “رنگین کمان را مزه کن”


برند اسکیتلز شعار مشهور “رنگین کمانرا مزه کن” را از سال ۱۹۹۴ مورد استفاده قرار می دهد. دلیل محبوبیت این شعار نزد شرکت و از همه مهم تر مشتریان بازنمایی ساده محصول در آن است. براین اساس شکلات ها و اسمارتیزهای اسکیتلز به طور معمول به رنگ های رنگین کمان تولید می شوند. هنر اصلی این شعار برجسته سازی این امر است. به این ترتیب از زما معرفی شعار رنگین کمان نقش مهمی در کمپین تبلیغاتی و استراتژی برندسازی اسکیتلز بازی می کند.

 


۷- رایس کریسپیز: “ضربه، صدا، ترکیدن”


شعار “ضربه، صدا، ترکیدن” از دهه ۳۰ میلادی تا به حال همراه برند رایس کریسپیز بوده است. این برند در زمینه تولید خوراک صبحانه برگرفته از غلات فعالیت دارد. شاید جای تعجب داشته باشد که یک شعار تبلیغاتی بیش از ۸۰ سال همراه یک برند باقی بماند. اما در مورد رایس کریسپیز شعار آنها به دلیل بازنمایی فرایند صوتی خوردن محصول صبحانه شان محبوبیت فراوانی در میان نسل های مختلف به دست آورده است. اجازه دهید به صورت واضح تر صحبت کنم. به هنگام افزودن شیر به خوراک صبحانه رایس کریسپیز دقیقا مراحل مذکور در شعار تبلیغاتی اتفاق می افتد. ابتدا صدای ضربه، سپس صداهای نامفهوم و در نهایت تق تق ترکیدن دانه های خوراک به گوش می رسد. به همین خاطر این شعار برای شرکت موفقیت بسیار زیادی به همراه داشته است.

 


۸- گلوله های صبحانه کلوگز: “آنها عاااالی هستند”


ببر مشهور تونی از همان شروع به تولید گلوله های صبحانه برند کلوگز به عنوان نماد تبلیغاتی آنها مورد استفاده قرار گرفته است. دلیل اصلی شهرت این ببر دوست داشتنی ادای جمله “آنها عاااالی هستند” به هنگام توصیف خوراک صبحانه شرکت کلوگز است. بی تردید وقتی مخاطب هدف شما کودکان هستند، باید ادبیات مناسب با آنها را مدنظر قرار دهید. به علاوه در معرفی محصول مان به کودکان باید برخلاف عرف رایج عمل نماییم. به این ترتیب استفاده از طیف رنگ های شاد و انیمیشن های جذاب ضروری به نظر می رسد. شعار تبلیغاتی برند کلوگز نیز دقیقا به خاطر رعایت این المان ها بیش از ۵۰ سال کنار آنها مانده است.

 

۹- دکتر پِپِر: “بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، چیست؟”


کمپین “بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، چیست؟” در سال ۲۰۰۹ از سوی برند دکتر پِپِر، فعال در زمینه تولید نوشیدنی، معرفی شد. از آن زمان تا به حال این شعار موفقیت بسیار زیادی را برای آنها به ارمغان آورده است. بی تردید عبارت آهنگین تبلیغ این شرکت در کنار شوخی هایی که پیرامون آن درست شده نقش بسیار زیادی در این موفقیت بازی می کند. دلیل موفقیت این کمپین و شعار تبلیغاتی اش در دو نکته خلاصه می شود. نخست اینکه دکتر پِپِر به خوبی مشتریان خود را می شناسد. دوم اینکه آنها به خوبی ماهیت برندشان را مورد بررسی قرار داده اند. هر برندی که این دو المان را رعایت کند، در طراحی شعار تبلیغاتی اش موفق عمل خواهد کرد.


 

۱۰- ردبول: “این محصول به تو بال می دهد”


برند ردبول برای سال های متمادی از عبارت “این محصول به تو بال می دهد” به عنوان شعار تبلیغاتی اش استفاده کرده است. دلیل اصلی تاثیرگذاری و ثمربخشی این شعار در کنار ماندگاری طولانی اش هوشمندی آن است. براین اساس تمثیل بال حکایت از افزایش انرژی مصرف کنندگان نوشیدنی دارد. بی شک این حکایت تمثیلی تاثیرگذاری بسیاربیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت. شعار تبلیغاتی ردبول یکی از بهترین نمونه ها برای الهام گیری در زمینه طراحی شعارهای زیبا و در عین حال تمثیلی است.


 


منبع

آژانس برندینگ بازدید : 105 جمعه 24 بهمن 1399 نظرات (0)

مینیمالیسم چیست؟

 

شارون بلاستاین ، طراح اصلی در B Interior LLC.

 

"مینیمالیسم برای من عبارت است از ساده نگه داشتن یک فضا ، بدون اضافات و تأکید بر ویژگی های جذاب معماری یک فضا است. پالت عمدتا تک رنگ است و از رنگ به عنوان تاکید در فضا استفاده می شود. من فکر می کنم مینیمالیسم و ​​عملکرد دست به دست هم می دهند. یک فضای طراحی شده با مینیمالیسم شامل یک نقشه کف باز ، نور زیاد و مبلمان ساده خطی است که به خوبی ساخته شده و راحت است. همه اینها یک فضای آرامش بخش و جذاب را ایجاد می کند که از نظر زیبایی شناسی بی زمان است.

 

مینیمالیسم چیست؟ ساده است: برای مینیمالیست بودن باید با کمتر از 100 چیز زندگی کنید.

 

مینیمالیسم. ابزاری است که می تواند در یافتن آزادی به شما کمک کند. آزادی از ترس. آزادی از نگرانی. آزادی از غرق شدن. رهایی از گناه رهایی از افسردگی. آزادی از دام فرهنگ مصرف کننده ای که زندگی خود را در آن ایجاد کرده ایم. آزادی واقعی.

 

این بدان معنا نیست که داشتن تصرفات مادی ذاتاً مشکلی دارد. به نظر می رسد مشکل امروز معنایی است که ما به چیزهای خود اختصاص می دهیم: ما تمایل داریم که به چیزهای خود اهمیت زیادی بدهیم ، اغلب سلامتی ، روابط ، احساسات ، رشد شخصی و تمایل به کمک به ما را کنار بگذاریم. می خواهید ماشین یا خانه داشته باشید؟ عالی است ، آن را داشته باشید! آیا می خواهید خانواده ای ایجاد کنید و شغلی داشته باشید؟ اگر این موارد برای شما مهم است ، پس بسیار جالب است. مینیمالیسم به شما اجازه می دهد آگاهانه تر ، این تصمیمات را بگیرید.

 

مینیمالیسم چیست؟ اگر مجبور بودیم آن را در یک جمله خلاصه کنیم ، می گوییم ، مینیمالیسم ابزاری برای خلاص شدن از شر زندگی اضافی به منظور تمرکز روی موارد مهم است - بنابراین می توانید خوشبختی ، تحقق و آزادی را پیدا کنید.

 

مینیمالیسم به ما کمک کرده است ...

 

مینیمالیسم نارضایتی ما را برطرف کرده.

 

زمان ما را پس انداز کرده.

 

در لحظه زندگی کردن.

 

به دنبال احساساتمان برویم.

 

ماموریت هایمان را کشف کنیم.

 

آزادی واقعی را تجربه کنیم.

 

بیشتر بسازیم، کمتر مصرف کنید.

 

روی سلامتی تمرکز کنیم.

 

به صورت فردی رشد کنیم.

 

فراتر از خودمان به دیگران کمک کنیم.

 

خودمان را از شر چیزهای اضافی خلاص کنیم.

 

هدف از زندگی را کشف کنیم.

 

با وارد کردن مینیمالیسم در زندگی خود ، سرانجام توانستیم خوشبختی پایدار را پیدا کنیم - و این همان چیزی است که همه به دنبال آن هستیم ، اینطور نیست؟ همه ما می خواهیم خوشحال باشیم. مینیمالیست ها شادی را نه از طریق چیزها ، بلکه از طریق خود زندگی جستجو می کنند. بنابراین شما باید تعیین کنید که چه چیزهای ضروری و اضافی در زندگی شما وجود دارد.

 

از طریق مقاله های ما قصد داریم ایده هایی را در مورد چگونگی دستیابی به سبک زندگی مینیمالیستی بدون رعایت یک قانون دقیق یا مجموعه ای خودسرانه از قوانین ارائه دهیم. هشدار ، هرچند: برداشتن اولین قدم ها آسان نیست ، اما هرچه جلو بروید سفر شما به سمت مینیمالیسم بسیار راحت تر و پاداش آورتر می شود. اولین قدم ها اغلب تغییرات اساسی در طرز فکر ، اعمال و عادات شما ایجاد می کنند. ناراحت نشوید - ما می خواهیم به شما کمک کنیم: ما تجربیات خود را ثبت کرده ایم تا بتوانید از شکست ها و موفقیت های ما بیاموزید ، آنچه را که آموخته ایم در شرایط خود به کار ببرید و در داشتن زندگی معنادارتر به شما کمک کنیم.

 

هر آنچه لازم است در مورد مینیمالیسم و طراحی مینیمال بدانید

 

در صورت مواجهه با یک فضای داخلی مینیمالیستی انکار آرامش و زیبایی ساده آن غیر ممکن است.

 

خطوط تمیز ، حداقلی ، بی آلایش ، تک رنگ ، سادگی ، "کمتر، بیشتر است" - اینها برخی از اصطلاحات و مفاهیمی است که بلافاصله هنگام فکر کردن در مورد مینیمالیسم به ذهن خطور می کند. انکار آرامش و زیبایی ساده در صورت مواجهه با یک فضای داخلی مینیمالیستی غیرممکن است ، اما دستیابی به این نگاه ساده تر ، دشوارتر از انتخاب چند مبلمان برای پس زمینه سفید است ، که می تواند یک فضای سرد ، پراکنده و مرده ایجاد کند. نگاهی به راهنمای ما در ادامه مقاله بیاندازید ، جمع آوری شده از گفتگو با سه طراح داخلی و دو معمار کاملاً مسلط به طراحی فضای داخلی مینیمالیستی خیره کننده. بیاموزید که مفهوم مینیمالیسم برای آنها چیست و چگونه فضاهای داخلی متمرکز را برای مشتریان خود طراحی کرده اند.

 

با وارد کردن مینیمالیسم در زندگی خود ، سرانجام توانستیم خوشبختی پایدار را پیدا کنیم.

 

فرم ، تمرکز و عملکرد

 

رابرت براون از شرکت طراحی داخلی رابرت براون می گوید: "مینیمالیسم اجازه می دهد چیزی غیر از فضا مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال ، افراد موجود در فضا یا منظره ای از پنجره ممکن است از دکوراسیون اتاق مهم تر باشند." "[همه چیز] باید کاربردی باشد و برای فضا ارزش افزوده باشد. در دکوراسیون مینیمالیستی ،" فرم "بسیار مهم است. به عنوان مثال ، در یک اتاق ناهار خوری ، شما به میز و صندلی نیاز دارند. این قطعات باید با یکدیگر صحبت کنند و در رابطه با مواردی مانند خط ، رنگ ، جرم و غیره مربوط باشند. آنها باید در شکل اصلی خود به خوبی کار کنند.

او در مورد یک اتاق نشیمن با سبک مینیمالیسم که توسط شرکت براون و تیمش طراحی شده است ، می گوید: "انتخاب مبلمان هدفمند بود - صندلی هایی که باید به راحتی در آن بنشینیم ، میزهایی برای نوشیدنی ، پنجره های مخفی ، یک شومینه برای گرما. حتی ترکیب بندی در سبک مینیمالیسم نیز ساده است. مشتریان ما زندگی فوق العاده فعالی دارند و نیاز به آرامش در منزل خود دارند که باعث تحریک چشم نشود. "

 

معماری و سبک مینیمالیسم

 

در حالی که معماری مینیمالیستی همچنین متراکم سازی محتوا و ساده سازی شکل و ساختار است ، اما به تنهایی یک زبان پیچیده دارد. Lilian H. Weinreich از معماران Lilian H. Weinreich می گوید: "معماری مینیمالیستی شامل استفاده از عناصر طراحی احیاگر ، بدون تزئینات و تصنع است." "طرفداران مینیمالیسم معتقدند که مختصرکردن محتوا و شکل یک طرح به ملزومات اصلی آن" جوهر معماری "واقعی را نشان می دهد."

وینریخ با نشان دادن خویشتنداری زیبایی شناختی : مفهومی کلیدی در سادگی رسمی و مینیمالیسم معماری - یک خانه در مرکز پارکی را که براساس "اصول ارگونومی ، عملکرد و پایداری" ساخته شده بود ، بازسازی کرد. هنگام کار در فضایی با عناصری که امکان تغییر وجود ندارد ، مانند لوله کشی موجود (دیواری کاذب که برای پنهان کردن لوله کشی استفاده می شود) ، واینرایچ اولویت بندی خود را برای کاهش مشکل عمده دانست. وینریخ می گوید: "این دیوار کاذب هدف ناخواسته ای دارد - این یک مانع بصری است ، بنابراین دید مستقیم را به کار آشپزخانه مسدود می کند." "کابینت های جدید فوقانی تمام قد ، کمد های انبار چوبی از کف تا سقف و استفاده از فضای جزیره ای ، ظرفیت ذخیره سازی این آشپزخانه را بیست درصد افزایش داد. سادگی در طراحی و منحصر به فرد بودن در وضوح ، کلید تغییر است."

 

صنایع دستی بی عیب و نقص ساخت و ساز: نور ، فرم و مواد

 

همانطور که وینریش فکر می کند ، ایده "اساسی" برای مینیمالیسم ضروری است همانطور که جنیفر تولی از معماران جنیفر تولی توضیح می دهد: "مینیمالیسم رویکردی برای طراحی است که در آن عناصر سازه به اجزای اساسی آنها ساده می شوند. این اثر در زیبایی فرم ها و مواد مورد استفاده برای ایجاد فرم رشد می کند. " "طراحی باید واضح و ساده باشد ، اما خسته کننده نیست. این جایی است که استفاده از نور ، فرم و مواد زیبا بسیار ضروری است. کار ساخت و ساز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است ، زیرا شما نمی توانید برای پوشش ناهماهنگی ها، تزیینات اضافه کنید."

تولی همچنین مکان ذخیره سازی برای یک آشپزخانه ساکت و آرام در سانفرانسیسکو را در اولویت قرار داد ، ابزاری اساسی برای حفظ فضای زندگی حداقلی در حالی که نگرانی های واقع گرایانه ای را برای صاحب خانه یا خانواده معمولی برآورده می کند. تولی یک قفسه جعبه باز اضافه کرد تا ستون و دیوار را از نظر بصری متحد کند و فضای ذخیره سازی مشتریان خود را فراهم کند. او می گوید: "ما مراقب بودیم که همه دهانه ها ، شیشه به لبه و لبه کابینت ها را با تماس ها هماهنگ کنیم." "[در یک فضای مینیمالیستی] ، دیوارها و کف ها باید برای ایجاد ارتباط بین عناصر با حداقل خطوط اتصال ، هم سطح باشند و نصب کمد باید تقریباً عالی باشد."

 

مزایای سبک مینیمالیسم برای صاحبان خانه

ایده فضای بدون اضافات و تمیز واقعاً محرکی برای حرکت مینیمالیستی و تمایل به جستجو و تطبیق ایده های اصلی آن در طراحی داخلی است. آنت فرومر از طراحی داخلی آنت فرومر می گوید: "اگر واقعاً بر آن شدیم تا به طراحی با سبک مینیمالیسم فكر كنیم ، به چیزهای زیادی احتیاج نداریم ؛ می توانیم در هر فضایی با خیلی كمتر زندگی كنیم." "چند مبل واقعا لازم داریم؟ چند صندلی؟ آیا باید تصاویر را به دیوارها آویزان کنیم؟ شاید فقط روی یک دیوار باشد؟ یا روی هیچ کدام؟ واقعاً به چه میزهایی نیاز داریم؟ در واقع ، ما به عملکرد و عملیاتی نیاز داریم که با هیچ گونه تزئینات زائد ترکیب نشده باشد. اشکال باید کاملاً بدون اضافات باشد و رنگ ها و بافت ها باید به طور هماهنگ با یکدیگر ترکیب شوند. "

 

تولی همچنین از مزایای دست اولی که از به کار بردن زیبایی طراحی سبک مینیمالیسم در پروژه های خود دیده است ، یاد می کند. او می گوید: "من فکر می کنم مشتری ها از فضای خود برای تمرکز بر وسایل ضروری و با ارزش شخصی استفاده می کنند." "این یک زندگی آرام بخش است که در یک فضای کاملاً منظم و بدون آلودگی جریان پیدا می کند. ما اطمینان حاصل می کنیم که فضای ذخیره سازی کافی را فراهم می کنیم تا معماری و فضای داخلی آن بدون اضافات باشد. این یک پناهگاه آرام برای زندگی است."

 

مینیمالیسم اقتباس شده توسط جنبش های مختلف طراحی

 

در حالی که مینیمالیسم از جنبش مدرن فوران می کند ، تعریف آن با استفاده از آن در سراسر جنبش های مختلف طراحی داخلی گسترش یافته است. فرومر می گوید: "اگرچه مینیمالیسم معمولاً با ظاهری مدرن و معاصر همراه است ، اما من معتقدم مینیمالیسم می تواند در فضاهایی نیز انجام شود که از نظر طراحی کلاسیک و سنتی هستند." "نکته اصلی این است که فضا باید تمیز و منظم باشد و با وسایل ، لوازم و رنگهای زیادی که مکمل و ترکیب نمی شوند ، شلوغ نشود." در این مکان ناهار خوری و سرسرای معاصر ، Frommer با یک پالت عمدتا خاکستری ، با لمس های سفید به کار خود ادامه داد. او می گوید: "توجه داشته باشید كه فقط یك گلدان كریستالی با گلهای یاس بنفش قسمت سر شیشه را تزئین می كند." "تنها لمس واقعی رنگ در میز ناهار خوری قهوه ای است که گرما و احساس استقبال می کند. هیچ نقاشی برای تزئین دیوارهای مجاور اتاق ناهار خوری وجود ندارد. ظاهر نهایی یک فضای بدون سر و صدا ، تمیز و پیچیده است کاملاً کاربردی و هماهنگ ، آرامش چشم و آرامش روح را به ارمغان می آورد. "

 

منیمالیسم در دکوراسیون

 

وینریخ می گوید: "جنبش مدرن شیوه جدیدی را برای زندگی با نقشه های طبقه باز و طرح های تمیز و بدون تزئینات غیر ضروری معرفی کرد." وظیفه ما به عنوان معماران این است که یاد بگیریم چگونه از پیچیدگی استفاده کنیم و دریابیم که هنر طراحی ساختن پیچیده است حساسیت ناب کار من نه از طریق سبک معماری از پیش تعیین شده بلکه از قصد طراحی فضایی تمیز ، هوشمند و کاربردی حاصل می شود که به عنوان زمینه ای برای عملکرد موجود در آنها کار می کند. "

 

چالش های طراحی مینیمالیستی

بلاوستاین می گوید: "بزرگترین چالش این است که فضایی گرم و دلپذیر به نظر برسد." "هنگام استفاده از پالت رنگی تک رنگ ، فضا با ترکیب سایه ها ، رنگ ها و بافت های مختلف برای ایجاد یک فضای پویا ایجاد می شود." این منهتن مینیمالیستی که توسط Blaustein و تیمش طراحی شده است بسیار متفاوت از محله شلوغ شهری است که در آن واقع شده است.

بلاوستاین از اتاق خواب اصلی که با یک پالت تک رنگ از خاکستری روشن و سایه های بافت ایجاد شده است ، می گوید: "مشتریان ما می خواستند که این آپارتمان پناهگاهی آرام باشد به ویژه اتاق خواب" دیوارها با کاغذ دیواری پارچه ای پوشانده شده اند و فرش پشمی کف را گرم می کند.

در مورد براون ، او توضیح می دهد که بزرگترین چالش او این است که بداند چه موقع طراحی یا افزودن به فضا را متوقف کند. او می گوید: "اگر فضا عملکرد خوبی داشته باشد ، بدون تحریک بیش از حد، در ترکیب ساده باشد ، شما می دانید که کارتان تمام شده است."

فرومر می گوید: "دقیقاً مانند اینکه هنرمندان باید در مقطعی متوقف شوند و رنگ یا ضربه قلم مو به آن اضافه نکنند ، یک طراح نیز باید بداند که چه موقع بایستد." "برای من ، این یک شهود است. وقتی فضا دقیقاً همینطور است ، وقتی درست ، متعادل و متناسب است ، آن را احساس می کنم."

 

منبع

آژانس برندینگ بازدید : 111 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

تاثیر نقاشی مینیمال در دکوراسیون منازل

اگر میخواهید طراحی داخلی مینیمال داشته باشید باید بدانید که مینیمال یعنی زندگی با آرامش با کمترین چیزها! سبک مینیمال در طراحی داخلی می گوید: (کم، زیاد است). با ایجاد فضای بیشتر و وسایل کمتر یا حتی رنگ های کمتر، آرامش را به خانه های خود وارد کنید. ما ایرانی ها عادت داریم تا میتوانیم خانه را پر از تابلو و مجسمه های گوناگون بکنیم ، طوری که هر طرف خانه را که نگاه میکنیم، یک عنصر تزئینی وجود داشته باشد. اما این روش اشتباه است و بدون آنکه متوجه باشید فضای شلوغ خاله بر روحیات شما تاثیر منفی میگذارد.

 

تعداد رنگ و بافت هارا کم کنید، تعداد وسایل و اکسسوری هارا کم کنید. برای مثال با انتخاب تنها یک رنگ برای همه ابعاد خانه به بزرگتر دیده شدن آن کمک میکنید.

 

تا میتوانید از فرش، مبل و تخت خواب ساده استفاده کنید و از طرح های گل و بوته ای و شلوغ دوری کنید.جزئیات و عناصر اضافی را حذف کنید و سعی کنید فضاهای کاربردی و ساده و مینیمال به وجود بیاوید.

 

حالا فکرش را بکنید یک پذیرایی که به سبک مینیمال چیدمان شده است، با یک تابلوی مینمیال که تم رنگی مبلمان را دارد چقدر میتواند دکور شمارا جذاب تر و کامل تر کند.

 

یا در اتاق خوابتان، یک تابلوی مینمیمال از چهره ی خودتان داشته باشید! یا عکس دو نفره با همسر یا بهترین دوستتان، که باهربار دیدن آن لبخندی روی لبهایتان بیاید. خوبی نقاشی مینیمال این است که وقتی کسی وارد اتاق یا خانه شما میشود و در نگاه اول که تابلوی شمارا میبیند، فقط چند تا سطح رنگی میبیند ولی وقتی نزدیک میشود میبیند آن سطوح رنگی چقدر شبیه شما هستند و چهره ی شمارا در نهایت سادگی و زیبایی میبینند.

 

تابلویی که چهره به سبک مینیمال در آن نقاشی شده باشد، یک هدیه ی جذاب و خاص برای کسانی که دوستشان دارید هست زیرا همه حداقل یکبار طراحی سیاه قلم یا تابلوی نقاشی به همدیگر هدیه داده اند اما کمتر کسی پیدا میشود که چهره ی یک نفر را با سبکی کاملا متفاوت و جذاب هدیه دهد.

 

این طرح های مینیمال برای دکوراسیون فقط به چهره و فیگور انسان محدود نمیشوند. شما میتوانید بهترین جایی که در زندگیتان رفتید و بهترین خاطره را در آنجا داشتید، به یک تابلوی مینیمال تبدیل کنید. شاید کسی متوجه نشود آنجا دقیقا کجاست! اما شما خوب میدانید و با هربار دیدن آن خاطرات خوب برای شما مرور میشود و اینکه فقط خودتان میدانید آنجا کجاست یک راز و حس دوست داشتنی است.

 

آژانس برندینگ بازدید : 74 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)

 

رشد جزیره قشم تنها به بخش گردشگری و توریستی معطوف نیست، بلکه در سایر حوزه ها نیز شاهد رشد این جزیره هستیم. افتتاح دانشگاه آزاد در این جزیره سبب شده تا افراد بسیار زیادی از سراسر کشور به قشم سفر کرده و در دانشگاه آزاد قشم تحصیل کنند. با پرتال دانشگاهی همراه باشید تا نگاهی به رشته های دانشگاه آزاد قشم بیاندازیم.

رشته های دانشگاه آزاد قشم

دانشگاه آزاد قشم در مقطع کاردانی و کارشناسی رشته های متنوعی دارد که در ادامه لیست این رشته ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

دانشگاه آزاد کیش

 

•مدیریت دولتی

•شیمی محض

•ساختمان کارهای عمومی

•مهندسی برق

•مهندسی شیمی

•مهندسی شیمی پتروشیمی

•مهندسی شیمی صنایع پالایش پتروشیمی گاز

•مهندسی شیمی طراحی فرآیندهای صنعت نفت

•مهندسی عمران

•مهندسی عمران راه

•مهندسی عمران سازه

•مهندسی معماری

•آموزش و پرورش ابتدایی

•تربیت بدنی 

•مدیریت بازرگانی

•مهندسی کامپیوتر 

•روانشناسی

•مهندسی نفت 

رشته های دکتری دانشگاه آزاد قشم

 

دانشگاه آزاد قشم حتی در مقطع دکترا نیز رشته های تحصیلی دارد و شما می توانید در دو رشته آموزش زبان انگلیسی و حقوق کیفری - جرم شناسی در این دانشگاه تحصیل کنید.

یکی از سوالات بسیار مهم این است که اگر در دانشگاه آزاد قشم قبول شویم، در مدت زمان تحصیل در کجا بمانیم؟

 برای پاسخ به این سوال می توان گفت دانشجویان رشته های مقطع دکترا از آن جایی که لازم نیست تا مدت زمان زیادی در دانشگاه حضور داشته باشند، می توانند به شهرهای خود برگردند و تنها در معدود روزهایی که لازم است تا به دانشگاه بیایند، اقدام به اجاره خانه در جزیره قشم کنند.

شما می توانید از طریق سایت rentija به راحتی خانه های ارزان قیمت را در جزیره قشم پیدا کرده و آن ها را برای مدت زمان کوتاهی اجاره کنید.

 ارشد

 

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قشم

در مقطع کارشناسی نیز شاهد رشته های مختلفی در دانشگاه آزاد قشم هستیم که تدریس می شوند. اگر بخواهیم نگاهی به لیست این رشته ها بیاندازیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•حسابداری

•مدیریت بازرگانی

•مدیریت صنعتی

مدیریت مالی

•مدیریت ورزشی

•مدیریت دولتی

•شیمی معدنی

•شیمی آلی

•علوم و فناوری 

•مهندسی عمران 

•مهندسی معماری

•مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی

•روانشناسی عمومی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد نیز می توانند همانند دانشجویان دکترا تنها در چند روزی که کلاس هایشان برگزار می شود به جزیره قشم آمده و با اجاره چند روزه یک خانه در جزیره قشم مستقر شوند.

 

بی شک محل اقامت یکی از موضوعات بسیار مهم برای افرادی است که برای تحصیل به سراغ شهرها دیگر می روند

 

 

آژانس برندینگ بازدید : 55 پنجشنبه 01 اسفند 1398 نظرات (1)

توسعه کسب و کارهای ورزشی

بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا به دنبال این هستند که کاری را انجام دهند که خالصانه عاشق آن هستند، شغلی که دوست دارند هر روز آن را بدون خستگی انجام دهند! خبر خوب اینجاست که این فقط یک رویا نیست. اغلب اوقات این موضوع باعث می شود که مردم دست به کار شوند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند.

برای برخی از ما این کسب و کار، ورزش است. داشتن یک بیزینس و یا راه اندازی و توسعه یک کسب و کار فقط در خدمات طراحی سایت، فشن، مواد غذایی و … خلاصه نمی شود. بلکه کسب و کارهای ورزشی هم جز همین موارد هستند. ورزش جزئی از زندگی همه ماست. فرقی نمی کند تفننی آن را دنبال می کنید یا به طور جدی پیگیر آن هستید. خب حال تصور کنید که بخشی از زندگی کاری و حرفه ای شما همان علاقه شما در زندگی روزمره باشد! جالب است نه؟ این روزها علایق شما می توانند شغل شما باشند و دیگر خبری از کارهای خشک و اداری نیست. در ادامه قصد داریم ببینیم که چطور می توانید کسب و کار ورزشی خودتان را توسعه دهید. همراه ما باشید.
 

برای راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

یک برنامه مشخص داشته باشید

اگر دقت کرده باشید در مسابقات ورزشی، قبل و در حین برگذاری مسابقه مربیان بر روی یک تخته سفید بایدها و نبایدها و همچنین خط و مشی هر نقش را کاملا با جزئیات مشخص می کنند. این اطلاعات شبیه به یک نقشه راه هستند و به بازیکنان کمک می کنند وظایف خود را به یاد بیاورند. خب، این موضوع در توسعه کسب و کارهای ورزشی هم کاملا صدق می کند، اینکه یک نقشه و برنامه دقیق داشته باشید. شما باید بتوانید به عنوان کسی که می خواهد این کسب و کار را راه اندازی کند تمامی جزئیات را مو به مو پیاده سازی کنید. از درآمد حاصل از این بیزینس گرفته تا نقش هر فرد، دخل و خرج ها، هزینه های حاشیه ای، اهداف، ماموریت ها، استراتژی های بازاریابی و پیدا کردن مخاطبین مناسب. نوشتن این نقشه به عهده شماست. پس در حین نوشتن آن تمرکز کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که هدف شما این است که همیشه از رقبای خود جلوتر باشید، پس در این راه باید خلاقیت به خرج دهید. به فکر کپی برداری از آنچه که بقیه انجام می دهند نباشید. بر روی تمامی اقدامات خود به دقت فکر کنید و سپس آن ها را عملی کنید.
 

توسعه کسب و کارهای ورزشی

تبلیغات را دست کم نگیرید

واقعا هم همین طور است، شما نباید تبلیغات را دست کم بگیرید و نسبت به آن بی توجه باشید. با توجه به اینکه تعداد زیادی از کسب و کارهای ورزشی در حال فعالیت هستند این برای شما شبیه به یک رقابت است که همیشه در مرکز توجه باشید. در حالی که شما سعی می کنید مخاطبین بیشتری بدست بیاورید دیگر رقبای شما هم در تلاش برای بدست آوردن همین مخاطبین هستند! راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی یک قانون بسیار ساده و پیش پا افتاده دارد و آن این است که از همان ابتدا توجه دوستداران ورزش را جلب کنید و همیشه این توجه را بر روی کار خود متمرکز کنید. این دقیقا به قدرت تبلیغات هدفمند اشاره می کند. مطمئن شوید که محصولات و خدمات شما مرتب به گوش مخاطبین می رسند و از آن ها باخبر هستند. زمانی که در حال تبلیغات کسب و کار خود هستید همیشه منفعت کاربران را در نظر داشته باشید، زیرا کسب و کار شما به خاطر رفع نیازهای آن ها راه اندازی شده است. همیشه به آن ها یادآوری کنید که چطور می توانید زندگی شان را بهتر کنید و تغییر خوبی ایجاد کنید. با تقویت حس کنجکاوی آن ها و لذت استفاده از خدمات و محصولات خود می توانید یک تبلیغات برنده داشته باشید. راه های بسیاری برای تبلیغات موثر وجود دارد، از بیلبوردها گرفته تا تراکت ها، وبسایت ها، شبکه های اجتماعی و مسابقه های محلی. اما چیزی که باید در زمان تبلیغات به آن توجه کنید طراحی مناسب است. زمانی که قصد دارید تبلیغات را شروع کنید به سراغ یک طراح خلاق و حرفه ای بروید. مطمئن شوید که لوگو شما متناسب با هویت برند شماست. در طراحی تمامی المان ها انسجام را رعایت کنید و کاربران خود را دعوت به Call to Action کنید.
 
 
توسعه کسب و کارهای ورزشی

 

با قوانین آشنا شوید

زمانی که صحبت از راه اندازی یک کسب و کار می شود قوانین زیادی وارد میدان می شوند، بخصوص زمانی که صحبت از راه اندازی یک کسب و کار ورزشی می شود. فراموش نکنید که تمامی مراحل قانونی را طی کنید و حتی اگر نیاز شد امتیاز خود را به ثبت برسانید. در این مدت یک حساب تجاری باز کنید و حتی برای بیمه کسب و کار اقدام کنید. همه این موارد برای داشتن یک کسب و کار قانونی و مطمئن ضروری است. این جدی ترین بخش راه اندازی یک کسب و کار است و ممکن است همه خیلی با آن ارتباط برقرار نکنند، اما یک بخش حیاتی است، پس آن را دست کم نگیرید. اینکه قورباغه خود را در ابتدا قورت دهید خیلی بهتر است تا اینکه هیچوقت با آن روبرو نشوید!
 
 

توسعه کسب و کارهای ورزشی

حواستان به تراکنش های مالی باشد

اینکه کسب و کار شما به محض راه اندازی بتواند ورودی مالی داشته باشد فقط یک رویا نیست. چطور می توان این رویا را محقق کرد؟ خب، به شرطی که شما بتوانید دخل و خرج خود را کنترل کنید و بدانید که در کدام قسمت ها سوددهی دارید و در کدامین بخش ها ضرر می کنید. زمانی که برای شناسایی این مقادیر یک برنامه مالی تنظیم کردید به فکر ابداع یک روش پرداخت باشید. روشی که در آن کمترین هزینه از سوی شما پرداخت می شود. در واقع اهدافی را الویت بندی کنید که در ابتدا هزینه چندانی ندارند. فراموش نکنید که شما یک کسب و کار نوپا هستید و تا به درآمدزایی استیبل برسید به زمان نیاز دارید. از طرفی ممکن است در ابتدای کار هزینه برخی اقدامات بیشتر برایتان تمام شود.
 
 
توسعه کسب و کارهای ورزشی

 

به دنبال سرمایه باشید

خب، زمانی که ایده راه اندازی و توسعه یک کسب و کار ورزشی را تقویت کردید، سپس وقت آن است که به دنبال سرمایه باشید. زیرا ممکن است خودتان به تنهایی از پس هزینه های اولیه برنیایید. به همین خاطر پیدا کردن سرمایه گذار یکی از روش های پیشنهادی برای شروع کار است. تنها کافی است به دنبال افرادی باشید که در این حوزه فعالیت می کنند یا حداقل افرادی که در کسب و کارهای ورزشی حرفی برای گفتن دارند. وام های کسب و کار و سرمایه گذاران شخصی هم گزینه بدی نیستند.
 
توسعه کسب و کارهای ورزشی
 
 
نتیجه گیری
زمانی که مطمئن شدید رویای شما برای داشتن کسب و کار خودتان قابلیت اجرایی دارد، وقت آن است که رویه کسب و کارهای موفق را دنبال کنید و برای بهتر شدن قابلیت ها و توانایی های خود دست به کار شوید. هیچوقت یادگیری را کنار نگذارید. نگرش و کوششی که برای کسب و کار خود به خرج می دهید در درآمدزایی نتیجه می دهد. راه اندازی یک کسب و کار ورزشی ایده خوبی است، اما همیشه این را آویزه گوش خود کنید، شما تنها کسی نیستید که وارد این میدان شده اید. پس باید متمایز، خلاق و پیشرو باشید. اینکه همیشه یک قدم از رقبای خود جلو باشید امری مهم و حیاتی است. این موضوع فقط با داشتن یک ذهن بیزینسی و خلاق محقق می شود. هر چقدر محصولات و خدمات شما کیفیت بهتری داشته باشند، مشتریان بیشتری هم خواهید داشت، به همین سادگی!
 
منبع: کوچک
آژانس برندینگ بازدید : 93 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

 

چگونه بهترین و ارزانترین لباس مجلسی (مانتو مجلسی) را تهیه کنیم

مانتو مجلسی مشکی یکی از مهمترین پوشاک هایی می باشد که مانند هر لباس مجلسی دیگری، می بایست یک عد از آن را در کمد لباس خود داشته باشید. آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از مانتو مجلسی مشکی هستید؟ آیا می دانید که برای خرید مانتو مجلسی مشکی بایستی از کجا اقدام کنید؟ از شما دعوت می نماییم که ما را تا آخر مطالب پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار بی نظیری را در مورد شیک ترین مانتو مشکی به دست آورید.

به نقل از وب سایت مانتو آرافرم : مانتو یکی از مهمترین و اصلی ترین پوشاک های مورد استفاده توسط بسیاری از خانم ها می باشد که امروزه توسط برندهای داخلی و خارجی طراحی و دوخته می شود و توانسته است توجه بسیاری از خانم ها را به سوی خود جذب کند. مانتوها معمولا بلندتر از بلوزها می باشد و همین امر سبب می شود که خانم ها بتواند به راحتی از این پوشاک در مراسم ها مختلف استفاده کنند. توجه داشته باشی که امروزه شما می توانید انواع بسیار متنوعی از مانتوها را در ویترین بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کنید که از مهمترین این انواع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- مانتو مجلسی
- مانتو اسپرت
- مانتو کلاسیک
- مانتو اداری

مانتو مجلسی مشکی امروزه یکی از مهمترین و اصلی ترین مانتوهایی می باشد که امروزه هر خانم خوش سلیقه یکی از بهترین آن را در کمد لباس خود دارد تا بتواند در مواقع مورد نیاز از آن استفاده لازم را داشته باشند. در نظر داشته باشید که امروزه برندهای مختلف برای دوخت و طراحی انواع مانتو مجلسی مشکی از بهترین مدل ها و پارچه ها استفاده می کنند که از این طریق بتوانند توجه سرسخت ترین خانم ها را نیز به سوی خود جذب کنند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مدل مانتو مجلسی با گیپور و نحوه سفارش این مدل از مانتوها توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

 

مانتو مجلسی مشکی

همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد، امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید یکی از شیک ترین انواع لباس مجلسی، سعنی مانتو مجلسی مشکی هستند که بی شک مانتو مجلسی به این رنگ از شیک ترین و زیباترین انواع مانتو های مجلسی می باشد و افراد می توانند آن را در بسیاری از مراسم ها بر تن داشته و به یکی از شیک ترین و زیباترین افراد در این زمینه تبدیل شوند. مانتو مجلسی مشکی امروزه در انواع طرح ها و مدل ها دوخته و وارد بازار می شود که خریداران می توانند با توجه به علاقه خود، یکی از بهترین این مانتوها را تهیه و خریداری کنند. در نظر داشته باشید که روز زن و مادر در پیش بوده و شما می توانید برای مادر و همسر خود یکی از شیک ترین مانتو مجلسی مشکی را انتخاب کرده و آن را تهیه کنید تا یکی از بی نظیرترین کادوها را برای مادر یا همسر خود تهیه و خریداری کرده باشید. همچنین در نظر داشته باشید که تنوع بسیار بالا از مانتو مجلسی مشکی سبب شده است که افراد در انتخاب یکی از بهترین این مدل مانتوها دچار تردید شوند و نیاز به راهنمایی برای خرید داشته باشند. شما می توانید با توجه به سایز، سن، بودجه در اختیار و پارچه مورد نظر خود یکی از بهترین و بی نظیرترین این مدل از مانتوها را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

پارچه های استفاده شده برای مانتو مجلسی مشکی

یکی از مهمترین آیتم های که ذهن بسیاری از خریداران مانتو مجلسی مشکی را به سوی خود جذب کرده است، پارچه های استفاده شده در این مدل از مانتوها می باشد که در خصوص تنوع بسیار زیادی وجود دارد شما می توانید با توجه به علاقه خود یکی از مناسب ترین آن را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. مانتو مجلسی مشکی امروزه با استفاده از پارچه های بسیار مختلف از جمله کتان، نخ، ساتن و کرپ اشاره کرد که بی شک هر کدام از این انواع پارچه ها می تواند شیک ترین و جذاب ترین مانتو را برای شما به ارمغان آورد. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه استفاده از ظریف کاری های مختلف بر روی مانتو از جمله نقش های برجسته ای از گل و غیره بر روی قسمت های مختلف از مانتو مشکی از دیگر مهمترین آیتم هایی می باشد که سبب شده است تا امروزه شاهد زیباترین و شیک ترین مانتوهای مجلسی به رنگ مشکی در ویترین بسیاری از مغازه های مانتو فروشی مشاهده کنیم.

 

 

مدل مانتو مجلسی با گیپور

یکی از بهترین مدل مانتو مجلسی مشکی، مدل مانتو مجلسی با گیپور می باشد که گیپور در زمان های گذشته یکی از مهمترین متریال های استفاده شده در بسیاری از لباس های مجلسی بوده است که امروزه نیز در دوخت و طراحی بسیاری از لباس ها به خصوص مانتو مجلسی مشکی نیز از آن استفاده می کنند که زیبایی به خصوصی را برای مانتوهای مجلسی بخشیده و حس خوب را برای خانم ها به ارمغان می آورد. امروزه از گیپور در قیمت ساق دست یا شانه های مانتوهای مجلسی استفاده می شود که علاوه بر داشتن زیبایی به خصوصی، خانم ها را خوش اندام تر نیز نشان دهد. شما نیز می توانید مانتو مجلسی خود را گیپوردار انتخاب کرده و آن را به راحتی در بسیاری از مراسم ها پوشیده و ازشیک ترین افراد مراسم ها باشید. استفاده از گیپور در مانتوها سبب یم شود که وزن نهایی مانتو کمتر بوده و افراد در هنگام پوشیدن آن احساس سنگینی نکنند.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

 

مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم

مانتو مجلسی مشکی امروزه با داشتن تنوع مدل خود برای مراسم ختم هم مناسب می باشد به طوری که شما می توانید با خرید یکی از بی نظیرترین و شیک ترین مدل مانتو مجلسی مشکی آن را در مراسم های ختم نیز پوشیده و از این طریق نگرانی را از بابت پوشیدن لباس مناسب برای این مدل از مراسم ها نداشته باشید. شیک به نظر رسیدن خانم ها در هر مراسمی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و این حس را در خود پرورش دهید چرا که طبیعت اطراف شما آیینه ای از شما بوده به همین جهت سعی کنید در همه حال و احوال همیشه به شیک پوش و زیباتر به نظر رسیدن توجه و اهمیت زیادی را نشان دهید تا به اطرافیان و دیگران ثابت کنید از قدرت و اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

 

مانتو مجلسی مشکی برای خانم های لاغر اندام

مانتو مجلسی مشکی برای خانم ها با اندام های بسیار متفاوتی طراحی شده انده که شما نیز می توانید با توجه به وزن و تناسب اندام خود یکی از مناسب ترین این مانتوها را تهیه و بپوشید. در نظر داشته باشید که خانم های لاغری برای استفاده و پوشیدن لباس مجلسی مانند مانتو مجلسی مشکی بایستی به چند نکته توجه ویژه ای را داشته باشند که از مهمترین این موارد می توان به نکات زیر اشاره کرد:

- خانم های لاغر اندام می توانند از مانتوهای کوتاه قد مجلسی استفاده داشته باشند چرا که در این صورت لاغری آنها د چشم نبوده و وزن مناسبی را خواهند داشت. توجه داشته باشید که لباس های مشکی رنگ افراد را کمی از حد واقعی خود لاغرتر نشان می دهند به همین جهت توصیه می شود که به این نکات توجه لازم را داشته باشید.

- حتما از مانتوهایی استفاده کنید که یقه های بزرگی را داشته باشد که در این صورت لاغری شما را پنهان می کند.

- توجه داشته باشید که طرح های استفاده شده در مانتو شما از اشکال بسیار برجسته و بزرگی برخوردار باشد چرا که در این صورت می تواند اندام شما را جذاب تر از حد واقعی خود جلوه دهد.

 

 

مانتو مجلسی مشکی برای خانم های چاق اندام

همچنین در نظر داشته باشید که مانتو مجلسی مشکی برای خانم های چاق اندام نیز بسیار مناسب بوده و می توانند به راحتی یکی از بهترین و مناسب ترین مانتوهای مجلسی را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. توجه داشته باشید که افراد چاق اندام برای انتخاب مانتو مجلسی مشکی مورد نظر خود بایستی به یک سری از نکات مانند خانم های لاغر اندام توجه لازم را داشته باشند که از مهمترین و اصلی ترین این موارد می توان به نکات ذیل اشاره کرد:

- ترجیحا از مانتوهای مجلسی بلند کوتاه استفاده کنید تا کمی شما را لاغرتر به نظر برساند.

- توجه داشته باشید که طرح های پارچه یا طرح های استفاده شده در مانتو حتما اشکال بسیار زیری باشند که این امر برعکس نکته مورد توجهی در انتخاب مانتو برای افراد لاغر اندام می باشد.

- مانتوهای مجلسی جلو باز و با آستین های گشاد مناسب برای افراد چاق اندام نمی باشد به همین جهت توصیه می کنیم که حتما در انتخاب و خرید مانتو مجلسی مورد نظر خود به این نکات بسیار ساده توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و زیباترین آنها را خریداری نمایید.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

خرید مانتو مجلسی مشکی

امروزه برای خرید و تهیه مانتو مجلسی مشکی مورد نظر خود می توانید به راحتی از وب سایت های فروشگاهی اینترنتی اقدام لازم را انجام داده و یکی از بهترین و زیباترین مدل های ارائه شده را انتخاب و آن را تهیه کنید. همچنین می توانید قبل از خرید مانتو مجلسی مشکی مورد نظر خود با کارشناسان مربوطه در تماس بوده و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در خصوص انتخاب بهترین این مانتوهای مجلسی به دست آورید. در نظر داشته باشید که متخصصین در این زمینه با داشتن اطلاعات کافی می توانند در انتخاب بهترین شما را یاری کنند.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

قیمت مانتو مجلسی مشکی

یکی از مهمترین موضوعات در خرید مانتو مجلسی مشکی، قیمت این مانتوها می باشد که در خصوص این امر می توان گفت، قیمت مانتو مجلسی مشکی با توجه به سایز، جنس پارچه، طرح های استفاده شده و مدل های مختلف آن از قیمت های متفاوتی برخوردار است و شما می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را با توجه به شرایط گفته شده در فوق تهیه و خریداری کنید. همچنین می توانید مانتو مجلسی بسیار ارزات قیمت و مناسبی را نیز به راحتی از همین فروشگاه تهیه و سفارش دهید.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

سفارش دوخت مانتو مجلسی مشکی

خرید مانتو مجلسی مشکی از وب سایت های فروشگاهی اینترنتی مزیت های زیادی را به دنبال دارد که یکی از اصلی ترین این مزیت ها سفارش مانتو مجلسی مشکی مورد نظرتان به توجه به مدل و جنس پارچه مورد نظرتان می باشد. شما می توانید به راحتی مدل مدنظرتان را ارائه داده و از این طریق از بهترین خیاط ها بخواهید تا مدل مانتو دلخواهتان را طراحی کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کنند. همچنین می توانید از تمام مراحل طراحی و دوخت نیز از متخصصین آن سایت عکس یا فیلم درخواست نمایید.

 

نکات مورد توجه در پوشیدن مانتو مجلسی مشکی

توجه داشته باشید که در پوشیدن مانتو مجلسی مشکی و سنت کردن این مدل از مانتو، حتما به برخی از مهمترین و اصلی ترین نکات توجه ویژه ای را داشته باشید تا از این طریق بتوانید شیک تر و دوست داشتنی تر به نظر برسید. از مهمترین نکات مورد توجه در پوشیدن مانتو مجلسی مشکی می توانید به موارد زیر توجه لازم را داشته باشید:

- اگر مانتو انتخابی شما بلند می باشد حتما آن را با کفش پاشنه بلند ست نمایید تا زیبایی مانتو شما چندین برابر به نظر برسد.

- حتما به فرم بدن خود در هنگام خرید مانتو مجلسی توجه داشته باید و مانتو مناسب با فرم بدن خود را انتخاب کنید.

- شما می توانید مانتو مجلسی مشکی خود را به راحتی با هر مدل از کیف و کفش یا هر رنگی که دوست دارید ست کنید که از این امر از مهمترین مزیت های انتخاب رنگ مشکی برای مانتو مجلسی می باشد.

- توجه داشته باشید که قیمت مانتوهای مجلسی در مقایسه با دیگر مانتوها نسبتا گران بوده به همین جهت توصیه می شود که رنگ مشکی آن را انتخاب کنید تا بتوانید در بسیاری از مراسم ها بدون تکراری شدن بپوشید.

- حتما نکات مورد لازم را در هنگام شستشویی مانتو مجلسی خود را جدی بگیرید تا آسیبی به پارچه و بافت آن وارد نشود.

منبع: آرافرم

 

آژانس برندینگ بازدید : 87 پنجشنبه 03 بهمن 1398 نظرات (0)

۳۰ نمونه عالی از برترین شعارهای تبلیغاتی برندهای موفق

در دنیای تبلیغات معمولا موفقیت یک کمپین به شعارش بستگی دارد. براین اساس هرچه شعار تبلیغاتی دلنشین و قوی تری داشته باشیم، شانس مان برای موفقیت بیشتر خواهد شد.

به هر حال همین کلمات هستند که مشتریان شما به یاد می سپارند. در حقیقت بسیاری از شعارهای موفق از کلمات کاملا عادی و رایج در مکالمات روزمره تشکیل شده اند. با این حال یک شعار تبلیغاتی مطلوب کاری بیشتر از صرف کنار هم گذاشتن کلمات و ترغیب مردم به صحبت پیرامون برند شما انجام می دهد. این المان تبلیغاتی متن شعار را وارد زندگی مردم می کند.

در این مقاله ۳۰ نمونه از شعارهای تبلیغاتی موفق و محبوب مورد بررسی قرار گرفته است. هدف از این بررسی الگوبرداری شما در جهت طراحی شعار برندتان است.

۱- مک دونالد: “من عاشقش هستم”

شعار تبلیغاتی مک دونالد ساده، تاثیرگذار و موفقیت آمیز از کار در آمده است. شعار مشهور مک دونالد را خواننده معروف، جاستین تیمبرلیک نیز به صورت یک آهنگ منتشر کرده است.

بی تردید شعار تبلیغاتی “من عاشقش هستم” یکی از مشهورترین و با دوام ترین شعارهای برند مک دونالد به حساب می آید. این عبارت ساده به نحوی فوق العاده با ارزش های شرکت هماهنگی دارد. همچنین به راحتی در ذهن مخاطب جای می گیرد. چنین شعار تاثیرگذاری به همراه شیوه های تبلیغ بصری منحصر به فرد مک دونالد به راحتی هر مخاطبی را به خود جلب کرده و رضایت اش را به دست می آورد.

۲- KFC: “لیس زدن انگشت ها کار خوبی است”

درست به مانند رقیب اصلی KFC یعنی مک دونالد، این شعار تبلیغاتی هم پیوند نزدیکی با ارزش های برندش دارد. همچنین از نظر میزان دوام نیز شعار KFC همپای مک دونالد به حساب می آید. شعار “لیس زدن انگشت کار خوبی است” پیام واضحی را برای مخاطب دارد: مرغ های سوخاری طعم عالی دارند. در حقیقت طعم فوق العاده مرغ های KFC مزه کردن انگشت ها را به کاری خوب بدل می سازد. بی تردید این امر انتظار همه ما از یک برند در حوزه فست فود است.

۳- Subway: “تازه بخورید”

برند Subway در زمینه انتخاب شعار تبلیغاتی اش بسیار هوشمندانه عمل کرده است. براساس تحقیقات پزشکی غذای فست فود برای سلامت ما چندان خوب نیست. برهمین اساس برند Subway تلاش خود را معطوف به اتخاذ جایگاهی سالم تر قرار داده است. چنین استراتژی شعار مشهور “تازه بخورید” را خق کرد. به این ترتیب شرکت به مشتریان تازگی و سلامت محصولات اولیه ساندویچ های اش را اعلام کرد. البته این اقدام بیشتر به مثابه تعهد و تضمینی به مشتریان برداشت می شود. چنین شعاری در ترکیب با رنگ زرد و سبز لوگو شرکت یکی از موفق ترین تبلیغات تمام دوران ها را حلق کرده است.

۴- کیت کت: “استراحت کن، کیت کت بزن”

شعار تبلیغاتی مشهور برند کیت کت تصویری اضح از یک رویای فوق العاده را بازنمایی می کند: کودکانی که برای وعده غذایی شان جعبه ای پر از کیت کت دارند. بی تردید رویای کودکی همه ما داشتن کیت کت به عنوان یک وعده غذایی بود. برهمین اساس شرکت نیز از چنین آرزویی به بهترین شیوه در تبلیغات اش استفاده نموده است. این شعار در دو نوع فیزیکی و تلویزیونی به دست مخاطب رسید. در حقیقت شعار “استراحت کن، کیت کت بزن” بر روی سهولت و سادگی صرف وعده ای غذایی با کیت کت تمرکز داشت. به این ترتیب در کمترین زمان شما خوراکی خوشمزه و مقوی را میل خواهید کرد. مزیت اصلی شعار کیت کت سهولت به خاطر سپردن آن است، درست به مانند لوگو قرمز و سفید شرکت.

شعار تبلیغاتی کیت کت

۵- هاینز: “لوبیا یعنی هاینز”

شعار برند هاینز تحت عنوان “لوبیا یعنی هاینز” در بیشتر نظرخواهی ها به عنوان برترین شعار تبلیغاتی انتخاب شده است. علت چنین امری نیز کاملا روشن و ساده به نظر می رسد. در این شعار نه تنها نام برند برده می شود و عبارت به صورت کوتاه و آهنگین ادا می گردد، بلکه همچنین نام برند و محصول شرکت را در هم می آمیزد. در حقیقت شعار هاینز پیام واضحی را به صورت دلنشین به مخاطب عرضه می کند: اگر قصد خرید لوبیا پخته شده را دارید، محصول هاینز بهترین گزینه شما خواهد بود.

۶- اسکیتلز: “رنگین کمان را مزه کن”

برند اسکیتلز شعار مشهور “رنگین کمانرا مزه کن” را از سال ۱۹۹۴ مورد استفاده قرار می دهد. دلیل محبوبیت این شعار نزد شرکت و از همه مهم تر مشتریان بازنمایی ساده محصول در آن است. براین اساس شکلات ها و اسمارتیزهای اسکیتلز به طور معمول به رنگ های رنگین کمان تولید می شوند. هنر اصلی این شعار برجسته سازی این امر است. به این ترتیب از زما معرفی شعار رنگین کمان نقش مهمی در کمپین تبلیغاتی و استراتژی برندسازی اسکیتلز بازی می کند.

۷- رایس کریسپیز: “ضربه، صدا، ترکیدن”

شعار “ضربه، صدا، ترکیدن” از دهه ۳۰ میلادی تا به حال همراه برند رایس کریسپیز بوده است. این برند در زمینه تولید خوراک صبحانه برگرفته از غلات فعالیت دارد. شاید جای تعجب داشته باشد که یک شعار تبلیغاتی بیش از ۸۰ سال همراه یک برند باقی بماند. اما در مورد رایس کریسپیز شعار آنها به دلیل بازنمایی فرایند صوتی خوردن محصول صبحانه شان محبوبیت فراوانی در میان نسل های مختلف به دست آورده است. اجازه دهید به صورت واضح تر صحبت کنم. به هنگام افزودن شیر به خوراک صبحانه رایس کریسپیز دقیقا مراحل مذکور در شعار تبلیغاتی اتفاق می افتد. ابتدا صدای ضربه، سپس صداهای نامفهوم و در نهایت تق تق ترکیدن دانه های خوراک به گوش می رسد. به همین خاطر این شعار برای شرکت موفقیت بسیار زیادی به همراه داشته است.

۸- گلوله های صبحانه کلوگز: “آنها عاااالی هستند”

ببر مشهور تونی از همان شروع به تولید گلوله های صبحانه برند کلوگز به عنوان نماد تبلیغاتی آنها مورد استفاده قرار گرفته است. دلیل اصلی شهرت این ببر دوست داشتنی ادای جمله “آنها عاااالی هستند” به هنگام توصیف خوراک صبحانه شرکت کلوگز است. بی تردید وقتی مخاطب هدف شما کودکان هستند، باید ادبیات مناسب با آنها را مدنظر قرار دهید. به علاوه در معرفی محصول مان به کودکان باید برخلاف عرف رایج عمل نماییم. به این ترتیب استفاده از طیف رنگ های شاد و انیمیشن های جذاب ضروری به نظر می رسد. شعار تبلیغاتی برند کلوگز نیز دقیقا به خاطر رعایت این المان ها بیش از ۵۰ سال کنار آنها مانده است.

۹- دکتر پِپِر: “بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، چیست؟”

کمپین “بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، چیست؟” در سال ۲۰۰۹ از سوی برند دکتر پِپِر، فعال در زمینه تولید نوشیدنی، معرفی شد. از آن زمان تا به حال این شعار موفقیت بسیار زیادی را برای آنها به ارمغان آورده است. بی تردید عبارت آهنگین تبلیغ این شرکت در کنار شوخی هایی که پیرامون آن درست شده نقش بسیار زیادی در این موفقیت بازی می کند. دلیل موفقیت این کمپین و شعار تبلیغاتی اش در دو نکته خلاصه می شود. نخست اینکه دکتر پِپِر به خوبی مشتریان خود را می شناسد. دوم اینکه آنها به خوبی ماهیت برندشان را مورد بررسی قرار داده اند. هر برندی که این دو المان را رعایت کند، در طراحی شعار تبلیغاتی اش موفق عمل خواهد کرد.

 

۱۰- ردبول: “این محصول به تو بال می دهد”

برند ردبول برای سال های متمادی از عبارت “این محصول به تو بال می دهد” به عنوان شعار تبلیغاتی اش استفاده کرده است. دلیل اصلی تاثیرگذاری و ثمربخشی این شعار در کنار ماندگاری طولانی اش هوشمندی آن است. براین اساس تمثیل بال حکایت از افزایش انرژی مصرف کنندگان نوشیدنی دارد. بی شک این حکایت تمثیلی تاثیرگذاری بسیاربیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت. شعار تبلیغاتی ردبول یکی از بهترین نمونه ها برای الهام گیری در زمینه طراحی شعارهای زیبا و در عین حال تمثیلی است.

۱۱- تیپو: «با تیپو فقط OO خواهید داشت»

برند تولید چای تیپو در طول سال های گذشته شعارهای تبلیغاتی مختلفی را طراحی و به کار برده است. با این حال شعار فعلی شرکت به دلیل سادگی و قابلیت به یادسپاری بالایش در چند سال اخیر گزینه اصلی تیپو محسوب می شود. عبارت OO در این شعار تبلیغاتی به معنای واکنش افراد به نوشیدن چای شرکت است. براین اساس همه مصرف کنندگان از شدت رضایت متعجب خواهند شد، این معجزه چای تیپو است.

۱۲- کارلزبرگ: «به احتمال زیاد بهترن نوشیدنی جهان»

کارلزبرگ یکی دیگر از برندهایی است که به خوبی مشتریان خود را می شناسد. براین اساس طراحی شعار تبلیغاتی «به احتمال زیاد بهترین نوشیدنی جهان» در عمل تاثیرگذاری زیادی بر روی مخاطب به همراه داشت. این کمپین در کنار عبارت جسورانه ای که دارد، همراه با ایده های جانبی فراوانی هم هست. به این ترتیب کارلزبرگ درس بزرگی به دیگر برندها در زمینه استفاده از ایده های جانبی داده است. به این نکته مهم توجه کنید که عبارت «به احتمال زیاد» از اطمینان ۱۰۰درصدی حکایت ندارد. یعنی شرکت آنقدر هم با اطمینان به مخاطب دستور نمی دهد. این امر حق انتخاب را برای مشتری باقی می گذارد. به عبارت دیگر، پسند نوشیدنی های کارلزبرگ بستگی به سلیقه مشتری دارد.

۱۳- تسکو: «همه کمک های کوچک»

سوپرمارکت زنجیره ای تسکو شهرت زیادی به دلیل سطح پایین قیمت محصولاتش دارد. به علاوه آنها محصولات متنوعی را نیز در اختیار خریدار قرار می دهند. براین اساس شعار «همه کمک های کوچک» به خوبی این تنوع در محصولات را تداعی می کند. به منظور فهم بهتر این شعار باید اشاره ای به سیستم راهنمایی سوپرمارکت تسکو در زمینه خرید بهینه مشتریان نیز داشته باشیم. براین اساس تیم پشتیبانی هر نوع کمکی را به مشتریان برای خرید بهتر انجام می دهد. با انتشار این شعار تبلیغاتی در نسخه های تلویزیونی و فیزیکی اکنون بسیاری از مردم آن را به یاد سپرده اند. همین عبارت سه کلمه ای برای مدت های طولانی موفقیت شرکت در زمینه بردسازی و تبلیغات را تضمین خواهد کرد.

۱۴- جان لویس: «هیچ گاه آگاهانه ارزان فروشی نمی شود»

فروشگاه بزرگ جان لویس بیشتر به خاطر کیفیت بالا و استاندارد بسیار عالی محصولاتش شناخته می شود. درست به همین دلیل شعار تبلیغاتی «هیچ گاه آگاهانه ارزان فروشی نمی شود» برای این برند بسیار خوب عمل کرده است. براین اساس شعار مذکور به مشتریان اطمینان می دهد که در این فروشگاه فقط محصولات و خدمات درجه یک به دست شان خواهد رسید. نمونه برند جان لویس یکی از بهترین شیوه ها در زمینه تبدیل از اصلی شرکت به شعار تبلیغاتی است. مزیت این شیوه باورپذیری بیشتر آن در مقایسه با سایر روش های مشابه خواهد بود.

۱۵- میبلین: «شاید او با آن به دنیا آمده، شاید هم میبلین استفاده کرده»

برند میبلین در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. به طور معمول برندهای فعال در صنعت زیبایی شعارهای تبلیغاتی بسیار جذابی دارند. در این مورد میبلین نیز دقیقا طبق این عادت عمل کرده است. کمپین «شاید او با آن به دنیا آمده…» به طور کامل در راستای توسعه و ترویج زیبایی طبیعی است. چنین کمپینی به خانم ها اعلام می کند که آنها زیبا هستند. در این میان عملکرد لوازم آرایشی فقط کمک به افزار این زیبایی خواهد بود. این شعار تبلیغاتی هوشمندانه در کنار آگهی های جذاب برای مدت ها چشم خانم ها را به خود خیره کرده بود. به واقع اکنون هم بسیاری از خانم ها محتوای این کمپین و شعار آن را به یاد دارند.

۱۶- لورئال: «چون ارزشش را داری»

لورئال یکی دیگر از برندهای آرایشی و بهداشتی است که در پی القای حس خوب به خانم ها می باشد. در حقیقت کمپین «چون ارزشش را داری» اکنون سال هاست که از سوی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. این کمپین به مخاطب اعلام می کند که آنها ارزش مراقبت و توجه به خود را دارند. شما ارزش اینکه زیبا وجذاب تر به نظر برسید را دارید. اخیرا یک آپدیت جدید از این شعار تبلیغاتی تحت عنوان «چون ما ارزشش را داریم» روانه بازار شده است. هدف اصلی از این به روز رسانی شعار القای احساس سلبریتی بودن به افراد مشتریان لورئال عنوان شده است.

۱۷- مکس فکتور: «آرایشی از سوی طراح آرایش»

در میان برندهای فعال در زمینه تولید لوازم آرایشی مکس فکتور یکی از لوکس ترین ها به حساب می آید. شاید اظهارنظر من اندکی اغراق آمیز باشد. با این حال حداقل از شعار تبلیغاتی آنها این گونه استنباط می شود. در حقیقت با بیان اینکه طراح های آرایشی از برند مکس فکتور استفاده می کنند، نگاه مخاطب به آنها عوض خواهد شد. به این ترتیب آنها رقم زننده تفاوت ها قلمداد می شوند. این تبلیغ خلاقانه علاوه بر تلویزیون و نسخه های فیزیکی در دنیای اینترنت نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است. به همین دلیل هنوز هم مکس فکتور از آن استفاده می کند.

۱۸- دِ بیرز:«الماسی برای همیشه»

بی شک برندی که شعار تبلیغاتی اش را از سال ۱۹۴۷ حفظ کرده اعتقاد بسیار راسخی به آن دارد. کارشناس های حوزه کسب و کار هم همیشه واکنش مناسبی نسبت به شعار مشهور این برند داشته اند. این سه کلمه جادویی «در انگلیسی چهار کلمه» در عین سادگی کیفیت بالای محصولات دِ بیرز را منعکس می کنند. در معنایی خاص این شعار تبلیغاتی معنای اصلی عشق را بیان می کند. به این ترتیب شما با تقدیم الماسی به فرد مورد علاقه تان عشق خود را به او ابراز خواهید کرد. همچنین این الماس نماد یگانگی عشق تان محسوب می شود.به این ترتیب «الماسی برای همیشه» عشق تان را جاودانه خواهد ساخت.

۱۹- نایک: «فقط انجامش بده»

بی شک شعار تبلیغاتی مشهور نایک تحت عنوان «فقط انجامش بده» یکی از بهترین شعارهای تبلیغاتی در سراسر دنیا به حساب می آید. این شعار موفق نخستین بار در سال ۱۹۸۸ رونمایی شد. از آن زمان به دلیل موفقیت و واکنش مطلوب مشتریان در همه تبلیغات نایک این شعار حضور پر رنگ دارد. در یک معنا این شعار تفاوت میان قهرمانان ورزشی و افراد عادی را از بین می برد. تاکید بر روی صرف انجام امور نیز دقیقا به همین معناست. به علاوه چنین شعاری باعث تحریک و تشویق مخاطب به انجام فعالیت های ورزشی خواهد شد. در هر صورت هدف اصلی این شعار از خانه بیرون کشیدن افراد برای ورزش است.

شعار تبلیغاتی نایک

۲۰- HSBC: «بانک محلی جهان»

بانک HSBC در سال ۱۹۹۹ به منظور نمایش عمق گستردگی کسب وکارش اقدام به استفاده از لوگویی واحد در تمام شعبه های جهانی اش کرد. البته این اقدام درست هماهنگ و همزمان با شعار تبلیغاتی جدید آنها بود: «بانک محلی جهانی» در حقیقت این شعار در عین تاکید بر روی جهانی بودن بانک HSBC بر روی خصلت محلی آن نیز پافشاری می کند. دلیل این امر هم روشن است. در واقع بانک های محلی اطمینان و حس تعلق بیشتری را در مخاطب برمی انگیزند. به طبع چنین روحیه ای در بانک های بین المللی و بزرگ یافت نمی شود.

۲۱- Ronseal: «دقیقا مطابق آنچه روی قوطی نوشته شده عمل می کند»

برند Ronseal در زمینه تولید رنگ و روغن حفظ چوب فعالیت دارد. به طور معمول ساخت وسایل وآثار هنری به شیوه دست ساز استرس و نگرانی فراوانی را به فرد منتقل می کند. دلیل این امر احساس آشفتگی ناشی از تفاوت ماحصل کارمان با ایده اصلی مان است. برند Ronseal نیز دقیقا بر روی همین نگرانی مشتریان اش دست گذاشته است. به این ترتیب شعار تبلیغاتی «دقیقا مطابق آنچه روی قوطی نوشته شده عمل می کند» اشاره به کیفیت محصولات این برند دارد. انتخاب هوشمندانه شعار تبلیغای به این برند در بازار فروش کمک فراوانی کرده است. در حقیقت رقبای Ronseal به منظور بازپس گیری سهم شان از بازار کار بسیار دشواری را پیش رو دارند. همچنین فرایند برندسازی شرکت نیز با به کارگیری شعار تبلیغاتی هوشمندانه کمترین هزینه را بر روی دست آنها می گذارد.

۲۲- Energizer: «ادامه می دهد و ادامه می دهد و ادامه می دهد»

برند Energizer در طول چند سال اخیر خود را به عنوان رهبر بازار باتری های بادوام معرفی کرده است. این حرکت جسورانه از معرفی شعار تبلیغاتی آنها تحت عنوان «آن ادامه می دهد و ادامه می دهد و ادامه می دهد» شروع شد. به این ترتیب چنین شعاری در کنار لوگو خرگوش شرکت احساس های مخاطب را در هم می آمیزد. نتیجه امر ترکیب احساس دوندگی خستگی ناپذیر و مقاومت بالای محصول در برابر اتمام شارژ است. بی تردید به عنوان یک مخاطب همه آنچه از یک باتری می خواهیم، عمر طولانی است. Energizer با شعار تبلیغاتی اش به خوبی این نیاز را پاسخ داده است.

۲۳- مستر کارت: «برای هر چیز دیگری، مستر کارت اینجاست»

شعار تبلیغاتی هوشمندانه مستر کارت پیام واضحی را به مخاطب منتقل می کند، کارت ما برای هر کاری قابل استفاده است. این شعار بی تردید بسیار ساده، قدرتمند و تاثیرگذار است. به علاوه شعار «برای هرچیزی دیگری، مستر کارت اینجاست» طیف وسیعی از مخاطب های هدف را نشانه می گیرد. چنین حرکتی از سوی مستر کارت بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. در حقیقت آنها به جای هدف گذاری بر روی یک مخاطب، طیف وسیعی از گروه ها را مدنظر قرار داده اند.

۲۴- آئودی: «پیشرفت از طریق تکنولوژی»

شعار تبلیغاتی بدنام آئودی تحت عنوان «پیشرفت از طریق تکنولوژی» در وهله نخست با مشکلات ساختاری در زبان های مختلف مواجه است. در واقع آئودی شعار خود را به صورت آلمانی طراحی کرده است. به این ترتیب ترجمه آن به زبان های دیگر به سختی عبارت مذکور در جمله قبل را تداعی می نماید. دلیل عمده بدنامی این شعار همین دشواری ترجمه اش به حساب می آید. با این حال صرف نظر از چینن نکته ای، واکنش کارشناس ها و مخاطبان به این شعار تبلیغاتی مثبت ارزیابی می شود. دلیل این واکنش مثبت نیز کاملا واضح است: آئودی به خوبی فرآیند ساخت محصولاتی بهتر را بیان می کند. همچنین به دلیل ارائه شعارزا سوی آئودی به عنوان برندی مشهور مخاطب احساس اطمینان از کیفیت خودروی خریداری شده را خواهد داشت. نکته جالب اینکه شعار مذکور دقیقا با سیر تحول برندآئودی هماهنگ است. به این ترتیب آئودی برای دهه های متمادی برندی دارای برترین تکنولوژی به حساب می آید.

۲۵-جگوار: «ظرافت، فضا، سرعت»

شعار تبلیغاتی جگوار یکی دیگر از آن نمونه های کوتاه و موفق در دنیای کسب وکار به حساب می آید. آیا شما قادر به مشاهده عمق دقت در طراحی این شعار هستید؟ در حقیقت شعار جگوار دقیقا هرآنچه مخاطب طلب می کند، در اختیارش قرار می دهد. سه کلمه موجود در شعار جگوار به نوعی اشاره مستقیم به ویژگی های خودروهای این برند دارند. توجه داشته باشید که در طراحی شعارهای این گونه نحوه انتخاب کلمات بسیار مهم است. به این ترتیب جگوار با انتخاب کلماتی مناسب مشتریان را به خرید محصولات اش ترغیب می کند.

۲۶- زوریخ: «برای اینکه تغییرات رخ می دهند»

شرکت بیمه زوریخ در طراحی شعار تبلیغاتی اش به خوبی دلیل استفاده از بیمه را به مخاطب اش گوشزد می کند. در حقیقت شرکت به مخاطب اطمینان می دهد مادام که بیمه زوریخ را دارد به هنگام نیاز در کنارش خواهد بود. بی شک خواسته هر فردی که اقدام به بیمه خود یا اشیای ارزشمندش می کند، همین نکته کلیدی و مهم است. مزیت اصلی شعار برند زوریخ نیز اشاره به هیمن نکته کلیدی در عین سادگی و صراحت شعارش به حساب می آید. به واقع این شعار تبلیغاتی ساده، قدرتمند و کاملا در ارتباط با خدمات برند موردنظر است.

۲۷- پاناسونیک: «ایده هایی برای زندگی»

شعار تبلیغاتی برند پاناسونیک به عنوان تولیدکننده لوازم برقی بازنمای دقیق هرآنچه برندشان حول آن شکل گرفته است. براین اساس کمپین «ایده هایی برای زندگی» یک پیام واضح را به مخاطب منتقل می کند: در هر زمینه ای که نیاز به چیزی دارید، محصولات پاناسونیک بهترین گزینه ها هستند. شاید در نگاه نخست این شعار بسیار قدرتمند و خودپرستانه به نظر برسد. با این حال برندی به بزرگی پاناسونیک گاهی نیاز به خودستایی نیز دارد. در هر صورت این کمپین برای پاناسونیک و محصولات اش نتایج مفیدی به همراه داشته است.

۲۸- گوگل: «شیطان نباشید»

گوگل، غول دنیای جستجوگرهای اینترنتی، شعارهای مشهور فراوانی دارد. با این حال نمونه مدنظر ما کمتر از بقیه شناخته شده است. براین اساس کمپین «شیطان نباشید» اهداف چندگانه ای را دنبال می کرد. در ابتدا این شعار تبلیغاتی با هدف تشویق کاربران به مشارکت در فرآیند بهینه سازی جست و جو رونمایی شد. در این فرایند مشارکت کاربران به صورت در اختیار قرار دادن سوابق جست وجوی شان به همراه موقعیت مکانی به منظور نمایش نتایج هرچه بهتر به آنها تعریف می شد. همچنین گوگل با این کمپین قصد ترویج استفاده بی خطر از اینترنت را نیز داشت. مقابله با توزیع بدافزارها و شیطنت های اینترنتی هدف دوم گوگل از این کمپین را شکل می داد.

۲۹- اپل: «متفاوت فکر کن»

برند اپل عمده شهرتش را به دلیل فعالیت در زمینه گستراندن مرزهای تکنولوژی به دست آورده است. براین اساس آنها همیشه ایده های جذاب و تازه ای وارد دنیای تکنولوژی کرده اند. درست به همین دلیل شعار تبلیغاتی «متفاوت فکر کن» برای این برند موفقیت فراوانی را به همراه آورده است. پیام اصلی این شعار به شرح زیر است. با خرید محصولات اپل شما فقط کالایی را خریداری نمی کنید، بلکه نوعی سبک زندگی را انتخاب خواهید کرد. به علاوه شما در حال خرید محصولی هستید که مرزهای تکنولوژی را جا به جای کرده است.

۳۰- Superdream: «خواب های معمولی، رویاهای فوق العاده»

در نهایت به آخرین شعار تبلیغاتی این مقاله رسیده ایم. این شعار تبلیغاتی متعلق به برند ماست. برند Superdream در زمینه بازاریابی فعالیت دارد. دفترهای مرکزی خود را در انگلستان و استرالیا دایر کرده است. به طور خلاصه، این شعار تبلیغاتی بیانگر رویکرد ما نسبت به فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی است: کار و تلاش سخت تر، خلاقیت هوشمندانه و بیشتر. این روش مناسب برای پیروزی در هر رقابتی است. بی تردید هرکسی امکان استفاده از این روش را دارد.

منبع: پرتال تبلیغات

آژانس برندینگ بازدید : 71 جمعه 29 شهریور 1398 نظرات (0)

روش های ست کردن لباس فرم اداری زنانهروش های ست کردن لباس فرم اداری زنانه

نگاهی به روش های ست کردن لباس فرم اداری زنانه

ست کردن لباس فرم اداری خصوصا برای زنان می تواند از موارد حائز اهمیت در محیط کار باشد. چرا که اغلب بانوان دوست دارند در تمامی محیط ها خصوصا محیط های کاری نیز پوشش مناسب و آراسته ای داشته باشند. ست کردن لباس فرم اداری از جمله روش هایی است که می تواند این آراستگی را برای زنان به دنبال داشته باشد.

از آن جایی که امروزه با گسترش فعالیت ها و مشاغل مختلف فروش لباس فرم اداری نیز افزایش یافته است، به دنبال آن ست کردن لباس فرم اداری نیز به دغدغه ای مهم تبدیل شده است. به گونه ای که می توان مشاهده کرد که در بسیاری از فروشگاه های لباس فروشی در کنار اجناس خود اقدام به فروش لباس هایی از قبیل مانتو و شلوار اداری، مانتو فرم اداری و یا لباس فرم اداری می کنند. عموما این طیف از لباس ها تحت عنوان لباس فرم کار شناخته می شوند  در کنار سایر اجناس این فروشگاه ها به فروش می رسند. باید توجه داشت که فروش لباس فرم اداری یک حیطه و صنف کاملا مجزا در اینگونه فروشگاه ها می باشد. برای پیدا کردن بهترین استایل زنانه در ست کردن لباس فرم اداری لازم است تا ابتدا جنس و کیفیت لباس های انتخابی خود را در نظر داشته باشید. مطمئن باشید که داشتن دو دست لباس با کیفیت و مرغوب از ده ها دست لباس بدون کیفیت و نامناسب بهتر می باشد. عدم آگاهی در خصوص روش های ست کردن و انتخاب لباس می تواند علاوه بر ساختن ظاهری نا مناسب راحتی شما را نیز مختل کند. لذا تصمیم گرفتیم تا نکاتی کلی را در خصوص ست کردن لباس فرم اداری در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخابی شکیل تر حرفه تر را تجربه کنید.

در خصوص روش های ست کردن لباس فرم اداری برای زنان لازم است تا نگاهی عمیق و تخصصی به ویژگی های مختلف آن داشته باشیم. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی بخش های مختلف لباس فرم اداری و همچنین روش های ست کردن آن بپردازیم.

نگاهی به لباس فرم اداری زنانه

در تمامی نقاط دنیا لباس فرم اداری مناسب برای محل کار، دارای مدل کاملا مشخص و از پیش تعریف شده بوده است. در خصوصا ست کردن لباس فرم اداری مثل ست کردن مانتو اداری لازم است بدانید هر چه محل کار رسمی تر باشد، نوع پوشش و لباس برای کارمندان و پرسنل آن محیط نیز رسمی تر یا به عبارتی فرمال تر می گردد.
مثال: ضروری است تا کارکنان  محیط های فضاهای رسمی مانند بانک ها یا سازمان های تجاری، با کت شلوار در آن محیط ها حضور پیدا کنند. بدین ترتیب می توان از ابتدای صبح از نوع پوشش افرادی که به سمت محیط کار خود می روند، نوع کارشان را تا حدودی تشخیص داد.

تفاوت لباس فرم اداری  در محیط های کار رسمی و غیر رسمی

همان طور که می دانید محیط های کاری اداری در ایران به دو نوع رسمی و غیر رسمی تقسیم می شوند. با توجه به این موضوع نوع پوشش و ست کردن لباس فرم اداری نیز در هر یک از این محیط ها تفاوت می کند.

لباس فرم اداری در محیط های رسمی

در این گونه محیط ها زنان ملزم به پوشیدن ست کامل از لباس فرم اداری از جمله مانتو فرم اداری، شلوار اداری و مقنعه می باشند.

لباس فرم اداری در محیط های غیر رسمی

در این گونه محیط های کاری که حالت نیمه رسمی دارند زنان می توانند با طراحی خودشان چند دست لباس کژوال و یا به عبارتی نیمه کلاسیک داشته باشند. بدین ترتیب ست کردن لباس فرم اداری برای زنان در محیط های غیر رسمی راحت تر خواهد شد. لذا می توان روزانه لباس فرم اداری متفاوتی را ست کرد به شکلی که با لباسی که در خیابان و یا هنگام خرید به تن می کنند متفاوت باشد.

چند نکته در خصوص پوشش لباس کار در محیط اداری

همانطور که ست کردن لباس فرم اداری برای زنان در محیط کار نکته ی مهم و حائز اهمیتی است، نکاتی دیگری نیز در خصوص حضور زنان در محیط کار قابل توجه می باشند که از آن ها نیز نباید غافل شد. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت.

  • آرایش زیاد و در رنگ های تند در هیچ یک از محیط های کاری چه در کشور ما و چه در کشور های خارجی پذیرفته شده نیست.
  • در مقابل پرهیز از آرایش زیاد باید توجه داشت پوششی بدون آراستگی، ظاهر آشفته و شلخته نیز برای حضور در محیط کار مناسب نمی باشد.
  • در خصوص کرم های آرایشی برای داشتن آرایشی ملایم و پوستی سبک می توان از bb و cc  کرم ها استفاده نمود.
  • استفاده از کرم های ضد آفتاب که میزان کرم پودر کمتری دارند برای شادابی و یک دست شدن پوست در محیط کار کافی است.
  • استفاده از کرم های مرطوب کننده ی دست فراموش نشود.
  • ناخن ها را همواره مرتب نگه داشته و در صورت تمایل به لاک زدن از رنگ های ملایم استفاده نمایید.
  • از عطر های ملایم استفاده کنید تا همواره در محیط کار بوی خوشی بدهید.
  • برای داشتن چهره ای طبیعی و زیبا می توان از رژ لب و رژ گونه های ملیح و ملایم استفاده کرد.

زنان چه لباس هایی را نباید در محیط کار بپوشند؟

حضور زنان در محیط های کاری و لباس فرم اداری آن ها دارای حساسیت های خاصی می باشد. برای داشتن پوششی هر چه مناسب تر در محیط کار برای زنان و همینطور نحوه ی صحیح ست کردن لباس فرم اداری باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:

  • توجه داشته باشید که قد مانتوی زنانه نهایتا می تواند دو بند انگشت از زانو بالاتر باشد. همانطور که زنان در سراسر دنیا نیز برای حضور در محیط کار دامن کوتاه نمی پوشند.
  • لباس های زنانه ای که بیشتر در مرکز توجه هستند، مانند مانتوهایبراق، تنگ و یا نازک انتخاب مناسبی برای ست کردن لباس فرم اداری نمی باشند.
  • با توجه به نوع فعالیت در محیط کار لازم است تا لباسی آزاد و متناسب با اندام خود بپوشید.
  • لباس باید درست به اندازه ی اندام باشدو نه خیلی تنگ نه خیلی گشاد.
  • در خصوص ست کردن لباس فرم اداری پوشیدن شلوار های جین، زاپ دار و ساپورت صد در صد ممنوع است.

چه نوع کفشی برای ست کردن لباس فرم اداری مناسب است؟

یکی از موارد مهم هنگام ست کردن لباس فرم اداری کفش ها هستند و در واقع ست کردن کفش با مانتو فرم شیک می تواند بسیار چشمگیر باشد. در این خصوص باید دانست کفش های پاشنه بلند، کفش هایی که پاشنه ی آن ها خیلی صدا می دهد، صندل و کفش های رو باز تابستانی مناسب نمی باشند. بهتر است با توجه به لباس فرم اداری مورد نظر خود کفش ها را نیز انتخاب کنید. علاوه بر نوع کفشی که می پوشید باید توجه داشت کفش ها همیشه باید تمیز باشند. فرقی نمی کند کفش چرمی باشد و یا اسپورت. آنچه مهم است این است که کفش ها همواره باید تمیز و مرتب باشند.

زنان در محیط کار اداری چه بپوشند؟

برای انتخاب لباس فرم اداری باید دانست فرقی نمی کند در کدام محیط مشغول به کار هستید و میزان رسمی بودن آن به چه اندازه است. آن چه مهم است این است که هر اندازه که پوشش رسمی تری نسبت به محیط کاری خود داشته باشید در نتیجه ظاهری آراسته تر و شیک تر برای خود می سازید.

لباس فرم اداری مناسب زمستان

با توجه به این که در فصول مختلف انتخاب های متفاوتی برای لباس پیش رو داریم، باید دانست در تمامی فصول لباس فرمی اداری مناسبی را انتخاب کرده و اصول مربوطه را در ست کردن آن ها رعایت کنیم. برای ست کردن لباس فرم اداری در زمستان بهتر است تکه‌های اصلی و بزرگ لباس های شما تشکیل شده از رنگ های زمینه و خنثی باشد. بدین ترتیب دستتان برای ست کردن لباس فرم اداری باز تر بوده و پوشش بهتری خواهید داشت.
مثال: داشتن یک پالتوی کرم یا مشکی می تواند گزینه های زیادی را برای شما در انتخاب شلوار،  شال  و حتی کفش مناسب محیط کار ایجاد کند.

چه مانتویی مناسب محیط کار اداری است؟

با توجه به قد و هیکل و نوع اندام خود بهتر است مانتویی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما باشد. به جز در مواقعی که مانتوی لباس فرم اداری، فرم اور سایز داشته باشد. در غیر این صورت با بزرگ تر بودن سایز مانتو از اندازه ی عادی هیکل شما در مانتو گم شده و ظاهری نا مناسبی را ایجاد می کند. در هنگام ست کردن لباس فرم اداری توجه داشه باشید که جنس مانتو به گونه ای نباشد که چروک شده و نیاز به اتو پیدا کند. الیاف تشکیل دهنده ی پارچه ی مانتو نیز باید به گونه ای باشد که هوا به راحتی از آن عبور کرده و در ساعات طولانی روز بو نگیرد .

شلوار مناسب لباس فرم اداری کدام  است؟

حتما در هنگام ست کردن لباس فرم اداری این سوال برایتان ایجاد شده است که پوشیدن کدام شلوار مناسب تر است؟ در این خصوص گزینه های مختلفی را پیش رو خواهید داشت که می توانید با توجه به محیط و شرایط کاری آن را انتخاب کنید. مواردی از قبیل:

  • شلوار پارچه ای با فرم خوب و قد مناسب
  • شلوار کتان
  • و شلوار جین

این ها به ترتیب مواردی هستند که می‌توانید به راحتی در هنگام ست کردن لباس فرم اداری از آن ها استفاده کنید و البته باید توجه داشت انتخاب شلوارجین با رنگ تیره تر انتخاب حرفه ای  تری برای محیط کار اداری خواهد بود.
لازم به ذکر است که در هنگام خرید و شلوار مناسب محیط اداری می‌توانید به جای انتخاب مانتوهایی با رنگ خنثی از این گزینه ی شلوار جین تیره در انتخاب ست لباس هایتان استفاده کنید.

نکات کلی در خصوص انتخاب شلوار مناسب:

  • ضروری است که قد شلوار متناسب با نوع فرم اندام شما باشد
  • شلوارهای دمپا، کوتاه یا خیلی راسته برای خانم های کوتاه قد و یا دارای پاهی پر اصلا انتخاب مناسبی نیست.

پیشنهادی مناسب تحت عنوان کپسول لباس هفتگی

شاید این اصلطاح کمی برایتان نا آشنا باشد. پس بهتر است قبل از هر چیزی با کپسول لباس هفتگی آشنا شوید. به طور خلاصه می توان گفت با ساخت کپسول لباس هفتگی برای خود کمدی از چند دست لباس را خواهید داشت که جنس خوب و مرغوبی داشته و زود دفرمه نمی شوند.

مزایای در نظر گرفتن کپسول لباس هفتگی به شرح زیر می باشد:

  • بسیاری از لباس هایتان با یکدیگر ست می شوند
  • این ست از لباس فرم اداری بسیار به شما می آید
  • در لباس راحت بوده و حس خوبی خواهید داشت
  • خوش تیپ تر به نظر می رسید
  • لباس هایتان با وجود چند بار پوشیدن تکراری نمی شوند

استفاده از این روش به شما کمک خواهد کرد تا هنگام رفتن به محیط کار دچار سر در گمی نشده و تنوع بسیار زیادی در ست کردن لباس فرم اداری ایجاد کنید. برای آشنا شدن با این روش در ادامه  چند ست مختلف برایتان معرفی خواهیم کرد.

  • ست جین سورمه ای تیره - مانتو جین

جین همیشه طرفداران خاص خودش را داشته است. از جین می توان برای ست های مختلف استفاده کرد که هیچ وقت هم دمده نمی شوند. پس بهتر است همیشه جین را در کمد لباس خود داشته باشید. با وجود یک شلوار جین می توان ست زیبا و شایسته ای را برای لباس فرم اداری ایجاد کرد.

  • ست جین خاکستری- مانتو اسپرت

این گزینه از جمله ست هایی است که متشکل از رنگ های خنثی می باشد. برای روح دادن به این ست می توان از شال و اکسسوری های رنگی استفاده کرد. در نتیجه استایلی زیبا در ست کردن لباس اداری به این شکل خواهید داشت.

  • جین روشن -مانتو لینن خنک کاغذی

این ست بسیار سبک و خنک می باشد. استفاده از این روش برای مواقعی که به مدت طولانی در محیط کار می باشید بسیار مناسب است.

ست شلوار مشکی (جین یا کتان)- مانتو مشکی

وجود شلوار مشکی یکی از موارد بسیار بسیار ضروری در کمد کپسول لباس هفتگی می باشد. وجود یک شلوار مشکی با فرم نیمه رسمی و اسپرتی که دارد، کار شما را بسیار راحت کرده است. چرا که می توان این شلوار را با بسیاری از مانتو ها ست کرد و لباس فرم اداری زیبایی را شکل داد.

نکاتی کلیدی پیرامون روش های ست کردن لباس فرم اداری زنانه

برای پیدا کردن بهترین استایل زنانه در ست کردن لباس فرم اداری لازم است تا ابتدا جنس و کیفیت لباس های انتخابی خود را در نظر داشته باشید. مطمئن باشید که داشتن دو دست لباس با کیفیت و مرغوب از ده ها دست لباس بدون کیفیت و نامناسب بهتر می باشد و در هنگام ست کردن لباس فرم اداری درد سر کمتری خواهید داشت. عدم آگاهی در خصوص روش های ست کردن و انتخاب لباس می تواند علاوه بر ساختن ظاهری نا مناسب راحتی شما را نیز مختل کند. لذا تصمیم گرفتیم تا نکاتی کلی را در خصوص ست کردن لباس فرم اداری در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخابی شکیل تر حرفه تر را تجربه کنید.

  • در صورت استفاده از تی شرت زیر مانتو به جای بلوز یا شومیز باید توجه کنید که لباستان کوتاه نباشد
  • استفاده از جین ها را در ست های روزانه خود قرار دهید
  • در مواقع استفاده از جین توجه داشته باشید تا حدود محیط کار اداری را رعایت کنید
  • استفاده از جین های تنگ و زاپ دار توصیه نمی شود
  • گنجاندن کفش های جلو باز در کنار کتانی های زنانه انتخاب مناسبی خواهد بود
  • در استفاده از اکسسوری ها و زیور آلات خلاق باشید اما توجه داشته باشید تا اصول کلی را زیر پا نگذارید
  • لباسی که می پوشید بیانگر هویت کاری شماست. پس در انتخاب آن نهایت دقت و سلیقه را به خرج دهید

لباس فرم اداری زنانه دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

لباس فرم اداری زنانه لباسی است که در جلسات رسمی و مهمی مانند جلسات اداری، سمینارهای کاری، كنفرانس‌های مختلف، سخنرانی ها، میهمانی‌های اداری و دیدارهای رسمی استفاده می شود. چنین لباسی دارای ویژگی های خاصی است تا بتوان آن را لباس فرم اداری زنانه دانست. ویژگی هایی از جمله:

  • در هیچ یک از مکان های رسمی با مانتوی تک ظاهر نشوید. چرا که مانتوی تک مناسب محیط های رسمی نبوده و بهتر است از مانتو و شلوار فرم اداری استفاده کنید
  • مانتو و شلوار فرم اداری بهتر است سرمه ای باشد. رنگ مشکی را در اولویت های بعد قرار دهید
  • تنها در شرایط خیلی خاص از مانتو شلوار مشکی استفاده کنید. مثلا مواقعی که به هیچ عنوان موفق به خریداری مانتو شلوار اداری سرمه ای نشده اید
  • در صورت تمایل به استفاده از لباس های فرم طرح دار، بهتر است لباس های خط داری را انتخاب کنید که خطوط آن بسیار نازک و ظریف هستند
  • لباس های طرح داری که جلب توجه می کنند ( مانند شلوار مشکی با خطوط درشت سفید و یا چهار خانه) یک فاجعه ی عظیم است
  • بهتر است لباس زیرین مانتوی اداریتان سفید یا آبی آسمانی خیلی کم رنگ و ساده باشد
  • در صورت استفاده ی زنان از کراوات، بهتر است رنگ هایی مانند قرمز و بنفش را انتخاب کنند
  • از کمربندی چرمی، ساده و مشکی به همراه سگک ساده استفاده کنید
  • شلوار انتخابی شما باید فاقد هر گونه چین و پلیسه باشد

قواعد مربوط به لباس رسمی اداری و ست کردن آن ویژه ی خانم ها:

به عنوان یک قاعده ی کلی می توان گفت در تمامی نقاط دنیا ست کردن لباس فرم اداری مناسب برای محل کار، دارای مدل کاملا مشخص و از پیش تعریف شده بوده است. در خصوصا ست کردن لباس فرم اداری لازم است بدانید هر چه محل کار رسمی تر باشد، نوع پوشش و لباس برای کارمندان و پرسنل آن محیط نیز رسمی تر یا به عبارتی فرمال تر می گردد.
مثال: ضروری است تا کارکنان  محیط های فضاهای رسمی مانند بانک ها یا سازمان های تجاری، با کت شلوار در آن محیط ها حضور پیدا کنند. در خصوص این قواعد مواردی حائز اهمیت می باشند که در ادامه به بررسی آن پرداخته شده است.

تمامی خانم ها هنگام ست کردن لباس فرم اداری باید توجه داشته باشند که:

  • در صورت عدم استفاده از مانتوی فرم اداری، در انتخاب شلوار دقت لازم را به خرج دهید. بهتر است یک شلوار پارچه ای خوش فرم را انتخاب کنید که دارای رنگ های طبیعی مانند مشکی، طوسی، قهوه ای و یا سرمه ای باشد
  • ضروری است که رنگ شلوار با رنگ مانتو یا کت اداری شما هم خوانی کامل داشه باشد
  • در صورتی که بلوز شما از زیر مانتو قابل مشاهده است، بهتر است شومیز یا بلوز ساده، سفید و آستین دار انتخاب کنید
  • کفش خود را ترجیحا پاشنه دار، جلو بسته و در رنگ هایی متناسب با رنگ لباس هایتان انتخاب کنید تا استایل بدون نقصی داشته باشید
  • تا حد امکان از پوشیدن کفش های جلو باز بپرهیزید
  • بهتر است از اکسسوری ها و زیور آلات ساده و ظریف استفاده کنید. مانند زیور آلاتی که در آن ها نگین های سبک و ظریف به کار رفته است

ست رسمی ـــ روزمره برای استایل اداری زنانه

اگر دوست دارید برای راحتی بیشتر در محیط کار و همچنین سهولت در ست کردن لباس فرم اداری راهی را بیابید،‌ می توانید از روش ست رسمی ــ روزمره استفاده کنید. در این صورت می توان به جای استفاده از مانتو و شلوار اداری ست از مانتو شلواری جداگانه اما متناسب محیط کار استفاده کرد. دیگر موارد ست رسمی ــ روز مره به شرح زیر است:

  • در صورتی که بلوز شما از زیر مانتو قابل مشاهده است، می توانید از شومیز یا بلوز طرح دار، راه راه یا چهارخانه با رنگ های روشن استفاده کنید
  • امکان استفاده از زیورآلات و اکسسوری های بزرگتر با طرح های خاص تر در این روش وجو دارد. (اما حواستان باشد در استفاده از اکسسوری‌ها زیاده‌روی نکنید.)
  • استفاده از روسری و شال‌های مختلف به همراه طرح‌های ظریف و رنگی
  • استفاده از کفش‌های راحت‌ زنانه از جمله کفش تخت، کفش های لوفر یا پاشنه کوتاه پیشنهاد مناسبی هستند
  • رنگ کفش ها بهتر است مشکی، قرمز قهوه‌ای، طوسی و سرمه‌ای باشند. اما از رنگی هم می توان استفاده کرد

منبع: نگاهی به روش های ست کردن لباس فرم اداری زنانه

آژانس برندینگ بازدید : 46 جمعه 29 شهریور 1398 نظرات (0)

ست کردن کت و شلوار اداریست کردن کت و شلوار اداری

نگاهی به روش مختلف در خصوص ست کردن کت و شلوار اداری

ست کردن کت و شلوار اداری خصوصا برای مردان کارمند می تواند از موارد حائز اهمیت در محیط کار باشد. چرا که اغلب افراد دوست دارند در تمامی محیط ها خصوصا محیط های کاری نیز پوشش مناسب و آراسته ای داشته باشند. ست کردن کت و شلوار اداری از جمله روش هایی است که می تواند این آراستگی را برای افراد به دنبال داشته باشد.

از آن جایی که امروزه با گسترش فعالیت ها و مشاغل مختلف فروش لباس فرم اداری نیز افزایش یافته است، به دنبال آن ست کردن کت و شلوار اداری نیز به دغدغه ای مهم تبدیل شده است. به گونه ای که می توان مشاهده کرد که در بسیاری از فروشگاه های لباس فروشی در کنار اجناس خود اقدام به فروش لباس هایی از قبیل کت و شلوار اداری، لباس های زنانه و مردانه ی مختلف ویژه ی فرم ادارات و یا لباس فرم اداری می کنند. عموما این طیف از لباس ها تحت عنوان لباس فرم کار شناخته می شوند  در کنار سایر اجناس این فروشگاه ها به فروش می رسند. باید توجه داشت که فروش لباس فرم اداری یک حیطه و صنف کاملا مجزا در اینگونه فروشگاه ها می باشد. برای پیدا کردن بهترین استایل برای مردان کارمند در ست کردن لباس فرم اداری لازم است تا ابتدا جنس و کیفیت لباس های انتخابی خود را در نظر داشته باشید. مطمئن باشید که داشتن دو دست لباس با کیفیت و مرغوب از ده ها دست لباس بدون کیفیت و نامناسب بهتر می باشد. عدم آگاهی در خصوص روش های ست کردن و انتخاب لباس می تواند علاوه بر ساختن ظاهری نا مناسب راحتی شما را نیز مختل کند. لذا تصمیم گرفتیم تا نکاتی کلی را در خصوص ست کردن کت و شلوار اداری در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخابی شکیل تر حرفه تر را تجربه کنید.

در خصوص روش های ست کردن کت و شلوار اداری برای مردان لازم است تا نگاهی عمیق و تخصصی به ویژگی های مختلف آن داشته باشیم. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی بخش های مختلف کت و شلوار و همچنین روش های ست کردن آن بپردازیم.

نگاهی به لباس های ویژه ی فرم ادارات

در تمامی نقاط دنیا لباس فرم اداری مناسب برای محل کار، دارای مدل کاملا مشخص و از پیش تعریف شده بوده است. در خصوصا ست کردن کت و شلوار اداری لازم است بدانید هر چه محل کار رسمی تر باشد، نوع پوشش و لباس برای کارمندان و پرسنل آن محیط نیز رسمی تر یا به عبارتی فرمال تر می گردد.
مثال: ضروری است تا کارکنان  محیط های فضاهای رسمی مانند بانک ها یا سازمان های تجاری، با کت و شلوار در آن محیط ها حضور پیدا کنند. بدین ترتیب می توان از ابتدای صبح از نوع پوشش افرادی که به سمت محیط کار خود می روند، نوع کارشان را تا حدودی تشخیص داد.

مهارت ست کردن کت و شلوار اداری

یکی از هنرهایی که هر مدیر یا فرد حرفه ای برای حضور در محل کار باید با آن آشنا باشد، مهارت ست کردن کت و شلوار مردانه است. یکی از عوامل مهم در میزان تاثیر گذاری افراد در محیط کار می تواند موضوع نحوه ی انتخاب پوشاک و ست کردن کت و شلوار اداری باشد. اهمیت این موضوع تا حدی است که افراد با انتخاب کت و شلوار و لباس مناسب به طور ناخوآگاده حرفه ای تر به نظر آمده و از سوی مخاطبین و سایر کارمندان حاضر در محیط کار نیز جدی تر گرفته می شوند.

همچنین لباس رسمی آقایان برای شرکت در محیط های مهم مانند حضور در مذاکرات، جلسات اداری، سمینارها، كنفرانس ‌ها، میهمانی‌ های اداری و دیدارهای رسمی و مهم کت و شلوار می باشد. با توجه به اهمیت این پوشش لازم است تا اصول استفاده و مشخصات خاص آن را نیز بدانیم.

لازم است تا آقایان برای ست کردن کت و شلوار اداری موارد زیر را مورد توجه قرار دهند:

  • در هیچ یک از مکان های رسمی با کت تک ظاهر نشوید. چرا که کت تک مناسب محیط های رسمی نبوده و بهتر است از کت و شلوار فرم اداری استفاده کنید
  • کت و شلوار فرم اداری بهتر است سرمه ای باشد. رنگ مشکی را در اولویت های بعد قرار دهید
  • تنها در شرایط خیلی خاص از کت و شلوار مشکی استفاده کنید. مثلا مواقعی که به هیچ عنوان موفق به خریداری کت و شلوار اداری سرمه ای نشده اید
  • در صورت تمایل به استفاده از لباس های فرم طرح دار، بهتر است لباس های خط داری را انتخاب کنید که خطوط آن بسیار نازک و ظریف هستند
  • لباس های طرح داری که جلب توجه می کنند ( مانند شلوار مشکی با خطوط درشت سفید و یا چهار خانه) یک فاجعه ی عظیم است
  • بهتر است لباس زیرین کت اداریتان سفید یا آبی آسمانی خیلی کم رنگ و ساده باشد
  • در صورت استفاده ی کارمندان و پرسنل از کراوات، بهتر است رنگ هایی مانند قرمز و بنفش را انتخاب کنند
  • باید توجه داشت انتخاب رنگ کراوات سلیقه ای بوده و برخی افراد مهم مانند مقامات و سران مایل هستند تا رنگ کراوات خود را متناسب با رنگ پرچم کشورشان انتخاب نمایند
  • از کمربندی چرمی، ساده و مشکی به همراه سگک ساده استفاده کنید
  • شلوار انتخابی شما باید فاقد هر گونه چین و پلیسه باشد
  • در صورتی كه كت و شلوار شما خط ‌دار است، لازم است تا پیراهن خود را حتما ساده انتخاب كنید
  • در صورت انتخاب کت و شلوار مشکی، ضروری است تا پیراهن خود را سفید رنگ انتخاب کنید
  • هرگز هرگز و هرگز زیر کت و شلوار رسمی و اداری پیراهن آستین کوتاه نپوشید
  • استفاده از پیراهن آستین بلند زیر کت و شلوار به همراه دکمه های سر دست بهترین انتخابی است که می تواند شکوه و عظمت شما را در برابر دیدگان همه نمایان سازد
  • استفاده از کت و شلوار های سه دکمه در محیط های اداری پیشنهاد نمی شود
  • اولویت انتخاب و ست کردن کت و شلوار اداری را به ترتیب با دو دکمه و تک دکمه قرار دهید
  • چاک کت و شلوار ها به صورت دو چاک و تک چاک است. اولویت را در کت های دو چاک که خوش فرم تر هستند قرار دهید

سایر نکات حائز اهمیت در کنار ست کردن کت و شلوار اداری

ست کردن کت و شلوار اداری به نحو صحیح یکی از مواردی است که می تواند در ظاهر افراد و نقش و جایگاهشان در نظر دیگران نقش مهمی داشته باشد. چرا که پوشش هر شخصی بیانگر تصویر شخصیتی است که دیگران از او دارند. لذا بهتر است تا علاوه بر آشنایی و رعایت نکات مربوط به ست کردن کت و شلوار در محیط های کاری و اداری، سایر موارد را نیز در نظر داشته باشیم. یک جنتلمن واقعی در محیط کار علاوه بر داشتن ظاهری شیک و آراسته لازم است تا سایر نکات را نیز رعایت کند. نکاتی که در ادامه به بیان آن ها پرداخته ایم:

  • یک جنتلمن واقعی در محیط کار هرگز هنگام نشستن هر دو دکمه ی کت خود را باز می کند
  • لازم است تا برای جذاب تر شدن در هنگام راه رفتن یا ایستادن دکمه ی بالایی کت (دو دکمه) بسته و دکمه ی پایین آن باشد
  • در صورت استفاده از کت تک دکمه در شرایط مشابه فوق دکمه را باز نکنید
  • جیب های تعبیه شده در کت های اداری اغلب تزیینی می باشد و اصلا نباید چیزی درون آن ها قرار داد
  • در صورت دوخته بودن جیب کت آن را باز نکنید
  • در جیب های بغل کت نیز چیزی قرار دهید تا برجستگی آن هنگام نشستن نمایان نشود
  • به همراه داشتن خود نویس و کار ویزیت برای یک جنتلمن واقعی هنگام حضور در جلسات اداری ضروری است
  • در جلسات رسمی و مهم اداری با خودکار معمولی چیزی را امضا نکنید
  • ساعت، تنها وسیله ای برای نشان دادن زمان به شما نیست. ساعت نشانگر قدرت و جذابیت شما در برابر دیگران است. پس در کنار یک خود نویس حرفه ای داشتن ساعتی شیک فراموش نشود
  • تحت هیچ شرایطی استفاده از ادکلن فراموش نشود. ادکلن نشانه ای از شما در هر مکانی است

برای ست کردن کت و شلوار اداری کفش و جوراب مناسب کدام است؟

شاید تا کنون زیاد شنیده باشید که برای آگاهی از شخصیت و جایگاه هر فردی کافی است تا نگاهی به کفش های او کنیم. کفش ها نقش مهمی در آراستگی و برازنده بودن افراد خصوصا در محیط های کاری و اداری دارند. از آن جایی که ممکن است جوراب های استفاده شده نیز گاهی نمایان شوند،‌ پس بهتر است تا بدانیم چه کفش و جورابی در کنار ست کردن کت و شلوار اداری مناسب است؟‌

اصول مرتبط با کفش در محیط رسمی و اداری:

  • لازم تا کفش ها مشکی، بند دار و ساده باشند.
  • ترجحا کفش های نوک تیز را انتخاب کنید
  • کفش های بزرگ و لژ دار اصلا انتخاب مناسبی نیستند
  • کفش مردانه رسمی و مناسب محیط کار اداری دارای 3 سانتی متر پاشنه می باشد

اصول مرتبط با جوراب ها در محیط رسمی و اداری:

  • برای انتخاب جوراب مناسب در محیط رسمی و اداری تنها یک اصل وجود دارد. تنها رنگ مورد تایید برای انتخاب جوراب فقط و فقط سرمه ای یا مشکی است. پس دیگر وقت خود را برای یافتن جوراب های رنگی تلف نکنید .

نکاتی کلیدی پیرامون روش های ست کردن لباس فرم اداری زنانه

برای پیدا کردن بهترین استایل شیک و مردانه در هنگام ست کردن کت و شلوار اداری لازم است تا ابتدا جنس و کیفیت لباس های انتخابی خود را در نظر داشته باشید. مطمئن باشید که داشتن دو دست لباس با کیفیت و مرغوب از ده ها دست لباس بدون کیفیت و نامناسب بهتر می باشد و در هنگام ست کردن کت و شلوار اداری درد سر کمتری خواهید داشت. عدم آگاهی در خصوص روش های ست کردن و انتخاب لباس می تواند علاوه بر ساختن ظاهری نا مناسب راحتی شما را نیز مختل کند. لذا تصمیم گرفتیم تا نکاتی کلی را در خصوص ست کردن کت و شلوار اداری در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخابی شکیل تر حرفه تر را تجربه کنید.

  • در صورت استفاده از تی شرت زیر کت به جای پیراهن باید توجه کنید که لباستان کوتاه نباشد
  • در صورتی که تیپ های اسپرت تر در محل کارتان مجاز است استفاده از جین ها را در ست های روزانه خود قرار دهید
  • در مواقع استفاده از جین توجه داشته باشید تا حدود محیط کار اداری را رعایت کنید
  • استفاده از جین های تنگ و زاپ دار توصیه نمی شود
  • گنجاندن کفش های کتانی با کیفیت و شیک در صورت داشتن تیپی اسپورت در کنار کفش های رسمی انتخاب مناسبی خواهد بود
  • در استفاده از استایل های اسپورت تر در محیط کار،‌ خلاق باشید اما توجه داشته باشید تا اصول کلی را زیر پا نگذارید
  • لباسی که می پوشید بیانگر هویت کاری شماست. پس در انتخاب آن نهایت دقت و سلیقه را به خرج دهید

تفاوت لباس فرم اداری  در محیط های کار رسمی و غیر رسمی

همان طور که می دانید محیط های کاری اداری در ایران به دو نوع رسمی و غیر رسمی تقسیم می شوند. با توجه به این موضوع نوع پوشش و ست کردن کت و شلوار اداری نیز در هر یک از این محیط ها تفاوت می کند.

کت و شلوار اداری در محیط های رسمی: در این گونه محیط ها افراد و پرسنل ملزم به پوشیدن ست کامل از لباس های رسمی و اداری از جمله کت و شلوار اداری به همراه کفش مناسب می باشند.

لباس فرم اداری در محیط های غیر رسمی:‌ در این گونه محیط های کاری که حالت نیمه رسمی دارند افراد می توانند با طراحی خودشان چند دست لباس کژوال و یا به عبارتی نیمه کلاسیک داشته باشند. بدین ترتیب ست کردن کت و شلوار اداری برای مردان و پرسنل در محیط های غیر رسمی راحت تر خواهد شد. لذا می توان روزانه لباس و کت و شلوار متفاوتی را ست کرد به شکلی که با لباسی که در خیابان و یا هنگام خرید به تن می کنند متفاوت باشد.

ست کردن کت و شلوار اداری مناسب زمستان

با توجه به این که در فصول مختلف انتخاب های متفاوتی برای لباس پیش رو داریم، باید دانست در تمامی فصول استایل اداری مناسبی را انتخاب کرده و اصول مربوطه را در ست کردن آن ها رعایت کنیم. برای ست کردن کت و شلوار اداری در زمستان بهتر است تکه‌های اصلی و بزرگ لباس های شما تشکیل شده از رنگ های زمینه و خنثی باشد. بدین ترتیب دستتان برای ست کردن کت و شلوار اداری باز تر بوده و پوشش بهتری خواهید داشت.

مثال: داشتن یک کت گرم در رنگ های کرم یا مشکی می تواند گزینه های زیادی را برای شما در انتخاب شلوار،  شال گردن  و حتی کفش مناسب محیط کار ایجاد کند.

قواعد مربوط به لباس رسمی اداری و ست کردن کت و شلوار اداری:

به عنوان یک قاعده ی کلی می توان گفت در تمامی نقاط دنیا ست کردن کت وشلوار و انواع لباس فرم اداری مناسب برای محل کار، دارای مدل کاملا مشخص و از پیش تعریف شده بوده است. در خصوصا ست کردن کت و شلوار اداری لازم است بدانید هر چه محل کار رسمی تر باشد، نوع پوشش و لباس برای کارمندان و پرسنل آن محیط نیز رسمی تر یا به عبارتی فرمال تر می گردد.

مثال: ضروری است تا کارکنان  محیط های فضاهای رسمی مانند بانک ها یا سازمان های تجاری، با کت شلوار در آن محیط ها حضور پیدا کنند. در خصوص این قواعد مواردی حائز اهمیت می باشند که در ادامه به بررسی آن پرداخته شده است.

تمامی افراد هنگام ست کردن کت و شلوار اداری باید توجه داشته باشند که:

  • در صورت عدم استفاده از کت فرم اداری، در انتخاب شلوار دقت لازم را به خرج دهید. بهتر است یک شلوار پارچه ای خوش فرم را انتخاب کنید که دارای رنگ های طبیعی مانند مشکی، طوسی، قهوه ای و یا سرمه ای باشد
  • ضروری است که رنگ شلوار با رنگ پیراهن یا کت اداری شما هم خوانی کامل داشه باشد
  • در صورتی که پیراهن شما از زیر کت قابل مشاهده است، بهتر است پیراهنی ساده، سفید و آستین دار انتخاب کنید
  • کفش خود را ترجیحا حدود 3 سانتی متر پاشنه دار، جلو بسته و در رنگ هایی متناسب با رنگ لباس هایتان انتخاب کنید تا استایل بدون نقصی داشته باشید
  • تا حد امکان از پوشیدن صندل و کفش های جلو باز بپرهیزید

ارائه ی چند مدل برای ست کردن کت و شلوار اداری

همانطور که پیش تر نیز گفته شد، ست کردن صحیح و زیبای کت و شلوار برای مردان یک مهارت محسوب می شود. خصوصا در محل های رسمی و اداری که نگاه تمامی افراد به سمت ما خیره بوده و پوشش مناسب می تواند تجلی گر شخصیت ما در نظر دیگران باشد. این که لباس ها به درستی ست شوند بیشتر از مهارت های خانم هاست. اما لازم است تا مردان نیز آشنایی لازم را برای ست کردن کت و شلوار اداری داشته باشند تا در محیط های رسمی و مهم مانند جلسات اداری و مذاکرات با سربلندی حضور پیدا کنند. در ادامه چند مدل پیشنهادی ارائه شده است تا با بهره گیری از آن ها بتوانید کت و شلوار خود را به زیبایی ست کنید.

  • ست کت آبی و شلوار بژ

با توجه به این موضوع که رنگ بژ رنگی خنثی می باشد، افراد می توانند این رنگ را با رنگ هایی مانند آبی ست کنند. برای جلوگیری از کلیشه ای به نظر رسیدن این دو رنگ می توان رنگ های دیگری را نیز به این ست اضافه کرد. رنگ هایی از قبیل سبز، صورتی یا قهوه ای در کنار این دو رنگ زیبا و جذاب به نظر خواهند رسید.

  • ست کردن کت و شلوار با کت خاکستری و شلوار جین آبی

اگر از آن دسته افرادی می باشید که حتی در محیط کاری نیز خواهان داشتن استایلی معمولی و اسپرت هستند، این دو رنگ مناسب شماست. همچنین شلوار جین آبی با کت خاکستری روشن بسیار هماهنگ بوده و ستی زیبا را به دست خواهد داد. تنها نکته ی حائز اهمیت در این قسمت که باید مد نظر داشت این است که مدل کت شما نباید خیلی رسمی باشد.

  • ست کردن کت و شلوار با کت آبی و شلوار جین آبی

در صورت تمایل برای ست کردن شلوار جین آبی با کتی آبی ست کنید، باید در انتخاب مدل کت دقت داشته باشید. لذا کتی که انتخاب می کنید باید با مدل شلوار مورد نظرتان هماهنگ باشد. در نتیجه باید جور در بیاید پس کتی را انتخاب کرد که خیلی رسمی نبوده و اسپرت به نظر برسد. برای جلوگیری از توی ذوق زدن رنگ آبی، ‌می توان شلوار جین روشن را انتخاب کرد تا با ایجاد تضاد با رنگ کت جذابیت بیشتری به ظاهرتان ببخشد.

  • ست کردن کت و شلوار با کت قهوه ای و شلوار آبی

اگر به دنبال یک ست رسمی برای جلسات مهم کاری و اداری یا مذاکرات مهم هستید،‌ کت قهوه ای و شلوار آبی بهترین گزینه ی انتخابی برای شما است. هارمونی این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار شیک و کلاسیک به نظر خواهد رسید. قدرت و ریسک انتخاب کت شلوار های تیره رنگ را نیز داشته باشید. شما می توانید برای کاهش دادن تیرگی در رنگ بندی ست کت و شلوار خود پیراهن رنگ روشن تر مانند سفید یا آبی آسمانی بپوشید.

  • ست کردن کت و شلوار با کت خاکستری و شلوار مشکی

این ست برای افرادی که شخصیتی مینیمالیست یا کمیت گرا داشته و طرفدار سادگی هستند، پیشنهاد مناسبی است.  فقط در هنگام این ست باید توجه داشت که پیراهن یا کروات خود را به رنگ های ساده و خنثی ، مانند سفید یا مشکلی انتخاب کنید.

  • ست کردن کت و شلوار با کت مشکی و شلوار خاکستری

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهند ظاهری کلاسیک و در عین حال اسپرت و غیر رسمی را تجربه کنند، کتی مشکی و شلواری خاکستری یکی از گزینه های پیش روی شماست. رنگ های ساده و خنثی نقش به سزایی در افزایش دادن زیبایی کلاسیک ظاهر خواهند داشت.

  • ست کردن کت و شلوار با کت آبی و شلوار رنگی

همیشه آقایانی بوده اند از پوشیدن کت و شلوار در رنگ های مختلف هراسی ندارند. این ست می تواند ظاهر بسیار زیبایی برای شما به ارمغان بیاورد. اگر از این دسته مردان رنگی پسند هستید می توانید کت آبی خود را با هر رنگ شلواری که مایل بودید، ست کنید. پس از رنگ مشکی، رنگ آبی می تواند با هر رنگ دیگری هماهنگ شود.

منبع: نگاهی به روش مختلف در خصوص ست کردن کت و شلوار اداری

آژانس برندینگ بازدید : 82 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

علاوه بر وجود تنوع فرهنگی در تولید مانتو فرم اداری شیک ؛ دیدگاهها و چشم­ انداز سازمان نیز بسیار موثر است.

ضرورت تهیه مانتو فرم اداری شیک

کاربرد لباس فرم اداری علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما و استفاده صرف بعنوان پوشش از جهت ایجاد وقار به شخص و سازمان بسیار حائز اهمیت است. در هر سازمانی نوع لباس فرم تابعی از شرایط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است. شرکت آرافرم به پشتوانه سابقه درخشان خود، توانسته است با نیاز­سنجی دقیق از مشتریان و نیز در نظر گرفتن تمامی شرایط حاکم برسازمان، در زمره برندهای محبوب در زمینه طراحی و تولید مانتو فرم اداری مطابق با سلایق روز مشتریان قرار گیرد.

علاوه بر وجود تنوع فرهنگی در تولید مانتو فرم اداری شیک ؛ دیدگاهها و چشم­ انداز سازمان نیز بسیار موثر است. از این رو تولید مانتو اداری در سطوح متنوع بر اساس این دیدگاه تولید و عرضه می­گردد. زیبایی طرح مانتو اداری علاوه بر نمایان نمودن اصالت و پرستیژ سازمان؛ می ­تواند آثار بسیار مطلوبی بر احوالات روحی و روانی پرسنل نیز داشته باشد. گرچه برخی ضرب و المثلهای رایج که در زمینه ترویج ساده ­زیستی مطرح شده ­اند تاثیرات شخصیتی لباس را نفی می­ کنند ولی باید دقت داشت که علم بازاریابی مدرن امروزی نوع پوشش را در تحول و شکل­ گیری شخصیت سازمانی بطور قطع تایید می کند. از این جهت لازمست سازمانها خصوصا در برندسازی سازمان خود به این موضوع توجه کافی داشته باشند.

علم بازایابی نوین بیان می ­دارد استفاده از یک مانتو فرم اداری شیک برای شاغلین خانم باعث افزایش اعتماد به نفس آنها می­ شود. چرا که پوشش شیک و راحت در وهله اول در خود پرسنل ایجاد احساس خوب می­نماید. از جهتی نیز استفاده از مانتو فرم اداری شیک اقتدار، اعتماد و تمجید را در نظر مخاطبین ایجاد می­ کند.

لباس در اولین ملاقات ها، خصوصا در مذاکره­­ های سازمانی بیشترین تاثیر را در جذب مذاکره شونده دارد. از این رو بسیاری از مدیران بازاریابی و فروش این نکته اساسی را به کارشناسان و ویزیتور های فروش بطور مداوم گوشزد می کند. استفاده از مانتو فرم اداری شیک در اولین برخورد ارباب رجوع و یا شرکای تجاری با پرسنل، از اهمیت بسزایی در پیشبرد اهداف سازمان برخوردار است.

Untitled-3

شرکت طراحی آرا فرم سعی دارد با در نظر گرفتن وظایف پرسنلی سازمانها، با کیفیت­ ترین و شیک­ ترین مانتو فرم اداری و نیز مانتو شلوار اداری را تولید و در اختیار بانوان شاغل در سازمان های دولتی و خصوصی قرار دهد.

آیا برای برند سازی شخصی و سازمانی مانتو فرم اداری ارزان کاربردی ندارد؟

یکی از باورهای نادرست که در مورد برندسازی شخصی و سازمانی مطرح می­شود؛ استفاده از لباس های گران‌ قیمت و خاص می­باشد. تاکید علم بازاریابی به لباس به هیچ وجه به این معنی نیست که مانتو فرم اداری ارزان نمی ­تواند برای بانوان محترم در برند­سازی موثر باشد. استفاده از مانتو فرم اداری ارزان ولی سازگار با تمامی عوامل سازمانی، اجتماعی و فرهنگی می­ تواند بانوان شاغل را در رسیدن به هدف برندسازی شخصی بطور موثری حمایت کند.

جلب مخاطب و مشتری از سه راه میسر هستند، زبان کلامی، زبان بدن و زبان سازمان. باید در نظر گرفت که طرز پوشش پرسنل یکی از فاکتورهایی است که زبان سازمان را برای مخاطب آشکار میسازد. تمیزی، طراحی استاندارد، اراستگی و تناسب با کار مانتو فرم اداری ارزان آنرا می­تواند بعنوان عاملی موثر در ارتقای شخصی پرسنل و نیز سازمان مطرح کند.

پیچیدگی­ های به وجود آمده در دنیای فن­آوری سبب شده است که افراد با کمبود وقت مواجه شوند و کنجکاوی ­های روزانه گذشته خود را از دست بدهند. در حال حاضر آنچه در این دنیای شلوغ و فعال جلب نظر می­کند؛ ظاهر موضوعات است. از این جهت است که بسیاری از شرکت ها سعی دارند برای تبلیغ محصولات خود بیشتر از جلوه ­های بصری بهره ­ببرند. لباس نیز بعنوان جلوه بصری سازمان و پرسنل می­تواند توجهات لازم را در راستای اهداف سازمانی به خود جلب نماید.

شرکت طرح آرا فرم نیز در همین راستا تلاش دارد با تولید و طراحی مانتو فرم اداری ارزان و با کیفیت، سازمانها را در رسیدن به اهداف سازمانی خود یاری نماید.

استفاده از یک مانتو اداری شیک توسط پرسنل می­ تواند حامل این پیام مدیریتی نیز باشد که پرسنلی که برای ظاهر خود بسیار ارزش قائل هستند، مطمئنا برای انجام امور محوله نیز از دقت و توجه بالایی برخوردار خواهند بود. چرا که به کار و وظیفه خود نیز حتی بیش از توجه به خود ارزش قائلند. این موضوع از لحاظ علمی و تجربی نیز ثابت شده است. معمولا کارمندانی که به وضع ظاهری خود رسیدگی نمی­کنند در انجام امور محوله نیز کارآیی لازم را ندارند.

باید توجه داشت که هر سازمانی پوشش مخصوص خود را دارد و شاید در داخل سازمان پوشش بخشهای مختلف، نیز متفاوت باشد. در سازمانهای پیشرفته معمولا از نوع پوشش و یا رنگ لباس برای تفکیک شرح وظایف پرسنلی بصورت تخصصی استفاده می­نمایند.  شرکت طراحی آرافرم نیز با علم بر این موضوع آمادگی تولید انواع مانتو شلوار اداری را در تنوع و رنگهای مورد سفارش دارد.

خصوصیات یک مانتو شلوار اداری خوب

مد موضوع مهمی است که در تولید و عرضه لباس و نیز در تولید مانتو شلوار اداری نیز می­توان بسیار موثر باشد. فرهنگ و عرف جامعه و اعتقادات مذهبی و نیز تاکیدات سازمانی همگی در شکل گیری طرح مانتو شلوار اداری نقش سازنده­ای دارند. از این رو طراحی مانتو شاید بیش از تولید آن از اهمیت برخوردار باشد.  شرکت طراحی آرا فرم با اتکاء به پرسنل زبده و حرفه ه­ای خود با انجام مذاکره با مسئولین سازمانها، در اسرع وقت طرح مانتو شلوار اداری پرسنل را به سازمان پیشنهاد می­دهند. این موضوع سبب شده است که پرسنل استفاده کننده از مانتو شلوار تولیدی از رضایت بالایی برخوردار باشند.

با توجه به کاربرد مانتو شلوار اداری در یک محیط کاری فعال، راحتی آن موضوعی است که باید مورد توجه طراحان قرار گیرد. در دنیای کنونی بعد از کیفت لباس، راحتی آن از طرف خریدار مورد ارزیابی قرار می­گیرد. چنانچه مانتو شلوار اداری مورد نظر صرفا از طرح و نقشه برخوردار باشد، راحتی آن زیر سئوال خواهد رفت. طراحان شرکت آرا فرم در طراحی­ های خود موضوع راحتی مانتو شلوار اداری را مورد توجه جدی خود قرار می­دهند.

عوامل موثر در تعیین ارزش لباس پرسنل

لباس سازمانی می­تواند در دو رده رسمی و غیر رسمی قرار گیرد. برخی از پرسنل در محل هایی اشتغال دارند که در معرض دید مشتریان قرار نمی­گیرند. پرسنل واحدهای خدماتی و نیز انبار از این دسته پرسنل هستند. همچنین نوع کاری که توسط این پرسنل انجام می­گیرد در تعیین نوع لباس نقش دارد. شاید ضروری نباشد که این پرسنل از مانتو فرم اداری شیک برای حضور در کار استفاده نمایند. چرا که این موضوع برای سازمان بار مالی را بدنبال خواهد داشت. طراحی مانتو فرم اداری ارزان برای این دسته از پرسنل می­تواند علاوه بر حفظ آراستگی و هماهنگی ظاهر سازمان، خریدهای سازمان را نیز مقرون بصرفه نماید.

مدیران ارشد و پرسنل فروش و ستادی جزو پرسنلی هستند که در معرض دید می­باشند. تهیه مانتو فرم اداری شیک برای این دسته شاید ضروری باشد. ولی الزاما شیک بودن مانتو نیز به مفهوم گران­قیمت بودن نیست. شرکت طراحی آرا فرم توانسته است با اجرای طراحی­های تخصصی خود با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مقرون بصرفه؛ قیمت نهایی محصول تولیدی را در سطح رقابتی و مقرون بصرفه به سازمانها اعلام نماید.

تحقیقات زیادی در مورد تاثیر رنگ لباس پرسنل بر کارآیی شخصی و نیز تاثیر آن در مشتری انجام پذیرفته است. شاید چندین کتاب ارزشمند و نیز تعداد قابل توجهی تحقیق علمی در این زمینه انجام گرفته است. تجزیه و تحلیل نتایج نشان داده است که رنگ لباس می­تواند در سطح قابل توجهی بر روی مخاطبین اثر بگذارد. در برخی سازمانهای پیشرفته با درک این موضوع اساسی سعی می­شود در هر بخش از رنگی که بیشترین تاثیر را در مخاطبین دارد در طراحی مانتو فرم اداری شیک پرسنل استفاده شود.

Untitled-4

تولیدات شرکت آرافرم بر اساس سبکهای مورد سفارش طراحی و عرضه می­شوند، در بسیاری از سفارشات لباسهای متنوعی برای حضورهای متفاوت پرسنل طراحی و تولید می­گردد. این موضوع اطمینان به کیفیت و نیز قابلیت بالای شرکت را در انجام سفارشات به اثبات رسانیده است.

مزایای استفاده از مانتو فرم اداری شیک

خانمی که از یک مانتو فرم اداری شیک در سازمان خود استفاده می­کند، شایسته تر و قابل اطمینان­تر دیده می­شود. مخاطبین در 4 ثانیه اول پرسنل را قضاوت می­کنند و در 30 ثانیه بعدی نظر  خود را درباره او قطعی می­کنند. استفاده از یک مانتو فرم اداری شیک می­تواند نظر مخاطب را در جهت مثبت پشتیبانی نماید.  استفاده از مانتو فرم اداری شیک به واسطه ایجاد اعتماد بالا سبب می­شود. پرسنل خود را در سطح یک قهرمان ببیند. این موضوع زمینه­ های توسعه و پیشرفت سازمان را نیز دربر خواهد داشت.

در علم بازاریابی تاکید شده است که لباس پرسنل باید همسطح لباس مخاطبین باشد ولی الزاما حدود بیست درصد بهتر. این موضوع باعث شده است که استفاده از تولیدات شرکت آرافرم که در عین سادگی، آراستگی را نیز تامین نموده است از مقبولیت و محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

مانتو فرم اداری شیک تولیدی از جنس، طرح و رنگ متناسبی بهره­مند است که بطرز تحسین برانگیزی در جهت حفظ نظام آراستگی سازمانها می­توان از آن استفاده کرد.

پرسنل هر سازمانی تصویری از آن سازمان هستند و اگر این تصویر غیر قابل اعتماد باشد، وجهه آن سازمان عمیقا زیر سوال خواهد رفت. لذا دقت در انتخاب پوشش پرسنل بعنوان یکی از پارمترهای مهم تصویر­سازی باید مورد توجه جدی مدیران سازمانها قرار گیرد.

مواردی که در طراحی مانتو فرم اداری شیک در نظر گرفته شده است

سادگی: در علم روانشناسی سادگی را نبوغ و پیچیدگی را گیج کننده می­دانند. در طراحی مانتو فرم اداری شیک سعی شده است از طرح ساده عامه پسند استفاده شود. این موضوع سبب شده است که تمامی مشتریان با رضایت کامل از طرح مانتو خود را در محل کاراستفاده نمایند.

مطابق نظر مخاطبین: مارک زاکربرگ می­گوید "من واقعا دوست دارم تا با خیال راحت زندگی کنم و تا جایی که می‌توانم تصمیمات کمتری در مورد هر چیزی به غیر از چگونگی خدمت کردن به مردم، بگیرم" لازمه افزایش کیفیت خدمات در سازمانها این موضوع است که پرسنل مجبور به صرف وقت برای تصمیم­گیریهای روزانه نباشند. انتخاب لباس یک تصمیم­گیری روازنه و وقت­گیر است. طراحی مانتو شلوار اداری متناسب با خواست پرسنل و سازمان توانسته است میزان صرف وقت برای این تصمیم­ گیری را در حد قابل توجهی محدود نماید.

اضطراب انتخاب نوع لباس خصوصا در بانوان محترم بسیار شایع است. این موضوع در برخی دعوت ها به مراسهای خاص بسیار مشهود است. استفاده از یک مانتو شلوار اداری متحدالشکل و با کیفیت توانسته است موضوغ استرس انتخاب لباس مناسب را مرتفع نماید.

صرفه اقتصادی: از آنجائیکه تهیه مانتو شلوار اداری توسط سازمانها بصورت انبوه صورت می­گیرد. این موضوع هزینه­ای را به سازمان تحمیل می­نماید. طراحی یک مانتو فرم اداری شیک باید تا حد قابل توجهی مقرون به صرفه باشد. در این توجه حتما باید به حفظ کیفیت مانتو شلوار اداری تولیدی نیز دقت نمود. شرکت آرافرم با تولید مانتو فرم اداری ارزان توانسته است خرید مانتو فرم اداری مورد نیاز سازمانها را تا حد قابل توجهی اقتصادی نماید.

ایجاد اعتماد به نفس در پرسنل: مانتو شلوار اداری باید در عین سادگی و راحتی حس اعتماد را در پرسنل القاء نماید. طرح مانتو شلوار اداری نباید به گونه­ ای باشد که پرسنل از روی اجبار از آن استفاده نمایند. بلکه باید در طراحی آن باید به علایق آنچنان توجه نمود که استفاده از مانتو فرم اداری شیک برای پرسنل ایجاد اعتماد لازم را داشته باشد.

قابل پیش­بینی باشد: حداقل طرح مانتو فرم اداری شیک باید در این دنیای پر تلاطم و در حال تغییر برای پرسنل قابل پیش­ بینی باشد. دربرخی از سازمانها با اعمال نظرهای غیر کارشناسی و عدم تبحر شرکتهای تولیدی محصولاتی تولید می­شود که استفاده از آنها در سازمانها بدلیل خارج از عرف بودن برای پرسنل آن سازمان قابل پیش­ بینی نیست.  این موضوع می­تواند تاثیرات سوئی در فعالیت آن سازمان بجای گذارد.

خرید مانتو فرم اداری:

مانتو فرم اداری شیک ویژه محیطهای کاری طراحی شده است و استایلی شیک و با وقار به پرسنل می­دهد. شاید بتوان اذعان داشت انتخاب ست مانتو فرم اداری شیک بهترین گزینه برای خانمهای شاغل در محل کار می­باشد.

در پروسه خرید مانتو فرم اداری برای پشتیبانی از پوشش تمامی پرسنل باید موضوعاتی چون سایز را مورد توجه قرار داد. خرید از شرکت آرافرم این امکان را برای سازمانها به وجود آورده است که بر حسب ارائه سایز پرسنل اقدام به خرید مانتو فرم اداری نمایند. برای افزایش دقت، کارشناسان خبره اندازه­ گیری خانم از طرف شرکت به سازمان مراجعه نموده و سایز تک تک پرسنل را برای تهیه مانتو شلوار اداری مشخص می­نمایند. تولید و تحویل سفارش خرید مانتو فرم اداری بر این اساس به تعداد پرسنل و در اندازه ­های متنوع صورت می­پذیرد.

رنگ مانتو فرم اداری شیک نیز بیشتر وابسته به منطقه جغرافیایی کشور تعیین می­شود. کشور ما دارای آب و هوای متنوعی است و افراد در نقاط مختلف کشور دارای رنگ پوست متفاوت می­باشند. نوع رنگ از طرف واحد طراحی در هنگام اقدام به خرید مانتو فرم اداری به سازمان اطلاع رسانی می­شود و در صورت توافق و همخوانی رنگ پیشنهادی با رنگ سازمانی مورد نظر مانتو فرم اداری مورد نیاز تهیه و تحویل سازمان می­گردد. از این جهت در سازمانهای پیشرفته شاید رنگ لباس شعبه مرکزی با رنگ لباس پرسنل شعب شهرستان متفاوت می­باشد. تا ازبیشترین سازگاری رنگ با رنگ غالب پوست منطقه استفاده گردد.

Untitled-5

مواد اولیه مانتو فرم اداری شیک شرکت آرافرم

در سفارش خرید سازمانی جهت استفاده بصورت یونیفرم مواد اولیه خاص و متفاوتی برای تولید مانتو فرم اداری شیک مورد استفاده قرار می­گیرد. شرکت آرافرم برای بالا بردن کیفیت محصولات خود از پارچه درجه یک و با کیفیت استفاده می­نماید. پارچه مانتو فرم اداری شیک از نوع ضد چروک انتخاب می­شود که در محیط کار به واسطه نشستن بر روی صندلی تاثیر سوئی بر زیبایی مانتو شلوار اداری نداشته باشد. همچنین این موضوع  بر اساس احترام به وقت پرسنل مدنظر واحد طراحی می­باشد. چرا که مانتوهایی که از جنس نامرغوب تولید می­شوند در هر روز برای صاف کردن چروک نیاز به اتوکشی دارند که این موضوع علاوه بر کاهش تدریجی کیفیت مانتور شلوار اداری موضوع اتلاف وقت را خصوصا در زمان آماده شدن برای عزیمت به محل کار ایجاد می­نماید.

جنس پارچه مانتو فرم اداری شیک این شرکت از نوع ضد پرز می­باشد. وجود پرز بر روی مانتو شلوار اداری جلوه­ای بسیار بد را در تصویر سازمان ایجاد می­کند. مانتو شلوار اداری دارای پرز عموما کهنه به نظر می­رسد و امکان جذب بسیاری از مواد خارجی سبک معلق در هوا نظیر گردو غبار را نیز دارد. این موضوع خرید مقرون بصرفه سازمانها را نیز زیر سوال می­برد.

جنس پارچه مورد استفاده در تولید مانتو فرم اداری شیک نیز بسته به فصل مورد استفاده متفاوت در نظر گرفته می­شود. برای تولید مانتو شلوار اداری در فصول سرد سال از پارچه ­های با دوام و ضخیم کتانی استفاده می­شود و برای تولید مانتو شلوار اداری در فصول گرم از پارچه ­های پنبه ­ای و یا ویسکوز استفاده می­شود که بتواند راحتی لازم و مسایل بهداشتی را در محل کار پشتیبانی نماید.

استفاده از پارچه پلی استری نیز به سبب مقاومت بالا و نیز عدم کاهش کیفیت در اتو کشی مداوم در بسیاری از اوقات مورد توجه سازمانها قرار می­گیرد.

بسته به سفارش سازمان استفاده از پارچه فاستونی، ریون، پرشیا ونخی نیز برای تولید مانتو فرم اداری شیک مورد استفاده قرار می­گیرد. استفاده از پارچه فاستونی که از ترکیب 55% پلی­استر و 45% نخ می­باشد از دیر در کشور ما مورد توجه سازمانهای دولتی و خصوصی قرار داشته است. پارچه پرشیا نیز بدلیل قیمت مناسب و نیز خصوصیات آن که بسیار نرم و راحت است و نیز چروک و پرز نمی­گیرد و نیز به واسطه ثبات رنگ مورد توجه سازمانها برای تولید مانتو شلوار اداری قرار گرفته است.

در زمان خرید مانتو فرم اداری توسط سازمانها بخش سفارش­گیری نمونه ­ای از مواد اولیه و بخصوص پارچه را به مسئول خرید سازمان پیشنهاد می­دهد و بر حسب صلاحدید سازمان و نظر بخش طراحی پروسه تولید مانتو شلوار اداری و نیز مانتو فرم اداری شیک آغاز می­شود. شرکت طراحی آرافرم با بهره­مندی از پرسنل خیاط زبده و فنی خود، سفارش را مطابق الگوی ارائه شده از بخش طراحی در اسرع وقت با کیفت و قیمت مناسب به مشتریان تحویل می­دهد.

Untitled-6

آشنایی با شرکت آرا فرم

تولیدات شرکت آرافرم به جهت سرویس دهی مناسب؛ ارائه مشاوره­ های فنی، تبحر در طراحی، سایزگیری، برشکاری و دوخت مورد توجه سازمان های دولتی و خصوصی برای تهیه و خرید مانتو فرم اداری مورد نیاز قرار گرفته است. خدمات متمایز این شرکت در استفاده از مرغوبترین مواد اولیه، استفاده از طرح­های منحصر به فرد و نوآوری شده، استفاده از فن­آوری های نوین در تولید، ارائه محصولات با کیفیت و تولید محصولات مقرون بصرفه باعث شده است که بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی در زمره مشتریان دائمی و وفادار این شرکت جای گیرند.

شرکت آرافرم در زمینه تولید انواع مانتو فرم اداری، لباس فرم اداری، لباس ویژه خدمه پروازی و انواع کت و شلوار اداری برای خانمها و آقایان فعالیت دارد. برخورداری محصولات تولیدی این شرکت از استاندارهای لازم و توجه به خواست و نیاز مشتریان از جمله رموز موفقیت این شرکت ایرانی می­باشد.

خرید مانتو فرم اداری مورد نیاز پرسنل و سازمانها از طریق سیستم گسترده نمایندگی در کل کشور میسر می­باشد. انجام خدمات مشاوره­ای برای خریداران و سازمانها از طریق راه­های ارتباطی معرفی شده در سایت امکانپذیر می­باشد. کارشناسان متخصص و خبره شرکت آرافرم سعی دارند خریدارن محترم را در جهت انجام یک خرید مطمئن و مقرون بصرفه راهنمایی نمایند.

در سایت این شرکت همواره مطالب آموزش به روز در جهت ارتقای سطح دانش کاربران برای خرید مانتو فرم اداری درج شده است که بصورت مداوم با توجه به نیاز مشتریان به روز می­گردد. این موضوع برای مشتریان این امکان استثنایی را به وجود آورده است که با افزایش سطح معلومات فنی خود بتوانند بهترین تصمیم به خرید را به واحد اخذ سفارش شرکت اعلام نمایند.

هر محصول بصورت تصویری در سایت معرفی شده است که امکان مقایسه بین محصولات را برای مشتریان مهیا نموده است. این شرکت برای با بردن کیفیت نمایش محصولات از کلیپهای ویدئویی کوتاه نیز استفاده نموده است که این موضوع در جهت مساعدت مشتریان به انتخاب مناسب­ترین محصول صورت گرفته است.

طرح های ارائه شده در سایت تقریبا می­تواند نیازهای فعالیتهای متنوع سازمانها را پوشش دهد. همچنین امکان سفارش­گیریهای انبوه اختصاصی نیز برای سازمانها و به جهت  تولید مانتو فرم اداری شیک منطبق بر نیازهای افراد و سازمانها وجود دارد. این شرکت به سبب توجه در تامین مواد اولیه دست اول از تولیدکنندگان اصلی توانسته است بعنوان شرکتی مطرح، مانتو فرم اداری ارزان مورد نیاز سازمانها را بصورت انبوه تامین نماید. جذب بیش از سه هزار مشتری وفادار در طول فعالیت شرکت برای خرید مانتو فرم اداری تولیدی شرکت موید حضوری فعال و صادقانه این شرکت در عرصه صنعت و تولید مانتو فرم اداری شیک می­باشد.

برای مشاهده جدیدترین مدل های مانتو اداری شیک برند آرافرم به وب سایت این مجموعه www.araforma.com مراجعه کنید.

تلفن: 26702806 - 22863513 - 26702816

منبع: تاثیر استفاده از مانتو فرم اداری شیک در تصویر­سازی سازمان

آژانس برندینگ بازدید : 105 چهارشنبه 21 فروردین 1398 نظرات (0)

چگونه تنظیمات شبکه را در ویندوز 10 ریست کنیم؟

معمولا در زمان استفاده از اینترنت مشکلاتی برای شبکه بوجود می‌آید که همیشه هم مقصر اصلی آن خود شبکه نیست. گاهی اوقات درایورهای نامناسب و یا تنظیمات اشتباه شبکه در ویندوز می‌تواند مشکل آفرین باشد. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی‌ نگاهی به این تنظیمات بیاندازید. ویندوز 10 به یک راهکار داخلی برای برطرف کردن مشکلات مربوط با شبکه مجهز است که کار را برای شما ساده می‌کند. این راهکار ساده ریست کردن تنظیمات شبکه و تمام درایورهای شبکه در ویندوز است.

استفاده از روش ریست کردن تنظیمات شبکه در ویندوز 10 کار ساده‌ای است که برای انجام آن باید این مراحل را دنبال كنيد:

مرحله 1. ابتدا باید این را در نظر داشته باشید که با انجام این کار تمام تنظیمات شبکه در نظر گرفته شده برای ویندوز از بین خواهد رفت و تمام عملکردهای شبکه به حالت پیش فرض تغییر پیدا می‌کند و هر نوع تغییراتی که شما در ویندوز برای شبکه اعمال کرده بودید از بین خواهد شد رفت. همچنین تمام درایورهای شبکه نیز پاک خواهد شد و شما با یک شبکه تازه در ویندوز مواجه خواهید شد.

مرحله 2. روی دکمه استارت ویندوز کلیک کنید و از گزینه موجود روی آیکون چرخ دهنده مربوط به تنظیمات کلیک کنید تا پنجره settings باز شود. سپس روی گزينه Network and Internet کلیک کنید.

مرحله 3. با ورود به بخش Network and Internet گزینه‌هایی برای تنظیمات شبکه در ویندوز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در کادر سمت چپ روی گزينه Status کلیک کنید. سپس از گزینه‌های ظاهر شده در کادر سمت راست روی گزينه Network Reset کلیک کنید تا تمام تنظیمات مرتبط با شبکه ریست شود.

استفاده از خط فرمان

یکی دیگر از روش‌هایی که ویندوز 10 برای ریست کردن تنظیمات شبکه در اختیار شما می‌گذارد استفاده از خط فرمان ویندوز است.

مرحله 1. روی دکمه استارت راست کلیک کنید و از گزينه‌های موجود Command Prompt(Admin) را انتخاب کنید.

مرحله 2. بعد از باز شدن پنجره خط فرمان ویندوز، فرمان زير را وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید:

netsh winsock reset

بعد از طی شدن مراحل کار و ریست شدن تنظیمات شبکه شما پیغام Winsock reset completed successfully را دریافت خواهید کرد.

منبع: شبکه

آژانس برندینگ بازدید : 1075 دوشنبه 29 بهمن 1397 نظرات (0)

بهترین روش موفقیت در برندسازی شخصی

بهترین سایت برای برندسازی شخصی به صورت رایگان

در آینده نزدیک بزرگترین سرمایه شخصی شما ، برند شخصی تان می باشد

برند شخصی یا پرسونال برند (Personal Brand) در واقع نحوه ظاهر شدن شما در جامعه می باشد، بدین معنی که مردم یک جامعه شما را از طریق تخصص خاصی که دارید و یا صفات شخصی و رفتارهایی که از خودتان بروز می دهید می شناسند ، و شما می توانید با جهت دادن به این صفات و تخصص ها تبدیل به شخصی منحصر به فرد و شناخته شده در جامعه شوید.

روند ایجاد برند شخصی را برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ می گویند که در دنیای امروزی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. افرادی که قصد دارند در حوزه کاری خود معروف شوند و یا افراد معروفی که می خواهند جایگاه برند شخصی خود را حفظ کرده و ارتقاء دهند اقدام به انجام مراحل مختلف برندسازی شخصی به طور روزانه می کنند.

یکی از بهترین و ساده ترین روش های ارتقاء برند شخصی استفاده از ابزارهایی مانند وب سایتها و یا اپلیکیشن هایی است که از طریق آنها می توانید اقدام به معرفی و شناسایی برند شخصی خود کنید، از معروف ترین ابزارها که می تواند در جهت رشد برندسازی شخصی به شما کمک کند میتوان به لینکدین و اینستاگرام و فیس بوک اشاره کرد.

اما امروزه در ایران نیز ایجاد و ارتقاء برند شخصی بسیار رایج شده و ابزارهایی نیز ایجاد شده است که افراد مختلف می توانند با درج اطلاعات مورد نظر راجع به تخصص و ویژگی های شخصی خود، گامی بزرگ در جهت رشد برند شخصی بردارند.

ما یک سایت برای برندسازی شخصی شما راه اندازی کرده ایم، که می تواند در برندسازی شخصی شما بسیار موثر باشد. خدماتی که ارائه می کنیم تا آخر سال ۹۷ رایگان هست.

در مدت کوتاهی که این وب سایت را ایجاد کرده ایم، بسیار مورد توجه ایرانیان عزیز قرار گرفته و کاربران زیادی اقدام به ثبت نام و ایجاد پروفایل شخصی خود کرده و داستان زندگی حرفه ای خود را شرح می دهند.

در زیر نمونه هایی از ثبت برند شخصی و یا برند شرکتی را در سایت برندها مشاهده کنید:

نام : فرید پارسایی
عنوان کسب و کار: سایت فرید پارسایی
نوع تخصص: سخنران, کارآفرین, کارشناس, مدرس, مربی, مشاور, منتور
بیوگرافی: متولد ده شهریورماه 1352 متاهل و دارای دو فرزند پسر هستم تحصیلاتم دکترای فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار دارم و بیش از 30 سال سابقه فعالیت تجاری. با شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، 3CX، پالوسانتو، بلوهاست، کوجنت، به صورت پارتنز و نماینده فروش فعالیت داشتم.
مشاهده پروفایل

 


نام: جناب توریست
نوع تخصص: تورلیدر
یوگرافی: دیپلم گرافیک، سابقه کار در سینما، نورپردازی، عکاسی، تصویر بردای، تدوین فیلم، دو بار ترک دانشگاه و در حال حاضر رهنمای گردشگری
مشاهده پروفایل

 


نام: آرافرم
عنوان کسب و کار: شرکت آرافرم
بیوگرافی: ما در معرفی خودمان نمیگوییم تولید کننده پوشاک و یونیفرم هستیم بلکه میگوییم ما طراح هویت سازمانی شما از طریق مد و فشن بر اساس رهبری هوش هستیم و این تضمین را با قدرت میدهیم که تجارت و کسب و کار شما را در بازار برند ها متمایز کنیم که بدنبال آن فروش ارزش افزوده و سهم شما از بازار قطعا افزایش پیدا خواهد کرد. آرا فرم تولید کننده مانتوشلوار اداری و لباس یونیفرم طی ۱۲ سال فعالیت مستمر در طراحی و تولید مانتو فرم و لباس یونیفرم اداری و انواع لباس فرم اداری با استفاده از کادری مجرب و توانمند در بخش خدمات به مشتریان توانسته به جهت نوع سرویس دهی از مشاوره-طراحی-سایزگیری- برشکاری و دوخت به استاندارد های مطلوبی رسیده و رضایت و آرامش خاطر را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.این شرکت در طی این دوران و با تولید مانتو فرم و لباس اداری توانسته با بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی-سازمان ها-آژانس ها-خطوط هوایی و زمینی ودریایی-بانک و بیمه ها به صورت مستقیم هرساله همکاری نماید.
مشاهده پروفایل

 

نام: ملیکا بکایی
زمینه علاقه مندی: سفر
بیوگرافی: من مليكا هستم. تازه بيست سالم شده و هم اكنون به مدت يكسال عازم آمريكاي جنوبي هستم تا داوطلبانه با بچه ها كار كنم و انگليسي تدريس كنم و درس زندگي بياموزم.
مشاهده پروفایل

 


نام: الناز هدایتی
عنوان کسب و کار: رایا ادونچر
بیوگرافی: متولد 1373 زاده ی اصفهان هستم . مثل خیلی ها یک بار برای همیشه برای زندگی ای که خودم میخواستم محکم جنگیدم، متعجب از حجم زیادی از هیاهو و تشویق در مسیر انتخابم و ناراحت از اینکه "چرا سبک زندگی مستقل نمیتونه انتخاب دوستدارانش باشه!؟ " هم زیستی با مردم بومی و جریان زندگی در هر منطقه، چالش ها و اتفاق های مختلف هرلحظه ، جدا شدن از روزمرگی ها و به مینیمال ها اکتفا کردن از دلایل شش سال به جاده و سفر دچار شدنم بود. از دره نوردی از میان روستاهای دورافتاده ای در دامنه کوه های هیمالیا تا مکث و توقف های طولانی در خانقاه و معابد هند. همراهی با رقص سما و ساز در محضر مولانا تا کوچ با عشایر و همنشینی با کرد تا بلوچ تا زمان حالی که هنوز هم در سفر هستم تک به تک تجربه هایی هستند که پله پله من رو قدمی به پیدا شدنم نزدیکتر میکنندو الناز اکنون را ساخته و همچنان راه درازی باقیست. از آن جا شروع شد که یک روز از کار ثابتی که داشتم استعفا دادم و دلم خواست تمام ندیده هایم را ببینم، بچشم، لمس کنم و در آغوش بگیرم و در آخر به جای هر چیز سنگین دیگری، تمام دارایی ام تجربه کردنی، خندیدنی و عشق ورزیدن باشد. از آن پس یک مسافرم . هزینه های سفرم از...
مشاهده پروفایل

 


نام: مهران مغزی
نوع تخصص: جهانگرد، مشاور
بیوگرافی: مشاوره سفر و برنامه ریز سفر بصورت خصوصی برای افراد مختلف و پشتیبانی در حین سفر
مشاهده پروفایل

 

نام: عباس برزگر
عنوان کسب و کار: دهکده گردشگری و اقامتی خانواده عباس برزگر
بیوگرافی: من کارم را از دستفروشی و درآمد روزانه ٣ هزار تومان شروع کرده ام. ٣٨ سال دارم و درآمدزایی چشمگیرم با یک اتفاق معجزه آسا آغاز شده است. بنده زاده و ساکن یک روستای بسیار کوچک به نام «بزم» شهرستان بوانات در استان فارس هستم. روستایی که نه چندان حاصلخیز است و نه جاذبه خاصی دارد، اما با موقعیت شناسی درست بنده، این شهر توانسته در کتاب راهنمای گردشگری یونسکو، عنوان شگفت انگیزترین تجربه گردشگری ایران را از آن خود کند. درآمد این جوان روستایی تا ۵‌ سال آینده حدود ۵۴‌ میلیارد دلار خواهد بود که فراتر از درآمد نفتی کل کشور است! من از هفت سالگی به کار دست فروشی می پرداختم و بعد مشغول به کار نان خشکی شده بودم. آرزوهای بزرگی داشتم تا اینکه عاشق دختری می شوم. به خاطر شغلم آن دختر را به من نمی دهند و می گویند باید حداقل یک شغل آبرومند پیدا کنی مثلا یک مکانیک شوی! به همین منظور به تهران آمدم و با سختی بسیاری به کار مکانیکی مشغول شدم تا اینکه مکانیکی بسیار ماهر و خبره شدم. وقتی به شهر خود برمی گردم تا برای خواستگاری مجدد اقدام کنم؛ می بینم که درست در همان شب، مراسم عروسی دختر مورد علاقه ام است. من بعد از روزها غصه و گریه و زاری، تصمیم می گیرم به همان شغل نان خشکی بازگردم. مدتی بعد با یک دختر دیگر ازدواج می کنم و زندگی ام متحول می شود. در یک شب بارانی و تاریک در روستایمان به دو گردشگر خارجی و مترجمشان برخوردم که بی‌نهایت خسته و سرگردان و کلافه بودند. آنها را به خانه‌مان دعوت کردم. شامی که درخور دو میهمان خارجی و غریبه باشد نداشتیم و مجبور شدم همان سفره فقیرانه خودمان را برایشان پهن کنم و همان دمپختک گوجه‌ فرنگی که همسرم برای خودمان پخته بود، برایشان بیاورم. بعد هم آنها را به یک چای آتشی دعوت کردیم و تنها رختخواب‌ های خانه را برای میهمانان خارجی‌مان مهیا کردیم و خودمان روی زمین خوابیدیم. قبل از خواب متوجه شدم یکی از آن خارجی‌ها که پسر جوان ۲۰ ساله‌ای بود بسیار ناراحت و پکر است. از مترجمشان علت ناراحتی‌اش را پرسیدم. مترجم جواب داد که...
مشاهده پروفایل

آژانس برندینگ بازدید : 78 پنجشنبه 18 بهمن 1397 نظرات (0)

 

۳ مرحله مهم در برندسازی شخصی بانوان

دلایل بسیار مختلفی وجود دارد که به عنوان یک زن به فکر ایجاد یک برند شخصی باشید. شاید احساس کنید حقوق ماهیانه ای که در حال حاضر از محل کار خود دریافت می کنید شایسته ی شما نیست؛ یا شاید بعد از یک استراحت کوتاه و بودن در کنار فرزندانتان، سری به شرکت های کاریابی بزنید؛ و یا حتی دست به کار آفرینی بزنید و بر اساس شرایط خودتان زندگی کنید.

برای آن دسته از افرادی که تازه با این ایده آشنا شده اند باید بگویم که برند شخصی برگرفته از مفهومی است که در آن نام های تجاری بزرگ بی کم و کاست باعث موفقیت هر شرکتی می شوند. چنانچه این نام های تجاری کار خود را به خوبی انجام دهند، متوجه خواهیم شد که آیا آنچه یک شرکت انجام میدهد برای در ذهن ماندن و زمانی که به خدمات آن احتیاج داریم قابل قبول هست یا نه.

برندسازی شخصی متفاوت نیست و هنوز تصور کلی آن کمی آزار دهنده ست؛ مخصوصا برای خانم ها، چرا که ما تمایل داریم این موضوع را نوعی خودگردانی و خودارتقایی در نظر بگیریم. خوب می دانم که برای مدت طولانی با این موضوع جنجال و کشمکش راه انداختم اما بعد تصمیم گرفتم سخت کار کنم و اجازه دهم کارم سخن بگوید. تا جایی که فهمیدم افراد کمی می توانند در ذهن من نفوذ کنند.

آن زمان که مربی بودم متوجه شدم بسیاری از ما برای دلایل مشابهی جنجال به راه می اندازیم؛ چرا که ما در کل طول زندگی یاد گرفتیم متواضع باشیم و درمورد دستاوردهای خود حرفی به میان نیاوریم، به این امید که دیگران خود متوجه تلاش ها و زحمات ما شوند و تنها کسی که از عواقب این کار رنج برد خودمان بودیم.

ما معمولا قادر نیستیم به توانایی های خود بها دهیم؛ آن ها را ضعف می پنداریم، موفقیت های خود را دست کم میگیریم و به شکست هایمان اجازه می دهیم تا در ذهن ما جا خشک کنند. علاوه بر آن ما نمیتوانیم توجه کسانی را که می توانند به ما کمک کنند تا به حداکثر پتانسیل خود برسیم به خود جلب کنیم. چون حتی اگر ما به خودمان بها دهیم اطرافیانمان این کار را نمی کنند.

اینجاست که پرسنال برندینگ پا در عرصه می گذارد. در حقیقت برند شخصی باعث می شود حتی زمانی که در جایی حضور ندارید سخن شما به میان بیاید و مردم درباره ی شما صحبت کنند. به این ترتیب مردم دیگران را با شما آشنا می کنند و به آن ها می گویند که چگونه کمکشان خواهید کرد. این موضوع برخلاف باور بسیاری از ما، مسئله ی خوشنامی یا بدنامی نیست؛ بلکه این است که به دیگران این امکان را بدهیم تا از خدماتی که میتوانیم به آن ها ارائه دهیم آگاه شوندو این ایده ای است که زنان با آن زندگی می کنند.

 

3 مرحله در برندسازی شخصی بانوان

برای آغازبه کار نام تجاری شخصی شما ۳ مرحله را به عنوان راهنمایی در اینجا مطرح می کنیم:

  • خودت را بشناس

با چند تمرین ساده ی خود شناسی شروع کنید. در مورد توانایی ها، ارزش ها و علایق خود فکر کنید تا بدانید واقعا کی هستید. در مورد تخصص، تجربه و دیدگاه هدایتی خود فکر کنید تا مشخص شود چه باید بکنید. با اینکار راحت تر وارد بازار کار می شوید؛ چون شما می دانید که چه میخواهید.

  • جایگاهت را مشخص کن

در قدم دوم یک بیانیه ی موقعیت آماده کنید. برخی مردم ان را سکوی پرتاب می نامند چراکه در مدت زمان ۲ دقیقه یا کمتر خودتان را به دیگران معرفی می کنید. تعداد این بیانیه ها به زمانی که برای سخنرانی دارید بستگی دارد و اینکه کی هستید و می خواهید چه کنید را شامل می شود؛ با این حال ذکر این نکته که چگونه قرار است به دیگران کمک کنید را از قلم نیاندازید.

  • خودت را معرفی کن

اکنون که یک برند شخصی معتبر و مختص به خود دارید، زمان ان رسیده که خود را به دنیا معرفی کنید. با افرادی که خارج یا داخل تجارت و سازمانتان هستند ارتباط برقرار کنید. پروفایل شبکه های اجتماعی خود را به روز رسانی کنید و از قدرت آن برای ارتباط با مردم در سراسر جهان استفاده کنید. زنان در کار گروهی موفق تر عمل می کنند. کسی نمیداند چه همکاری هایی بین آن ها وجود دارد.
شری سندبرگ در کتاب “Lean In” خود نوشته که خط سیر کاری زنان بیشتر شبیه به چهارچوب های بهم پیوسته ای است که در پارک ها وجود دارد و بچه ها از آن بالا می روند؛ نه نردبان. یعنی علاوه بر اینکه از آن بالا میروند، روی قسمت های کناری هم پا می گذارند، استراحت می کنند، چشم انداز ها و سلایق مختلف را کشف می کنند.

منبع: برندها

آژانس برندینگ بازدید : 62 دوشنبه 15 بهمن 1397 نظرات (0)

هر آنچه نیاز دارید دراجع به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بدانید

عصر، عصر ارتباط با مشتری هاست و دوام برند شما به مشتری‌های شما بستگی دارد. مشتری‌هایی که حاضرند در قبال ارزشی که برای آن‌ها ایجاد می‌کنید به شما پول بدهند. اما آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تا کجا می‌توانید آنها را راضی نگه دارید و محصولاتتان را بفروشید؟ نبض برند شما تا کِی برای مشتری‌ها خواهد زد؟

این مساله آنقدر اهمیت دارد که نرم‌افزارهایی با نام CRM برای مدیریت ارتباط با مشتری ساخته شده‌اند و کمک می‌کنند تا بتوانید روابط خود را با مشتری های خود مدیریت کنید. برای آشنایی با این نرم‌افزارها و شناخت هرچه بیشتر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ، در این مقاله همراه ما باشید.

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری کاری است که شما انجام می‌دهید؛ چگونه با مشتریان خود کار می‌کنید، به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنید، و آن‌ها را پشتیبانی می‌کنید. در حقیقت، یک استراتژی برای ایجاد ارتباط با خریداران فعلی و بالقوه‌ی شما و درک نیازهای آن‌ها است تا بتوانید به آن‌ها کمک کنید که با استفاده از محصول شما موفق شوند.

به نظر وقت‌گیر است؟ اگر اینطور فکر می‌کنید بهتر است هر چه زودتر نظرتان را عوض کنید.

در واقع تجربه‌ی مشتری اساسی‌ترین عنصر در استراتژی رشد شما و راه درست اداره‌ی یک کسب‌وکار است. هیچ شرکتی، چه بزرگ و چه کوچک، دیگر نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد. همچنان که Forrester در مطلب خود درباره‌ی روند حرکت CRM گزارش کرده است: «شاهد این هستیم که شرکت‌ها از سال ۲۰۱۷ به بعد، بیشتر و بیشتر از ارزش اقتصادی مدیریت ارتباط با مشتریان آگاه می‌شوند.»

CRM چیست؟

CRM مخفف کلمه Customer Relationship Management است و معنی نرم‌افزار CRM می‌شود نرم‌افزار (یا سیستم) مدیریت ارتباط با مشتری.

نرم‌افزارهای CRM، مدیریت ارتباط و مخاطب را در مقیاس بالا از طریق جمع‌آوری داده، بخش‌بندی، خودکارسازی، و تحلیل میسر می‌کنند. Infusionsoخیلی مفید و مختصر می‌گوید که «کارکرد اصلیCRM، مدیریت مخاطب است و به شما قدرت ردگیری و بخش‌بندی حجم خیلی زیادی از متغیرهای مخاطبان را می‌دهد.»

طبق گفته Harvard Business Review، «نرم‌افزار CRM اگر به درستی استفاده شود، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا در جمع‌آوری داده‌های مشتریان چابک باشند، ارزشمندترین مشتریان را به مرور زمان شناسایی کنند و وفاداری مشتری را با ارائه‌ی خدمات و محصولات سفارشی افزایش دهند.»

عبارت «اگر به درستی استفاده شود» در اینجا خیلی مهم است. اینجا است که کش‌مکش اصلی آغاز می­شود.

مشکلی که با استراتژی و نرم‌افزار CRM وجود دارد، دو بخش است. اول اینکه صنعت نرم‌افزار به کسب‌وکارها فشار می‌آورد تا ابزارهایی را برای حل مشکلات ساختگی بپذیرند؛ مشکلاتی که می‌خواهند صاحبان کسب‌وکار آن‌ها را باور کنند. دوم این­که در نتیجه‌ی مشکل اول، خیلی از کسب‌وکارها استراتژی ارتباط با مشتری خود را با نرم‌افزارها شروع می‌کنند، نه با مشتریانشان، پس استراتژی آن‌ها حول یک سری شیء درون نرم‌افزار شکل می‌گیرد، نه حول آن انسان‌هایی که سعی در خدمت‌رسانی به آن‌ها را دارند.

چرا سیستم ارتباط با مشتری تا این حد اهمیت دارد؟

فرض کنیم که شما کسب‌وکاری راه انداخته‌اید، محصول خود را به بازار رسانده‌اید و رویای خود را محقق کرده‌اید. حالا همه چیز به مشتریان شما برمی‌گردد. چطور می‌خواهید سؤالات آن‌ها را مدیریت کنید؟ حواستان باشد که هیچ سؤالی از قلم نیفتد، سؤالات و مشکلات متداول را مد نظر داشته باشید تا بتوانید تصمیمات پیشگیرانه بگیرید، کیفیت بالای خدمات خود را حفظ کنید و از سردرگمی در میان تیم خود (اگر دارید) جلوگیری کنید.

برنت لیری (Brent Leary) می‌گوید: «در دنیای امروز، باید از همان ابتدا فرآیندی برای درگیر کردن مشتری داشته باشید. اگر شروع کردید به وبلاگ‌نویسی و کسی از نوشته‌های شما خوشش آمد و دوست داشت که ارتباط بیشتری داشته باشد، لازم است که شما فکر آن را کرده باشید و فرآیندی برای درگیر کردن او داشته باشید. این سیستم به شما کمک میکند که به سرعت و به طور مؤثری پاسخ او را بدهید. به این ترتیب شتاب حرکت شما کم نخواهد شد.»

خبر خوش این است که در ابتدا نیازی به نرم‌افزارهای گران ندارید. همان‌طوری که قبلاً هم گفته‌ایم، استفاده از ابزارهای رایگان یا ارزان به شما اجازه می‌دهد تا سرمایه‌گذاری‌های پرهزینه را به وقت دیگری موکول کنید.

اگر زمانی رسید که دیدید مرتباً از مشتریان خود این سؤال‌ها را می‌پرسید، متوجه می‌شوید که می‌توانید به فکر یک نرم‌افزار CRM کاملتر باشید:

  • آخرین سفارش شما چه بوده است؟
  • آیا با فرد دیگری از این شرکت صحبت کرده‌اید؟
  • شماره تلفن شما چیست؟
  • چندبار از ما خرید کرده‌اید؟
  • چه مدت است که مشتری ما هستید؟

وقتی که این سؤالات خودشان را نشان دهند، به مرحله‌ای رسیده‌اید که نیازهای مشتریان خود را پیش‌بینی می‌کنید و می‌توانید اقدامات پیشگیرانه انجام دهید. آن وقت است که می‌فهمید برای توسعه‌ی نحوه‌ی مدیریت مشتریانتان آماده‌اید و نرم‌افزار CRM به یک فکر ارزشمند تبدیل می‌شود.

حالا یک سی ار ام دارید؛ باید چه کار کنید؟

اولین قدم بعد از خرید یک CRM این است که اهداف خود را مشخص کنید. اهداف شما می‌تواند افزایش فروش، جذب مشتری یا حتی حفظ مشتری‌های فعلی‌تان باشد.

پیشنهاد ما این است که ابتدا با سوالات کلی‌تری مانند زیر هدافتان را تعیین کنید و بعد وارد جزئیات بعدی شوید.

  • امسال می‌خواهید چقدر پول در بیاورید؟ (اهداف درآمدی)
  • الآن چند نفر مشتری دارید؟ (سرمایه)
  • چه منابعی دارید؟ (بودجه و کارمند)

توجه: قبل از وارد شدن به اعداد و ارقام، کمی بیشتر فکر کنید و موارد زیر را هم در نظر بگیرید:

  • هزینه‌ی پشتیبانی از هر کاربر جدید
  • هزینه‌ی ورود هر کاربر جدید
  • ارزش طول عمر (LTV) هر کاربر جدید
  • انتظار چه مقدار رویگردانی را می‌توان داشت

استفاده از این محاسبات می‌تواند به شما کمک کند تا اهداف فروش خود را با توجه به انسان‌ها تعیین کنید، نه اعداد و ارقام  و این کار روش‌های مشتری-مداری را ترویج می‌دهد که مطابق با تعریف شما از موفقیت مشتری هستند.

این قواعد، در نهایت کمکتان می‌کند تا مشوق‌هایی را برای جذب مشتری ایجاد کنید. این مشوق‌ها بهبوددهندۀ ارتباط شما با مشتریان و جذب هرچه بهتر آنها به برندتان هستند.

از کجا نرم‌افزار CRM تهیه کنیم؟

حالا که با ضرورت داشتن سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آشنا شده‌اید فکر میکنم وقتش رسیده که یک نرم افزار مناسب، کاربردی و با پشتیبانی عالی برای خودتان تهیه کنید! لازم میدانم که در اینجا یک بار دیگر به پشتیبانی قدرتمندی که باید پشت سی ار ام شما باشد اشاره کنم. یک پشتیبانی قدرتمند به‌خوبی شما را آموزش می‌دهد، برای رفع هرگونه اشکالی آماده است و همواره باید پاسخگوی سوالات شما باشد.

منبع: دیجیاتو

آژانس برندینگ بازدید : 87 دوشنبه 08 بهمن 1397 نظرات (0)

شناسایی فونت روی عکس با کمک فتوشاپ نسخه CC 2015 به بالا

تصور کنید که عکسی از اینترنت پیدا کرده اید اما فکر می کنید که فونت متن نوشته داخل آن بسیار جذاب است. شاید بخواهید عنوان فونت را بشناسید تا در نوشته های تان از آن استفاده کنید. این که بخواهید این فونت را با تک تک فونت هایی که روی سیستم نصب کرده اید، مقایسه کنید!

شاید چند روز درگیر این موضوع باشید. اما فتوشاپ این مساله را در چند ثانیه حل می کند.

راه حل پیدا کردن فونت عکس با فتوشاپ

فتوشاپ ابزاری است که می تواند به شما کمک کند تا در کمتر از چند ثانیه، فونت مورد نظر خود را پیدا کنید. حتی به کمک نرم افزار فتوشاپ می توانید فونت های مشابه آن را روی سیستم خود پیدا کنید.

تنها مساله ای که وجود دارد این است که باید فونت های زیادی روی سیستم تان نصب باشد.

نیازمندی های اولیه برای شناسایی فونت عکس با فتوشاپ

برای این که بتوانید فونت روی عکس با فتوشاپ را شناسایی کنید لازم است که موارد زیر را داشته باشید:

  • نسخه فتوشاپ cc که در سال ۲۰۱۵ ارائه شده ( از ۲۰۱۵ به بعد )
  • تعداد زیادی فونت نصب شده روی سیستم
  • نسخه ویندوزی فتوشاپ
  • عکس مورد نظر

شیوه کار شناسایی نام فونت داخل عکس با فتوشاپ CC 2015

بدین منظور، اطمینان حاصل کنید که نرم افزار نصب شده روی سیستم ویندوزی تان Adobe Photoshop CC نسخه ۲۰۱۵ به بعد است.

نسخه Adobe Photoshop CC دارای امکانی به نام Match Font است که به شما امکان می دهد بتوانید مساله پیدا کردن فونت داخل عکس را سریع حل کنید.

  1. ابتدا عکس حاوی متن را به داخل فتوشاپ بکشید ( باز کنید )
  2. روی محل فونت و نوشته در عکس، جعبه انتخابی بکشید
  3. در همین لحظه Type> Match Font را انتخاب کنید

با انجام این کار، لیستی از فونت های نصب شده روی سیستم تان نمایش داده می شود که با فونت روی عکس سنخیت دارد و شباهت دارد.

در ادامه روی فونتی که فکر می کنید بیشترین شباهت به فونت عکس مورد نظر دارد کلیک کنید و این فرآیند را دوباره انجام دهید.

با این حساب می توانید با دقت بالا فونت مورد نظر را با نام شناسایی کنید و در نوشته های بعدی تان از آن استفاده کنید.

تنها یک نکته در این باره وجود دارد و آن هم اینکه سعی کنید که تنها یک کلمه یا عبارتی از متن را انتخاب کنید که در یک خط مستقیم نوشته شده است.

در این مثال، عکس مورد نظر را فراخوانی کرده ایم تا به شناسایی فونت در عکس با فتوشاپ اقدام کنیم. کاری که کرده ایم این است که تنها یک سطر از فونت مورد نظر را انتخاب کرده ایم. وقتی کادر انتخاب را دور فونت می کشید، طبیعی است که حالت انتخاب و ویرایش فراهم نیست اما می توانید هایلایت آن را مطابق این عکس مشاهده کنید.

منبع: شناسایی فونت روی عکس با کمک فوتوشاپ نسخه CC 2015 به بالا

آژانس برندینگ بازدید : 64 چهارشنبه 03 بهمن 1397 نظرات (0)

نامزدهای تمشک طلایی 2019 چه کسانی هستند؟

نامزدهای تمشک طلایی 2019 مشخص شدند که در این بین فیلم‌های The Happytime Murders و Holmes & Watson رقابت نفس‌گیری برای تبدیل شدن به بدترین فیلم سال دارند!

امسال حدس زدن نامزدهای جایزه تمشک طلایی در بسیاری از بخش‌ها چندان سخت نبود؛ زیرا با عملکرد فیلم‌های The Happytime Murders ،Gotti ،Robin Hood و Holmes & Watson اغلب سینمادوستان اتفاق نظر دارند که این آثار، بدترین فیلم‌های سال گذشته میلادی بودند. نکته جالب لیست نامزدها، کاندید شدن رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ و همسر او در بخش بدترین بازیگر مکمل مرد و زن به خاطر فیلم Fahrenheit 11/9 است. در پایین می‌توانید لیست کامل نامزدهای جوایز تمشک طلایی امسال را ببینید.

بدترین فیلم:

  • Gotti
  • The Happytime Murders
  • Holmes & Watson 
  • Robin Hood
  • Winchester

بدترین بازیگر زن:

  • جنیفر گارنر برای فیلم Peppermint
  • امبر هرد برای فیلم London Fields
  • ملیسا مک‌کارتی برای فیلم The Happytime Murders and Life of the Party
  • هلن میرن برای فیلم Winchester
  • آماندا سایفرد برای فیلم The Clapper

بدترین بازیگر مرد:

  • جانی دپ (گوینده) برای فیلم Sherlock Gnomes
  • ویل فرل برای فیلم Holmes & Watson
  • جان تراولتا برای فیلم Gotti
  • دونالد ترامپ برای Death of a Nation و Fahrenheit 11/9
  • بروس ویلیس برای فیلم Death Wish

بدترین بازیگر مکمل زن:

  • کلین کانوی برای فیلم Fahrenheit 11/9
  • مارسیا گی هاردن برای فیلم Fifty Shades Freed
  • کلی پرستون برای فیلم Gotti
  • جاز سینکلر برای فیلم Slender Man
  • مانیا ترامپ برای فیلم Fahrenheit 11/9

بدترین بازیگر مکمل مرد:

  • جیمز فاکس برای فیلم Robin Hood
  • لوداکریس برای فیلم Show Dogs
  • جوئل مک‌هال The Happytime Murders
  • جان سی. ریلی برای فیلم Holmes & Watson
  • جاستیس اسمیت برای فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom

بدترین زوج در یک صحنه:

  • دو بازیگر یا عروسک در فیلم Happytime Murders
  • ویل فرر و جان سی. ریلی در فیلم Holmes & Watson
  • جانی دپ در فیلم Sherlock Gnomes
  • کلی پرستون و جان تراوا برای فیلم Gotti
  • دونالد ترامپ در فیلم Death of a Nation و Fahrenheit 11/9

بدترین بازسازی، کپی‌کاری یا دنباله:

  • Death of a Nation
  • Death Wish
  • Holmes & Watson
  • The Meg
  • Robin Hood

بدترین کارگردان:

  • ایتن کوئن برای فیلم Holmes & Watson
  • کوین کانولی برای فیلم Gotti
  • جیمز فولی برای فیلم Fifty Shades Freed
  • بریان هنسون برای فیلم Happytime Murders
  • برادران اسپیریگ برای فیلم Winchester

بدترین فیلم‌نامه:

  • Death of a Nation
  • Fifty Shades Freed 
  • Gotti
  • Happytime Murders
  • Winchester

مراسم تمشک طلایی امسال، ۴ اسفند در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد.

آژانس برندینگ بازدید : 84 سه شنبه 11 دی 1397 نظرات (0)

مانتو اداری - مانتو فرم اداری

خصوصیات مانتو اداری و لباس فرم مناسب

پوشیدن لباس فرم اداری پدیده تازه ای نیست سالیان درازی است که شاغلین در حرفه های مختلف از لباس کار مخصوص استفاده می کنند. انواع لباس کار مردانه و لباس فرم زنانه طراحی شده که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. هر مانتو اداری و لباس کاری را نمی توان برای سایر ادارات و شرکت ها استفاده کرد. لباس فرم اداری ، مخصوص هر ارگان و با توجه به هدف سازمانی طراحی می شود. لباس فرم ارتش از اولین لباس های اداری در دنیاست ولی امروزه با صنعتی شدن جهان و شاغل شدن افراد در واحدهای اداری، یونیفورم هماهنگ اداری در همه ارگان ها استفاده می شود. در این مطلب با لباس فرم اداری و مانتو فرم اداری بیشتر آشنا می شویم.

مانتو اداری چیست؟

مانتو فرم اداری تن پوش ویژه بانوان شاغل در ارگان ها و سازمان ها است که برای حضور در محل کار، پوشیدن آن الزامی است. مانتو اداری دارای طراحی زیبا و شکیل بوده، خوش فرم و خوش استایل دوخته می شود. در برخی از ادارات و موسسات دولتی و خصوصی پوشیدن لباس فرم اداری برای آقایان و مانتو اداری برای خانم ها اجباری است. مدیران سازمان های معتبر برای بالا بردن پرستیژ کاری کارکنان و ایجاد روحیه خوشپوشی تمایل به استفاده از مانتو اداری و لباس فرم اداری دارند. طراحی لباس فرم با توجه به معیارهای مدیریت و در نظر گرفتن المان های زیبایی شناختی توسط افراد با تجربه انجام می شود. حتی بسیاری از افرادی که لباس فرم مشخصی ندارند نیز تمایل دارند از لباس رسمی اداری برای محل کار استفاده کنند.

چرا پوشیدن لباس فرم اداری و مانتو اداری مهم است؟

هر چند این مدیران سازمان ها و ارگان ها هستند که بر پوشش فرم اداری کارمندان تاکید دارند ولی تنها کارفرمایان از منافع لباس فرم یک دست سود نمی برند. به طور معمول این لباس برای ۳ طیف مختلف در هر سازمان منافعی را به همراه دارد. در یک تقسیم بندی ساده می توان چنین در نظر گرفت: ۱) منافع کارفرما ۲) منافع کارکنان ۳) منافع مشتری

۱) منافع کارفرما

چرا کارفرما از لباس فرم اداری و مانتو اداری هماهنگ در شرکت خود سود می برد؟ سرمایه گذاری در طراحی و دوخت لباس فرم برای کارفرمایان هزینه بر است ولی با توجه به منافع آن، هیچ تردیدی برای صرف هزینه بیشتر در این زمینه باقی نمی ماند. بدون تردید کارفرمایانی که در شرکت خود پوشیدن لباس فرم رسمی را اجباری اعلام می کنند جنبه های مثبت این کار را هم در نظر می گیرند. الزام به پوشیدن مانتو اداری و لباس فرم به کارمندان، یک بازی برد-برد برای صاحبان مشاغل و مدیران است برخی از این مزایا عبارتند از:  افزایش بهره وری کارکنان بررسی ها نشان دهنده آنست که پوشیدن لباس فرم یک دست بهره وری کارمندان را افزایش می دهد. افزایش بهره وری و بازدهی مطلوب شاغلین در یک سازمان موجب بالندگی و شکوفایی نهاد و ارگان ذیربط خواهد شد. طی یک نظر سنجی بیش از نیمی از کارکنان نسبت به پوشیدن لباس فرم و مانتوی اداری احساس خوبی داشتند و آن را مثبت ارزیابی کرده اند. در این مورد کارمندان آقا و خانم های کارمند در نظر سنجی شرکت کرده اند و هر دو گروه رضایت خود را از پوشش هماهنگ رسمی اعلام کرده اند.  لباس اداری و نقش آن در برندینگ بدون تردید لباس فرم کارکنان ابزاری کارآمد برای موفقیت نام تجاری سازمان است. صرف هزینه برای طراحی و دوخت لباس فرم در برابر ارزش تبلیغاتی این لباس بسیار مقرون به صرفه است. در نظر داشته باشید که امکان طراحی مانتو اداری و لباس فرم با طرح مورد نظر سازمان یک امکان تبلیغاتی موثر است. برای مثال مانتو فرم اداری شرکت های هواپیمایی و فروش بلیط معرف شرکت مربوط و هویت کاری آن است. کدام رسانه تبلیغاتی می تواند با هزینه ای اندک، تبلیغاتی وسیع را هدایت کند؟ در عصر حاضر تبلیغات غیر مستقیم بهترین راه برای موفقیت کسب و کار است. به جای تبلیغات متداول یک لباس فرم اداری شیک را برای کارمندان در نظر بگیرید. درج لوگوی سازمان روی لباس و استفاده از رنگ سازمانی، بهترین شیوه برندسازی است که نیازی به توضیح و تفسیر ندارد. ظاهر یک دست و شیک تیم همکاران نشان دهنده حرفه ای بودن و اعتبار برندینگ شرکت است. اگر فکر می کنید حرفه ای هستید چرا برای کارمندان مانتو اداری شیک و لباس فرم خریداری نمی کنید؟  راحتی و ایمنی لباس کار مانتو اداری شکیل و زیباست. این مانتو نشان دهنده هویت سازمان است ولی انواع لباس فرم اداری می توانند به نوعی ایمنی کارکنان را نیز فراهم کنند. برخی از لباس های فرم دارای خواص ویژه ای هستند که با توجه به نوع کار در نظر گرفته می شود. مثلا لباس های فرم کار می تواند ضد حریق، ضد اشعه های آلوده و یا شب نما باشد. این موارد با توجه به شرایط کاری کارکنان کار بررسی می شود. ایمنی در محیط کار بسیار مهم است و مدیران ارگان های دولتی و خصوصی روی آن سرمایه گذاری می کنند.

۲) منافع کارکنان

چرا کارکنان از پوشیدن لباس فرم هماهنگ استقبال می کنند؟ بدون تردید یکی از دغدغه های شاغلین پوشیدن لباس مناسب در محیط کار است. به خصوص خانم ها بیشتر درگیر تهیه مانتو اداری هستند. فرم لباس سبک و سلیقه فرد را مشخص می کند و استایل هر فرد با سبک لباس پوشیدن ارتباط دارد. چنانچه افراد با فرهنگ ها و سلایق متفاوت در یک محیط اداری از لباس های متفاوتی استفاده کنند، تفاوت های فردی و نابرابری ها بیشتر دیده می شود. بدون تردید استفاده از لباس فرم اداری و مانتو اداری برای کارکنان شاغل در یک اداره منافعی را در بر دارد از جمله: • احساس برابری و هم سطح بودن کارکنان با همکاران در محیط اداری • ظاهری شکیل و متناسب با محیط کار • عدم نگرانی برای تهیه لباس های اداری مناسب محل کار • صرفه جویی در هزینه های خرید لباس با قیمت های بالا • ایجاد روحیه مثبت و بازدهی مطلوب کارکنان

۳) منافع مشتری

پوشیدن مانتو اداری هماهنگ و لباس فرم اداری چه تاثیری روی مشتری دارد؟ دغدغه اصلی صاحبان کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. لباس فرم اداری ابزاری مناسب برای نیل به این هدف است. مشتری با ورود به یک اداره یا مرکز خرید و … با افراد زیادی روبرو می شود و نمی داند چه کسی مسئول رسیدگی به مشکل اوست. مانتو اداری و لباس فرم راه ساده ای برای شناسایی کارمندان توسط مشتری است. شرکت ها و سازمان هایی که بتوانند روی مشتری تاثیر مطلوب بگذارند همیشه موفق تر هستند. همه تلاش های مدیران و کارکنان در ارگان ها برای جلب نظر مشتری است. بدون تردید این مشتری است که بقا و ماندگاری یک شرکت را تضمین می کند. مانتو اداری و لباس فرم اداری بیشترین تاثیر را در ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای مشتریان دارد. مشتری کارمندان را از روی ظاهر قضاوت می کند و این پیشداوری ذهنی روی تصمیم گیری تاثیرگذار است. حال آنکه پوشیدن لباس فرم هماهنگ حس خوب حرفه ای بودن را به مشتری انتقال می دهند. در یک نظر سنجی که توسط JD Power و Associates انجام شده پرسشنامه هایی در اختیار مشتریان قرار گرفت و نتیجه بسیار شگفت انگیز بود. در حدود ۴۰ درصد از افراد پاسخ دهنده کارمندان با پوشش هماهنگ را حرفه ای و و متخصص می دانند. بیش از ۵۲ درصد از پاسخ دهندگان، کارمندان با لباس فرم یک دست و مانتو اداری را افرادی قابل اعتماد تر دانسته و مایلند به پیشنهادات شان عمل کنند. ۵۴ درصد از افراد پاسخ دهنده در این نظرسنجی نیز با کارمندان اونیفورم پوش احساس راحتی بیشتری داشته اند. نتایج این نظرسنجی عمومی نشان دهنده تاثیر مثبت مانتو اداری و لباس فرم اداری بر روی رفتار مشتری است.

بهترین پارچه برای دوخت مانتو اداری کدام است؟

جنس پارچه مانتو اداری و لباس فرم لباس فرم اداری یک یونیفورم است که می تواند از انواع پارچ ها دوخته شود. اما اگر راحتی کارمندان را در نظر بگیرید باید از پارچه های مناسب برای دوخت مانتو اداری استفاده کنید. اغلب ادارات دو دست لباس فرم تابستانی و زمستانی را برای کارکنان در نظر می گیرند که مناسب با وضعیت هوا و دما انتخاب می شوند. به طور معمول پارچه هایی با الیاف طبیعی و نخ برای دوخت مانتو اداری مناسب تر هستند. لباس فرم نباید موجب تعریق بیشتر شود بلکه باید پارچه های اونیفورم اداری سبک و خنک باشد. پارچه های رسمی با رنگ ثابت مناسب دوخت لباس فرم اداری هستند. فاستونی پارچه ای مناسب برای تهیه کت و شلوار اداری است که می تواند در دوخت مانتو فرم اداری هم استفاده شود. دیگر پارچه مناسب برای خانم های کارمند ترگال است. این پارچه سبک و راحت بوده و تن خور خوبی هم دارد. استفاده از کتان، ویسکوز، فیونا، پرادو، کجراه و پارچه پرشیا نیز برای مانتو اداری رایج است. آنچه مهم است ضد چروک بودن پارچه مانتویی است. برای اینکه ظاهری آراسته و شکیل داشته باشید باید همیشه لباس فرم آراسته و بدون چروک را بپوشید. ظاهر ژولیده مناسب محل کار نیست و احساس بی کفایتی را القا می کند. ضد چروک بودن پارچه مانتو اداری از اتلاف وقت برای اتوکشی های مکرر هم جلوگیری می کند. رنگ مناسب مانتو فرم اداری برای خانم ها مانتو اداری از پوشاک رسمی بانوان است و باید با دقت بیشتری انتخاب شود. خانم های شاغل در ادارات و سازمان ها تمایل دارند از انواع مانتو اداری استفاده کنند. حتی اگر اجباری از سمت مدیریت برای پوشیدن لباس فرم هم نباشد، مانتوهای اداری خیال خانم ها راحت می کند. لباس اداری تعریف مشخصی دارد و نیازی نیست مدت ها وقت خود را صرف ست کردن و استایل مناسب کنید. بدیهی است یک مانتوی شیک رسمی مناسب محیط اداری و کاری است که می تواند از رنگ های خاصی هم انتخاب شود. مناسب ترین رنگ برای لباس فرم اداری خانم ها رنگ های کرم، سرمه ای، مشکی، طوسی، خاکستری، بژ و قهوه ای است. مانتو شلوار اداری می تواند تک رنگ و یا از دو رنگ منفاوت کار شود. طراحی لباس فرم اداری تعیین کننده رنگبندی آن است. سایز لباس فرم اداری مناسب شرایط کاری ایجاب می کند که از پوشیدن لباس های بسیار تنگ و ناراحت کننده پرهیز کنید. مانتو اداری باید راحت باشد و مانع تحرک عادی روزانه در محیط کاری نشود. سایز مناسب لباس همان اندازه ای است که در آم احساس راحتی می کنید. لباس های تنگ و چسبان در محیط کاری یک انتخاب کاملا اشتباه است که قدرت مانور و حرکت تان را محدود می کند. بنابر این پوشیدن مانتوهای کشی در محیط های اداری چندان توصیه نمی شود.

انتخاب لباس فرم اداری و مانتو شلوار اداری زنانه

فرم های محدودی برای مانتو اداری در نظر گرفته می شود که اغلب حالت رسمی دارند. این طرح ها برازنده اندام خانم های شاغل هستند به شرطی که هنگام خرید دقت های لازم انجام شود. برای اینکه استایل رسمی شیک و مناسبی را داشته باشید مانتو اداری را مناسب با شکل اندام و تیپ بدن خود انتخاب کنید. فرم بدن هر فرد معیار مناسبی برای انتخاب لباس شکیل است. ساده ترین مانتو شلوار اداری اگر مناسب اندام تان باشد، زیبا و شیک دیده می شود. اندام افراد از لحاظ چاقی و لاغری یا کوتاهی و بلندی تفاوت دارد، برای انتخاب مانتو اداری مناسب بر اساس اندام پیشنهادات طراحان ” آرا فرم ” را در نظر بگیرید:

مانتو اداری مخصوص خانم هایی با قد کوتاه

انتخاب یک مانتوی ساده اداری تک رنگ برای خانم های قد کوتاه توصیه می شود. تضاد رنگی بالاتنه و پایین تنه مانتو موجب کوتاه تر دیده شدن شده و اصلا پیشنهاد نمی شود. از مانتو اداری کمردار استفاده کنید تا کمی کشیده تر و بلندتر دیده شوید. رنگ مانتو و شلوار را یک دست و از رنگ های خنثی انتخاب کنید این رنگ ها مناسب اندام شماست و ظاهر را شیک تر نشان می دهد. مانتو شلوارهای تیره رنگ هم انتخاب خوبی هستند بهتر است شلوار راسته با قد تا مچ را برای پوشیدن در محل کار در نظر بگیرید. کوتاه بودن می تواند یک مزیت باشد اگر لباس فرم را به درستی انتخاب کنید. با انتخاب اشتباه لباس فرم شخصیت خود را زیر سوال نبرید. خانم های قد کوتاه دقت کنید که سایز مناسب مانتو شلوار اداری را با توجه به هیکل انتخاب کنید. سر شانه های افتاده، آستین های بلند و مانتوهای گشاد اصلا مناسب تان نیست. برخی از خانم ها با پوشیدن لباس های فرم اداری بزرگتر تصور می کنند کمی درشت تر دیده می شوند. هرگز این اشتباه را نکنید لباس مناسب اندام شما باید فیت تن باشد و تن خور خوبی داشته باشد.

مانتو شلوار فرم اداری برای خانم های بلند قد

قد بلند یک مزیت است ولی می تواند تبدیل به یک معضل جدی در انتخاب مانتو اداری شود. چنانچه خانم های قد بلند با سهل انگاری لباس فرم اداری را انتخاب کنند، اندام را زمخت و بی قواره نشان می دهند. انتخاب مانتو فرم اداری با پارچه های لخت و نرم برای خانم های قد بلند ایده آل است. قد مانتو خیلی بلند یا کوتاه نباشد زیرا اندام را نامتعادل نشان می دهد. خانم های قد بلند می توانند شلوار لباس فرم را از طرح های گشادتر انتخاب کنند شلوار راسته و شلوار مخروطی با قد تا مچ برای ست کردن مانتو اداری زنانه پیشنهاد می شود.

طراحی مانتو شلوار مناسب برای اندام سیبی شکل

اگر در قسمت شکم چربی های اضافی دارید و دچار چاقی شکمی هستید در اصطلاح اندام سیب شکل دارید. انتخاب مانتو اداری مناسب برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند نیاز به دقت بیشتری دارد. اشکال کار اینجاست که خط کمر در چاقی شکمی وجود ندارد و می بایست با طراحی مناسب و رنگبندی، خط کمر را متعادل تر کنید. لباس فرم مناسب این افراد می تواند از دو رنگ در لایه های زیر و رو کار شود. تضاد رنگی و استفاده از رنگ های تیره در قسمت میانی بدن تعادل اندام را برقرار می کند. برای اینکه شکم را کوچکتر نشان دهید سراغ شلوار رسمی فاق بلند بروید و از پوشیدن شلوارهای گشاد هم خودداری کنید. طراحی مناسی لباس فرم اداری با توجه به شکل اندام ترکیبی از هنر و دانش حرفه ای است.

طراحی مانتو اداری زنانه برای اندام گلابی شکل

خانم هایی که حجم بالاتنه شان کوچکتر از پایین تنه است در اصطلاح فرم بدنی گلابی شکل دارند. اندام گلابی در قسمت ران و باسن چاق تر و عرض سرشانه کمتری دارد. مانتو فرم اداری این افراد می توانید شبیه به تونیک طراحی شود و روی کمر جمع شود. در واقع با طراحی و دوخت لباس فرم مناسب می توان تا حدود زیادی تعادل در اندام را برقرار کرد. هدف از طراحی لباس فرم اداری برای اندام گلابی، ایجاد خطای دید در پایین تنه است باید تمرکز را از قسمت ران و باسن روی بالاتنه قرار داد. پ.شیدن شلوار راسته برای این افراد انتخاب مناسب تری است که موجب کوچکتر دیده شدن پایین تنه نیز می شود. مانتو اداری مناسب این افراد نباید در قسمت باسن تنگ و چسبان باشد زیرا زیبایی را از بین می برد.

مانتو اداری

طراحی مانتو فرم اداری برای اندام ساعت شنی

یک اندام ورزشکاری برازنده را در هیکل ساعت شنی می بینید. اندام ساعت شنی عرض سرشانه و باسن برابر است و در قسمت میانی خط کمر به خوبی مشخص شده است. این افراد بسیار خوش اندام و شکیل هستند و انتخاب های بیشتری برای خرید مانتو اداری دارند. در واقع محدودیتی در انتخاب لباس برای افراد خوش اندام وجود ندارد. انواع یونیفورم های اداری برای این افراد مناسب است. لباس اداری ساده و معمولی یا مانتو اداری طرح دار را برای این اندام دوخنه اند. مانتو شلوار مناسب این اندام همه طرح های کوجود در بازار است ولی با پوشیدن مانتو رسمی آستین کلوش و شلوار دمپا گشاد استایل زیباتری خواهند داشت.

طراحی یونیفرم برای اندام مستطیل

در اندام مستطیل شکل، خط کمر مشخصی ندارد و سرشانه و باسن تقریبا هم اندازه است. خانم هایی با اندام مستطیل شکل یا تیپ پسرانه فاقد برجستگی های معمول اندام هستند و همه هیکل یکسان دیده می شود. بهترین طراحی برای این شکل اندام، ایجاد برجستگی و تعادل در شکل بدن است. از مانتو اداری دو رنگ استفاده کنید. مانتوهای فرم اداری که در قسمت بالاتنه دارای یک رنگ و در قسمت پایین تنه دارای رنگ دیگری هستند، مناسب اندام مستطیل است. لباس های فرمی را خریداری کنید که قوس بدن را بیشتر نشان می دهد. شلوار رسمی ساسون دار و پیلی دار هم می تواند پایین تنه را متعادل تر نشان دهد. از شلوار اداری لبه دار استفاده کنید هدف از طراحی مانتو اداری حفظ تعادل در اندام و برداشتن دید از نقاط مشکل ساز است.

تولید مانتو اداری زنانه و لباس فرم اداری در تولیدی آرا فرم

شرکت تولیدی آرا فرم طراح و تولید کننده انواع مانتو اداری و لباس فرم اداری در کشور است که سابقه درخشانی در این حوزه دارد. آرا فرم یکی از عمده ترین تولید کنندگان لباس فرم اداری برای سازمان های دولتی و خصوصی کشور در دو دهه گذشته بوده است. مانتو اداری برای بانک، یونیورم اداری کارکنان بیمارستان، لباس فرم اداری اختصاصی برای شرکت های حمل و نقل، طراحی لباس ویژه برای کارکنان موسسات اعتباری، دوخت مانتوی سازمانی، لباس فرم اداری هتل و …. بخشی از فعالیت های شرکت آرا فرم است که مورد رضایت صد در صدی سفارش دهنده ها قرار گرفته است. پس از تصمیم گیری و توافق اولیه برای طراحی لباس فرم اداری، همه مراحل طراحی در این شرکت انجام می شود. متخصصین طراح شرکت آرا فرم در زمینه طراحی لباس صاحب سبک هستند و قادر به تهیه انواع الگوهای اختصاصی با توجه به سلیقه مشتری می باشند. ما یک شرکت حرفه ای هستیم و دوخت نمونه اولیه را در کارگاه اختصاصی شرکت توسط زبده ترین دوزنده های کشور انجام می دهیم. پس از تایید نمونه اولیه، مراحل تولید انبوه لباس فرم اداری و مانتو اداری در سطح وسیع انجام می شود. مهم ترین نکته تهیه پارچه مناسب است که در کیفیت دوخت مانتو اداری تاثیر می گذارد. انواع مانتو اداری و لباس فرم اداری در تولیدی آرا فرم با بهترین متریال و توسط طراحان برجسته طراحی می شود. این حق همه بانوان کشور است که از لباس فرم اداری مناسب استفاده کنند. راحتی لباس، طراحی زیبا، کیفیت عالی و دوخت تضمین شده از ویژگی های بنیادی در تولید لباس فرم اداری است که در این شرکت به آن پایبندیم. دوخت کت و شلوار اداری مردانه و مانتو شلوار رسمی اداری در تخصص ماست برای دیدن نمونه کارها از گالری محصولات دیدن کنید.

منبع: آرافرم

آژانس برندینگ بازدید : 87 دوشنبه 09 مهر 1397 نظرات (0)

اطلاعات کامل راجع به لباس فرم اداری

جنس لباس های زنانه و لباس فرم اداری چگونه باید باشد؟

لباس فرم اداری

جنس لباس های زنانه همیشه یکی از دغذغه های خانم ها برای خرید لباس بوده است. معمولا، برای لباس های متفاوت جنس های متفاوتی هم وجود دارد. مثلا به طور قطع جنس لباسی که خانم ها برای مهمانی به تن می کنند، با جنس لباس فرم اداری تفاوت دارد و شاید همین تفاوت است که باعث تنوع در جنس پارچه ها شده و همینطور انتخاب جنس لباس های زنانه را برای خانم ها، دشوار کرده است. با روند پیشرفت جنس لباس های زنانه، سامی مختلفی هم برای آن ها انتخاب شده است که شاید گاهی اوقات فروشندگان نیز، تنها همین اسامی را می دانند و اطلاعی از جنس پارچه ندارند. اگر بخواهیم چند نوع از جنس لباس های زنانه نام ببریم می توانیم به: کتان ، مخمل ، ساتن ، ابریشم ، ویسکوز ، نخی ، پلی استر ، لینن ، لاکرا ، جیر ، چرم ، نایلون ، کرپ ، پشم ، ریون یا ابریشم مصنوعی و … اشاره کنیم. البته، همانطور که می دانید هر کدام از این جنس ها برای دوخت لباس برای موقعیت های خاصی مناسب است، و به طور مثال نمی توان از جنس ابریشم برای دوخت لباس فرم اداری استفاده نمود. همچنین، یکسری از پارچه ها برای دوخت لباس برای فصول خاصی مناسب است. پارچه هایی که گرم تر هستند برای فصول سرد و پارچه هایی که خنک هستند و بدن را گرم نمی کنند برای فصول گرم و تابستان مناسب است. به همین دلیل است، که برای دوخت لباس اداری زنانه باید به جنس پارچه بسیار توجه نمود. زیرا به دلیل اینکه کارمندان در محیطی بسته کار می کنند، و مدت زمان زیادی باید لباس فرم را به تن داشته باشند و همچنین وسایل سرمایشی و گرمایشی در ادارات فراهم است، باید از پارچه ای برای دوخت لباس فرم اداری استفاده نمود که کارمندان در آن راحت باشند و همچنین باعث تعرق شدید آن ها نشود…

 

جنس پارچه لباس فرم اداری و سازگاری پوست با آنها

فرض کنید امشب برای میهمانی دعوت شده‌اید. چه لباسی می‌پوشید؟ البته منظور ما مدل آن نیست بلکه جنس آن است. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه جنسی از لباسی که می‌پوشید، برای سلامت پوست شما مناسب‌تر است؟ اگر به حساسیت‌های پوستی دچار شده‌اید، حتما توجه کرده‌اید که حتی برخی از لباس‌هایی با جنس خوب ومرغوب به علت نوع رنگ یا بافت یا اندازه و موادی که در آن به کار رفته است، برای شما حساسیت‌ زاست. لباس ما ممکن است از علل اصلی درماتیت یا التهاب‌های ناشی از شغل خاصی باشد. منشا درماتیت ممکن است خود پارچه یا مواد افزودنی به آن باشد. گاهی جنس لباس و ماده افزودنی هیچ دخالتی در بروز حساسیت ندارند بلکه این اندازه لباس است که اگر تنگ و چسبان باشد، با بستن راه ترشح غدد عرق و چربی موجب بروز حساسیت و ایجاد عرق سوز به ویژه در فصل گرما می‌شود. طبیعی یا مصنوعی؟ الیاف پارچه، مصنوعی، طبیعی یا ترکیبی از هر دو است. الیاف طبیعی مانند ابریشم و پشم از پروتئین ساخته شده‌اند و الیافی مانند کتان از سلولز گیاهان تهیه می‌شوند. پلیمرهای مصنوعی شامل نایلون، پلی‌استر، فایبرگلاس و چرم است. همه انواع الیاف‌های طبیعی و مصنوعی موجب بروز درماتیت تماسی حساسیتی یا تحریکی می‌شوند اما نوع آلرژیک به ندرت دیده می‌شود. برای مثال برخی از افراد مبتلا به درماتیت آتوپیک ممکن است به الیاف پشمی‌ حساس باشند در حالی‌که حالت آلرژیک و افزایش حساسیت وجود ندارد…

 

انواع پارچه برای لباس فرم

نخی: لباسهای پنبه‌ای در ایران نخی نام دارند. نخ پنبه‌ای از طریق بافندگی، به پارچه یا بافته های پنبه ای تبدیل می شود. – پلی استر: پلی استر کاملاً مصنوعی است. برای تولید این فرآورده از ترکیب دی متیل ترفتالات و منو اتیلن گلیکول و یا اسید ترفتالیک ( جایگزین ماده اولیه دی متیل ترفتالات ) در مجاورت کاتالیست های مناسب، استفاده می شود. پلیمر حاصل از ترکیب این دو ماده اولیه توسط پمپ از صفحات رشته ساز عبور داده می شود که تحت تاثیر هوای سرد به شکل لیف تبدیل می‌شوند. – ویسکوز: بر خلاف تصور عمومی الیافی بر پایه‌ی طبیعی و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی(سلولزی) هستند. تنها تفاوتی که می توان به الیاف ویسکوز (ریون) نسبت به پنبه و لینن نسبت داد نحوه‌ی ساخت این الیاف است. الیاف ویسکوز (مانند تولید کاغذ) از خمیر کردن سلولوز تشکیل می‌شوند. – لینن: لینن به پارچه‌ی کنفی هم معروف است و از پارچه های مناسب فصل تابستان محسوب می‌شود. مرغوب‌تربن نوع این پارچه از ۷۰ درصد پنبه، ۱۰ درصد پلی استر و ۲۰ درصد ویسکوز تهیه شده و بدترین نوع آن از ۵۰ درصد پنبه و ۵۰ درصد پلی استر، بدون ویسکوز است. – لاکرا یا الاستین: اسپندکس، لاکرا یا الاستین یک پارچه‌ی مصنوعی است که به خاصیت کشسانی فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود که از پلاستیک طبیعی محکمتر و بادوام‌تر است. از این پارچه در مواردی استفاده می‌شود که کشسانی، به خصوص برای راحتی مد نظر است. مانند کاربرد آن در لباس‌های ورزشی…

 

انواع لباس فرم اداری و مانتو فرم اداری

مانتو فرم اداری

شرکت آرا فرم طراحی و تولید انواع مانتو فرم اداری و مانتو اداری در خدمت هموطنان عزیز می باشد این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب شما را در رسیدن به اهداف عالیتان یاری میفرماید.مفتخریم با سابقه بیش از دوازده سال کار با شرکت ها و ارگان های دولتی گام های بزرگی برداشته ایم. آرا فرم با شرکت هایی از نظیر بانک دی، بانک صادرات، بانک شهر ،موسسه اعتباری نور ،بانک ایران زمین،سازمان کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران، سازمان استانداری تهران، وزارت راه شهر سازی، شرکت مسافربری رجاء ،شرکت ایران خودرو، هتل بین المللی سیمرغ ،بیمارستان جم-نگار-مهرآیین و خاتم همکاری داشته و رضایت مندی مشتریان فوق جزوء اولویت های مهم این شرکت می باشد. مانتو اداری خنک: مفتخریم با سابقه بیش از ۱۲ سال کار با شرکت ها و ارگان های دولتی گام های بزرگی برداشته ایم. آرافرم با شرکت هایی نظیر بانک دی،بانک صادرات،بانک شهر،موسسه اعتباری نور،بانک ایران زمین،سازمان کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران، سازمان استانداری تهران،وزارت راه و شهر سازی،شرکت مسافربری رجاء،شرکت ایرانخودرو،هتل بین المللی سیمرغ،بیمارستان جم-نگار-مهرآیین و خاتم همکاری داشته و رضایتمندی مشتریان فوق جزء الویتهای مهم این شرکت میباشد. مانتو شلوار اداری: شرکت آرا فرم طراحی و تولید انواع مانتو شلوار اداری در خدمت هموطنان عزیز می باشد این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب شما را در رسیدن به اهداف عالیتان یاری میفرماید.مفتخریم با سابقه بیش از دوازده سال کار با شرکت ها و ارگان های دولتی گام های بزرگی برداشته ایم…

 

انواع لباس فرم اداری که می توان سرکار پوشید

در مقابل، مخالفان پوشیدن لباس‌های رسمی نیز می‌گویند: «پوشیدن لباس راحت‌تر هنگام کار بیشتر به منظور احساس راحتی کارمندان است.» اگرچه می‌توان به ضرس قاطع گفت جایگاه هر کدام از این شرکت‌ها جداست و نمی‌توان متصور بود کارمند شرکت «نوع اول» پوششی نظیر آنچه در دسته دوم و به‌خصوص سوم مرسوم است، داشته باشد، اما مدیر شرکتی که به دیسیپلین محل کارش اهمیت بسیاری می‌دهد، می‌گوید: «وقت آن رسیده که پوشیدن شلوار جین در محل کار را کنار بگذاریم و رسمی‌تر باشیم.» او همچنین به کفش‌های کارمندان نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: «صندل، کفشی راحت و دم دستی است که در هوای گرم و در محیط‌هایی مثل باغ خانوادگی، حیاط خانه، کنار دریا و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. انتظار ندارم کارمندانم با صندل در محل کار حاضر شوند.» با این همه همواره بر سر راه شیک شدن کارمندان معضلاتی نیز وجود دارد. بدیهی است هر شرکتی که بخواهد کارکنانش را ملزم به استفاده از لباس فرم کند، کارمندانش نمی‌توانند در تمام طول سال مشخصا از یک دست لباس استفاده کنند. بعضی از شرکت‌های خصوصی برای این کار بودجه‌ای جداگانه اختصاص می‌دهند و برای هر فصل از سال یک دست لباس شامل کت، شلوار و پیراهن برای مردان و مانتو، شلوار و مقنعه (یا شال و روسری) برای زنان اختصاص می‌دهند…

 

چه پارچه هایی برای دوخت لباس اداری مناسب هستند؟

دوخت لباس اداری می تواند یکی از دغدغه های مهم، برای هر شرکت و یا اداره ای باشد. زیرا لباس فرم کارمندان یک شرکت یا سازمان، نمایانگر کاری است که آن سازمان یا شرکت انجام می دهد و به گونه ای معرف آن سازمان است. به همین دلیل برای دوخت لباس اداری چه در بخش انتخاب پارچه و چه در بخش رنگ و مدل آن، باید دقت زیادی به خرج داد.یکی از مهمترین مسائلی که در اولین قدم برای دوخت لباس اداری وجود دارد، انتخاب پارچه است. اینکه لباس فرم یا اداری چه جنسی باشد تا هم کارمندان در آن احساس راحتی داشته باشند و هم شکل کاملا رسمی و اداری داشته باشد، نکته ی بسیار مهمی است. معمولا به دلیل این که در بیشتر ادارات و سازمان ها وسایل سرمایشی و گرمایشی وجود دارد، برای دوخت لباس اداری از پارچه هایی که خنک و سبک هستند استفاده می شود. البته بعضی از سازمان ها هم وجود دارند که برای فصل زمستان و فصل تابستان، لباس فرم جداگانه و مخصوص همان فصل را برای کارمندان تهیه می کنند. برای دوخت مانتو انواع مختلفی از پارچه وجود دارد، اما هر کدام مزیت و معایب خاص خود را دارند به همین دلیل پیشنهاد می شود که قبل از خرید انواع مانتو، چه اداری و چه مانتو مجلسی به جنس آن دقت نمایید. برای مثال می توان از پارچه های نخی ، کتان ، کشی ، ریون ، فاستونی ، جین ، کرپ ، فیونا ، ابریشم ، ساتن ، پرادا ، دیور ، کودری ، چرم ، ترگال ، پرشیا و… نام برد. اما باید گفت، که تمام این پارچه برای دوخت لباس اداری مناسب نیستند و باید از پارچه های رسمی، که مناسب یک سازمان یا اداره باشند استفاده نمود…

چه رنگی برای طراحی لباس فرم و مانتو فرم اداری مناسب است؟

همانطور که می دانید در سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی از انواع لباس فرم اداری استفاده می شود و در ایران نیز برای کارمندان خانم از مانتو اداری استفاده می شود. برای طراحی مانتو فرم اداری می بایست به نکات خاصی توجه داشت تا بتوان ارتباط خوب و مناسبی را با برند سازمانی برقرار کرد. منظور از ارتباط لباس فرم شرکتی با برند این است که حتما می بایست به طراحی لوگوی شرکت و ترکیب رنگ آن دقت شود و اگر آن سازمان در برندسازی خود از رنگ خاصی استفاده می کند، حتما باید در طراحی مانتو فرم سازمانی نیز از همان ترکیب رنگ استفاده شود. بنابراین یکی از مهمترین مسائلی که باید در رابطه با طراحی مانتو فرم اداری رعایت شود، رنگ پارچه آن است، که می تواند به صورت یک دست از یک رنگ خاص برای طراحی مانتو فرم شرکتی استفاده شود و یا اینکه از چند رنگ می توان بهره برد. البته برخی از طراحان با ترکیب رنگ شال و روسری با مانتو اداری اقدام به تولید لباس فرم سازمانی می کنند که این نوع طراحی در حال حاضر بسیار مورد توجه آژانس های هواپیمایی برای تولید مانتو فرم آژانس هواپیمایی قرار گرفته است. اما سوال مهم این است که چه رنگی برای مانتو فرم اداری مناسب است و به طور کلی از چه رنگی برای طراحی و تولید مانتو اداری نباید استفاده شود. در نظرسنجی انجام شده در سال ۲۰۱۷ بدترین رنگ هایی که می توان در طراحی و تولید مانتو فرم شرکتی و سازمانی استفاده شود، رنگ های قرمز تیره به صورت یک دست، قهوه ای تیره، سبز یشمی و فیروزه ای است. یعنی اگر از این رنگ ها برای طراحی مانتو فرم اداری استفاده شود هرگز جلوه و زیبایی لازم را پیدا نخواهد کرد و به عنوان یک لباس فرم شرکتی نمی تواند کاربردی داشته باشد.

 

طرح لباس فرم اداری در جوامع مختلف

طرح لباس ، همیشه متناسب با مکانی که از آن استفاده می شود طراحی می گردد. در دنیا انواع گوناگونی از لباس ها وجود دارد، که هر کدام مدل مخصوص خود را دارند و در جای مخصوص خود استفاده می شود. انواع لباس ، می تواند لباس مجلسی ، لباس فرم و اداری ، لباس عروس ، لباس بچگانه ، لباس محلی ، لباس زنانه ، لباس مردانه و … باشد. یکی از دلایلی که می تواند طرح لباس را جذاب کند، طراح آن است. همیشه برای طراحی لباس های خاص، مانند لباس فرم و اداری باید از یک طراح ماهر استفاده شود.یکی از لباس هایی که طرح آن می تواند بسیار با اهمیت باشد، طرح لباس فرم و اداری است. طرح لباس فرم باید به گونه ای باشد، که در جذب مشتری نیز کمک نماید. همچنین طرح لباس اداری باید متناسب با شغل و حرفه ی کارکنان، انتخاب شود و در معرفی شغل آن ها کمک نماید. همینطور لباس هایی که در مجالس از آن ها استفاده می شود دارای مدل های خاص می باشد و برای دوخت آن ها، از پارچه های مخصوص لباس شب که جنس آن ها بسیار لطیف و یا براق هستند، استفاده می گردد. زیرا این لباس ها باید طوری باشند که در شب و زیر نورهای فراوان به زیبایی خود را نشان دهند. حتی برای آقایان نیز پارچه لباس هایی که برای لباس فرم استفاده می شود، با پارچه ی لباس هایی که برای مهمانی ها و مجالس استفاده می شود، متفاوت است. طرح لباس ها بسته به فصول مختلف سال نیز با یکدیگر فرق دارند. در فصل تابستان از پارچه و طرح های مخصوص تابستان و در فصل زمستان و پاییز نیز از طرح ها و پارچه های مخصوص همان فصل استفاده می گردد. البته طرح لباس همیشه با شهر و روستایی که مردم در آن زندگی می کنند، متناسب است و هر شهر یا کشور لباس خاص خود را دارد، که این طرح نشان دهنده سنت و ها و آیین مردم آن سرزمین است.

 

لباس فرم اداری بارداری چگونه است؟

لباس فرم اداری بارداری

لباس فرم اداری بارداری ، یکی از انواع لباس های اداری است که تقریبا تمام خانم های شاغل به آن نیاز پیدا خواهند کرد. لباس فرم اداری بارداری یکی از لباس های فرم قابل توجه محسوب می شود، زیرا باید به گونه ای طراحی شود که خانم باردار در آن احساس راحتی کنند و بتوانند مدت زمان طولانی در روز، آن را به تن داشته باشد.طراحی لباس فرم اداری بارداری نیاز به مهارت خاصی دارد و فردی که این لباس را طراحی می کند، باید با تمام جوانب دوخت یک لباس برای خانم های باردار آشنایی داشته باشد. زیرا لباس فرم اداری بارداری باید بسیار راحت و خنک، مخصوصا در فصل تابستان و همچنین بسیار شیک باشد. به همین دلیل خانم ها باید دقت داشته باشند، هر لباسی که با عنوان لباس فرم اداری بارداری عرضه می شود، صرفاَ مناسب این دوران نیست. همچنین به دلیل این که خانم های باردار در هر ماه به وزنشان افزوده می شود، باید لباسی را انتخاب نمایند که تقریبا بتوانند تا پایان این دوران از آن لباس استفاده نمایند. نکته ای که باید به آن توجه نمود، در مورد شلوار است. کش دور کمر شلوار باید طوری باشد که، در تمام ماه های بارداری بتوان از آن استفاده نمود و تنها، شلواری با سایز بزرگ تر نمی تواند جوابگوی یک خانم باردار باشد. لباس فرم اداری بارداری باید به گونه ای طراحی شود که، در عین شیک بودن مطابق مد نباشد. زیرا اگر خانمی بخواهد پس از مدتی دوباره باردار شود، نمی تواند از آن لباس استفاده کند و باید لباس دیگری را خریداری نماید. یکی دیگر از نکات مهم، انتخاب رنگ لباس فرم اداری بارداری است. در این دوران بهتر است خانم های شاغل از رنگ های تیره برای لباس اداری خود استفاده کنند، تا کمتر کسی متوجه بارداری آن ها شود…

 

لباس فرم آژانس های هواپیمایی

لباس فرم آژانس های هواپیمایی ، یکی از مسائلی است که مدیران آژانس های هواپیمایی همیشه به آن فکر می کنند. معمولا تمام آژانس های هواپیمایی ، برای کارمندان لباس فرم تهیه می کنند و تمام کارمندان باید این لباس را به تن داشته باشند. به طور معمول هر آژانس هواپیمایی برای خود لباس فرمی، با رنگ و مدل خاص خود را دارد. به همین دلیل، انتخاب مدل برای آژانس ها تا حدودی مشکل است. لباس فرم آژانس های هواپیمایی ، یکی از نشانه های کلاس کاری آن آژانس است.امروزه مدیران برای نشان دادن نوع شغل خود، از ابزارهای متفاوتی استفاده می کنند، که یکی از این ابزارها می تواند لباس فرم کارمندان باشد. لباس فرم آژانس های هواپیمایی نیز به گونه ای انتخاب می شود، که هر فردی وارد این مکان شود از لباس فرم کارمندان، نوع شغل آنان را تشخیص می دهد. به همین دلیل لباس فرمی که برای آژانس هواپیمایی انتخاب می شود، باید توسط یک طراح ماهر طراحی شود تا هیچ گونه عیب و نقصی در مدل و رنگ آن وجود نداشته باشد. لباس فرم آژانس های هواپیمایی ، مدل های متفاوتی دارد که معمولا همراه با کلاه استفاده می شود تا بیشتر شبیه به لباس های فرم مهمانداران و کارکنان هواپیما باشد. سایت های زیادی هستند که می توان از آن برای خرید لباس فرم آژانس های هواپیمایی استفاده نمود. در این سایت نیز، شما می توانید انواع لباس فرم آژانس های هواپیمایی را پیدا نموده و خرید کنید. اگر مایل هستید برای کارمندان خود لباس فرمی درخور شأن آژانس خود داشته باشید، حتما با ما در تماس باشید. سایت آرافرم می تواند در انتخاب بهترین رنگ و مدل برای انتخاب لباس فرم آژانس های هواپیمایی ، به شما کمک نماید و در نتیجه شما بهترین نوع لباس فرم را برای کارمندان خود داشته باشید…

 

۱۰ مزیت استفاده از مانتو اداری در سازمانها

همانطور که قبلا در مورد اهمیت استفاده از لباس کار، مانتو اداری و کت و شلوار اداری مطالبی را بیان داشته ام، در این مطلب قصد دارم به بیان ۱۰ مزیت برای استفاده از آنها از زبان چند فرد مشهور که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بپردازم. به طور خلاصه این مزیت ها میتواند شامل رضایت مشتری شود که به فروش بیشتر خدمات و کالا می انجامد و در عین حال به برندسازی و پیشرفت نام تجاری یک کسب و کار منجر خواهد شد. تئودور لویت، استاد بازاریابی دانشکده افسانه ای هاروارد، یک بار گفت: “مردم نمی خواهند یک مکعب چهارجدی را خریداری کنند. آنها یک سوراخ یک چهارم اینچ را می خواهند!” به همین ترتیب، مدیران کسب و کار نمی خواهند به تنهایی لباس کار مانند کت و شلوار اداری و مانتو فرم اداری سازمان خود را برای کارکنان خود خریداری کنند، آنها می خواهند از نتایج پیشرفت های تصویری بهره مند شوند که می تواند یک برنامه کارآمدی مدیریت شده را تولید کند. آدم صورف، مدیر بازاریابی در UniFirst، یکی از پیشگامان لباس کار ( مانتو اداری و کت و شلوار اداری) برای کسب و کارها در سراسر ایالات متحده و کانادا، می گوید: “یکی از اصلی ترین نتایج این است که توانایی طراحی مانتو فرم اداری مانند یک تصویر حرفه ای و به طور موثر یک نام تجاری را تبلیغ می کند.” چند سال پیش، یک نظرسنجی ملی انجام شده توسط JD Power و Associates برای صنعت خدمات نساجی نشان داد که مشتریان بیشتر مایل به انجام کار با کارکنانی هستند که لباس را پوشیدند؛ زیرا آنها به عنوان حرفه ای متخصص بودند و به عنوان صلاحیت و آگاهی کامل تر دیده می شدند. نتایج این نظرسنجی ها امروزه درست می شود و می تواند به مزایای واقعی برای کسانی که انتخاب یک برنامه ی یکپارچه مدیریت شده را برای کارکنان خود می کنند، ترجمه شود. “

لینک کامل مطلب: لباس فرم اداری بایدها و نبایدها

آژانس برندینگ بازدید : 77 جمعه 26 مرداد 1397 نظرات (0)

دسته بندی انواع گردشگری

امروزه صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت بسیار پر درآمد شناخته شده است و طبق آمار گرفته شده از بین هر 15 نفر در دنیا که به یک شغل مشغول است، یکی از این افراد در صنعت گردشگری فعالیت می کند.

از انواع گردشگری که افراد مختلفی در آن مشغول به کار هستند می توان به گردشگری توریسم درمانی، گردشگری روستایی، گردشگری شهری، گردشگری ورزشی، گردشگری تاریخی، گردشگری فرهنگی و بسیاری دیگر اشاره کرد. در کشور ایران نیز به خاطر وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی و باستانی میتوان از انواع گردشگری برای ایجاد شغل و درآمد استفاده کرد.

فعالیت در انواع گردشگری می تواند به کاهش نرخ بیکاری و افزایش درآمد کمک بسازی کند و به کارگیری جمعیت جوان در صنعت گردشگری به یک لازمه برای کشورهای دنیا تبدیل شده است.

گردشگری یکی از پر رونق ترین صنایع در جهان است که سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی جهان دارد. هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان از میاد و مایل دور از خانه های خود می گذرند تا زمین های دور را ببینند و فرهنگشان را تجربه کنند. صنعت گردشگری در هر بخشی از جهان به نوعی یا به شکل دیگری وجود دارد و گردشگران به برخی از مکانهای به ظاهر غیر قابل دسترس سفر می کنند. زیرساخت های گردشگری نیز در طول سال ها به میزان قابل توجهی توسعه یافته است، بنابراین امکان دسترسی و کشف بخش های دشوار جهان وجود دارد. به گفته انجمن بین المللی کارشناسان علمی در زمینه گردشگری (AIEST) ، گردشگری شامل سه عنصر مجزا، یعنی
مشارکت در سفر غیر ساکنان، اقامت طبیعت موقت در منطقه بازدید شده، و با هر فعالیتی که شامل درآمد باشد ارتباط برقرار نکنید.

تعریف AIEST معنای اصطلاح را روشن می کند؛ با این حال، هدف از انجام یک فعالیت گردشگری خاص نیز اهمیت زیادی دارد. به طور گسترده ای، بر اساس هدف، گردشگری را می توان به دو دسته آموزشی و فراغت تقسیم کرد. با این وجود، خط تمایز بین این دو به نظر می رسد کاهش می یابد زمانی که یک سفر به مکان ناشناخته باعث می شود یک فرد یادگیری و لذت بردن، هر دو در همان زمان.

انواع گردشگری

مهم نیست که هدف شما چیست، مسافرت به مکان های دور همیشه تمایل به جذابیت دارد. گردشگری، به عنوان یک مفهوم، امروز به راه طولانی رسیده است و فعالیت به انواع مختلف (و هنوز هم شمارش) طبقه بندی شده است. با توسعه زیرساخت های توریستی جدید و به علت رقابت شدید در بخش، چند ایده جدید برای توسعه گردشگری در حال شکل گیری است. امروزه بخش گردشگری قصد دارد تا نیازهای و اولویت های هر نوع گردشگران را تامین کند و به نظر می رسد به توجه خاصی از منافع آنها توجه کند. بنابراین، امروز ما تعداد زیادی از انواع گردشگری و گزینه های بی شماری را انتخاب می کنیم. دسته بندی های مختلف گردشگری عبارتند از


گردشگری ماجراجویی

این نوع گردشگری از انواع گردشگری محسوب می شود که در میان جویندگان ماجراجویی بسیار مشهور است، که همیشه در جستجوی چیزی جدید هستند تا عجله آدرنالین خود را برآورده کنند. گردشگری ماجراجویی مستلزم آن است که یک توریست قلب را به خطر می اندازد و دارای آموزش و مهارت های ویژه است. به طور کلی، گردشگران ماجراجویی در فعالیت های دشوار و ورزش های شدید، مانند کوهنوردی، پیاده روی بیابان، پریدن از طناب گلف، غواصی، پاراگلایدر، پوشش دادن زیپ، صخره نوردی، و غیره به کار خود ادامه می دهند.


گردشگری تجاری

به طور کلی، یک توریست کسب و کار در نظر گرفته شده است که ثروتمندتر از گردشگری استراحت است، و اعتقاد بر این است که خرید بیش از حد بیشتر است.
سازمان جهانی گردشگری (WTO) تعریف گردشگری را تعریف می کند که در مقایسه با AIEST است. در حالی که AIEST مردم را به فعالیت های مرتبط با درآمد مرتبط نمی کند، سازمان تجارت جهانی فکر می کند در غیر این صورت. به گفته آنها، "گردشگری شامل فعالیتهایی است که افراد مسافرت می کنند و در مکان های خارج از محیط معمول خود برای بیش از یک سال متوالی برای اوقات فراغت، کسب و کار و سایر اهداف زندگی می کنند". فعالیت های مشترک درگیر در کسب و کار گردشگری شامل حضور در جلسات، کنفرانس ها و سمینارها، بازدید از نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری و غیره.

گردشگری آشپزی

گردشگری آشپزی یا گردشگری غذا شامل مزه کردن و تجربه غذای محلی و سنتی یک کشور خاص، منطقه یا شهر / شهر / روستا است. شایان ذکر است که هرچند غذا در کنار محل اقامت و زیرساخت یکی از اجزای اصلی گردشگری است، اما صرفا به خاطر تجربه فرهنگ فرهنگ آشپزی، برگزار می شود. امروزه با رشد کلی بخش گردشگری، این زیرمجموعه نیز تا حد زیادی گسترش یافته و توسعه یافته است. گردشگری آشپزی همچنین شامل enotourism ، با نام مستعار گردشگری شراب ، در جایی که مردم به دیدن مناطق خاص (مانند دره نپا، کالیفرنیا، ایالات متحده، و کاتالونیا، اسپانیا) متخصص در آب، به منظور لذت بردن از شراب عجیب و غریب.

گردشگری فرهنگی

این نوع گردشگری شامل فرهنگ یک کشور یا منطقه خاص می شود. مفهوم گردشگری فرهنگی شامل مواردی مانند تاریخچه یک منطقه خاص، شیوه زندگی افراد در یک مکان خاص جغرافیایی، معماری، سنت های دهان، ادیان، جشنواره ها، غذاها و غیره است. فعالیت های گردشگری فرهنگی در مناطق شهری ممکن است شامل بازدید از موزه ها، تئاتر ها، گالری های هنری و غیره باشد. کسانی که در مناطق روستایی هستند ممکن است شامل بازدید از جوامع فرهنگی بومی و داشتن دید در سنت ها، شیوه زندگی و ارزش ها شوند. همچنین گردشگری پاپ فرهنگ یکی از زیرمجموعه های اصلی آن است که شامل سفر به مکان ها، نمایش آثار ادبی، سریال تلویزیونی و سینما می شود

 

گردشگری پزشکی

اصطلاح گردشگری پزشکی ، مسافرت بیماران از یک مکان به محل دیگر را برای بدست آوردن مراقبت های پزشکی و درمان مناسب فراهم می آورد. درمان های متداول که بیماران مبتلا به ترویج گردشگری پزشکی به دنبال آن هستند، شامل درمان های مربوط به اختلالات ژنتیکی خاص و جراحی های تخصصی مانند جایگزینی مشترک، جراحی های زیبایی و غیره هستند. بعضی از افراد نیز به دنبال درمانهای روانپزشکی و درمان جایگزین هستند. گردشگری خودکشی بخشی از گردشگری پزشکی است که در آن بیماران مبتلا به بیماری های ناخوشایند به کشورهای دیگری سفر می کنند که اتیاناسیا قانونی است.

 برای مشاهده لیست کامل انواع گردشگری به لینک انواع گردشگری در جهان مراجعه کنید.

آژانس برندینگ بازدید : 90 یکشنبه 21 مرداد 1397 نظرات (0)

دوره آموزشی مربی گری مهارت های زندگی

هر شخصی در زندگی خود می بایست مهارت هایی را کسب کند تا از طریق آن مهارت ها بتواند توانایی توانایی های روحی و توانایی های اجتماعی خود را افزایش دهد.

این نوع مهارت ها که به مهارت های زندگی معروف هستند می توانند به آن شخص کمک کنند تا با مشکلات و دشواری هایی که در زندگی با آنها مواجه می شود روبرو شده و راه حل های مناسبی را برای آنها پیدا کند.

در واقع هر چقدر که مهارت های زندگی آن فرد افزایش پیدا کند، به همان اندازه نیز سلامت روانی آن فرد افزایش پیدا می کند و با شیوه های منطقی و کارآمد می تواند مشکلات پیش روی خود را حل کند.

مهارت های زندگی قدرت سازگاری افراد را بالا می برد، شخص می توان مسئولیتهای اجتماعی و شخصی زندگی را بهتر بپذیرد و توانمندی هایش را بروز دهد و از آسیب های ناشی از ناتوانی در حل مشکلات در امان بماند.

خبر خوب این است که این مهارت ها در دوره آموزشی مربیگری مهارت های زندگی آموزش داده می شود و افراد داوطلب می توانند با گذراندن این دوره مدرک مربی گری خود را نیز دریافت کنند.

برخی از مهارت هایی که در دوره آموزشی مربی گری مهارت های زندگی فرا خواهید گرفت:

  • مهارت خودآگاهی
  • مهارت ارتباط موثر
  • مهارت جرات ورزی
  • مهارت مدیریت خشم
  • مهارت مدیریت استرس
  • مهارت حل مساله
  • مهارت اعتماد بنفس
  • مهارت مقابله با خلق منفی
  • مهارت تفکر خلاق و انتقادی
  • مهارت مدیریت کارگاه

دوره مربی گری مهارت های زندگی در 50 ساعت آموزش برگزار میشود.

آموزش مهارت زندگي به روش يادگيري فعال مي باشد الگويي كه اين روزها بيش از پيش مورد توجه فعالان در مرحله آموزشي قرار گرفته است.

در اين سبك از آموزش، مدرس و مخاطب هر دو در فرايند پوياي يادگيري شركت دارند، در هنگام آموزش به افراد فرصت داده مي شود تا مطالب آموزشي را تجربه كنند، نظر دهند و صحبت كنند.

مهمترين شيوه هاي آموزشي در يادگيري فعال و مبتني بر تجربه عبارتند از :

بارش فكري ، ايفاي نقش، بازي، بحث و مناظره، فعاليت در گروههاي كوچك و گروههاي دو تايي

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

کارگاه آموزشی مربی گری مهارت های زندگی  

 

آژانس برندینگ بازدید : 64 چهارشنبه 20 تیر 1397 نظرات (0)

 

تعریف همایش و کنفرانس و تفاوت بین آنها

معمولا استفاده ای که از عناوین همایش و کنفرانس می شود، با معنی واقعی آنها ارتباطی ندارد و طی تحقیقات انجام شده و تعداد سوالاتی که از جانب افراد مختلفی بیان شده است، از همایش و کنفرانس در جای مناسب استفاده نمی شود. البته به اضافه عناوین ذکر شده، عناوین دیگری نیز مانند کنگره، نشست، رویداد، میزگرد و... هم وجود دارد که باید با آنها آشنا شوید.

در این مطلب قصد داریم به بیان توضیحاتی درباره همایش و کنفرانس ذکر کنیم و تفاوت آنها را مورد بررسی قرار بدهیم، چرا که با وجود شباهت های زیادی که بین همایش و کنفرانس وجود دارد، ویژگی های آنها در اجرا کاملا متفاوت است.

قبل از اینکه به بیان توضیحاتی درباره همایش و کنفرانس بپردازیم، باید به این نکته اشاره کنیم که کلمه گردهمایی (Gathering) نیز در زبان فارسی معمولا برای هرگونه نسشت، انجمن، ملاقات، جلسه و حتی همایش به کار گرفته می شود اما در واقع در زبان انگلیسی به همایش یا کنفرانس و یا هر گونه جلسه رسمی گفته نمی شود، بلکه می تواند دیدار دو دوست باشد، بدین معنی که اگر دو یا چند دوست قدیمی بعد از مدتها با یکدیگر ملاقات داشته باشند، و یا چند دوست که به تازگی با هم آشنا شده اند با هم قرار ملاقاتی را داشته باشند، به عنوان گردهمایی محسوب می شود، نه همایش و یا کنفرانس!

از اینگونه ملاقات میتوان به گردهمایی اینفلوئنسرهای اینستاگرام اشاره کرد که تعداد آنها نیز میتواند از 2 تا 2000 نفر باشد و میزان صمیمیت بین آنها نیز از بسیار کم تا بسیار زیاد باشد.

 

 

 

همایش چیست؟

اگر بخواهیم به بررسی معنی واژه همایش در فرهنگستان زبان فارسی بپردازیم، همایش به نشست هایی گفته می شود که شرکت کنندگان در همایش نمایندگان سازمان ها، دولت ها یا متخصصین امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ادبی هستند. و این افراد برای تحلیل، تبادل نظر، بحث و تصمیم گیری راجع به یک موضوع خاص دور هم جمع می شوند. همایش ها می تواند به صورت همایش ملی و همایش بین المللی برگزار شود و هر کدام نیز می تواند به صورت موقت یا دائمی باشد. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که در فرهنگستان زبان فارسی، واژه همایش را از ترجمه مستقیم واژه کنگره (congress) برداشت شده است و در واقع خود کلمه کنگره معنی خاصی در این فرهنگستان ندارد. بیان این مطلب به نظر اشتباه به نظر می رسد، چرا که در زبان انگلیسی کنگره و همایش کاملا متفاوت هستند.

بنابراین برای همایش می توان تعریفی متفاوت در نظر گرفت، بدین معنی که همایش یک نوع رویداد محسوب می شود که در آن چندین شخصیت حقیقی و یا حقوقی بین 100 تا 300 نفر دور هم جمع می شوند و درباره یک موضوع خاص به تبادل نظر و بحث می پردازند. این نشست ها که به همایش معروف شده است، می تواند در یک جلسه و یا چندین جلسه برگزار شود و در هر بار برگزاری این همایش ها زمانی بین یک ساعت تا چند روز می توان در نظر گرفت. معمولا در همایش ها چند نفر سخنران حضور دارند و مابقی شرکت کنندگان صحبت های آنها را می شنوند و این امکان برای مابقی شرکت کنندگان نیز فراهم می شود تا در انتهای همایش ، زمانی را برای پرسش و پاسخ برای آنها در نظر گرفته شود.

 

 

 

کنفرانس چیست؟

یک کنفرانس به طور کلی به عنوان یک جلسه از چند نفر برای بحث در مورد یک موضوع خاص قابل درک است. اغلب با یک کنوانسیون، محاوره یا سمپوزیوم اشتباه گرفته می شود. در حالی که یک کنفرانس از لحاظ اندازه و هدف متفاوت از دیگران است، این اصطلاح را می توان برای پوشش مفهوم عمومی استفاده کرد. یک کنوانسیون بزرگتر از کنفرانس است؛ این مجموعه ای از نمایندگان چند گروه است.

در یک کنفرانس، ایده های نوآورانه ای را در بر می گیرد و اطلاعات جدید بین کارشناسان مبادله می شود. هدف آن می تواند یکی از موارد زیر باشد:

یک کنفرانس علمی جمع آوری دانشمندان یا آکادمیک است که در آن یافته های تحقیق و یا یک کارگاه آموزشی انجام می شود.

یک کنفرانس تجاری برگزار می شود برای افرادی که در یک شرکت یا صنعت مشغول به کار هستند. آنها برای بحث در مورد روند جدید و فرصت های مربوط به کسب و کار می آیند

یک کنفرانس تجاری در مقیاس بزرگتر انجام می شود. علاوه بر بازرگانان، اعضای عمومی وجود دارند که با فروشندگان شبکه می آیند و ارتباطات جدیدی ایجاد می کنند. چنین کنفرانی شامل کارگاه های آموزشی و سخنرانی های کاغذ سفید است.

Unconference  از کنفرانس های سنتی متفاوت است، از آن اجتناب هزینه های بالا، از بالا به پایین سلسله مراتب سازمانی و ارائه حمایت شده است. همه شرکت کنندگان به طور مساوی در مورد موضوع آگاهی دارند و بحث در پی یک حالت باز است؛ معمولا بدون یک سخنران تنها به جمع آوری رسیدگی می کنند.

 

 

 

اکثر کنفرانس ها دارای یک یا چند سخنران اصلی هستند که سخنرانی اصلی را ارائه می دهند. این در کنفرانس های علمی و تجاری رایج است. سخنرانان انتخاب شده شخصیت های برجسته در زمینه مرتبط هستند و حضور آنها به منظور جذب بیشتر مردم برای شرکت در کنفرانس است. انواع مختلف کنفرانس ها وجود دارد:

سمپوزیوم یک گردهمایی های گاه به گاه است و شامل تنقلات و سرگرمی.

یک سمینار برای بحث در مورد یک موضوع خاص سازماندهی شده است. آنها معمولا طبیعت آموزشی هستند و انتظار می رود که شرکت کنندگان در پایان سمینار دانش و مهارت های جدید کسب کنند

یک کارگاه بیشتر از یک تجربه عملی برای شرکت کنندگان در تظاهرات و فعالیت ها است؛ مقدار زمان یک سخنران آدرس این گروه محدود است

یک کنفرانس دایره ای میزبان یک همکار مشترک است تا مبادله افکار و عقاید در یک موضوع خاص، معمولا سیاسی و تجاری باشد. تعداد محدودی از شرکت کنندگان وجود دارد که در یک میز گرد شرکت می کنند، به طوری که هر یک از آنها می تواند با دیگران مواجه شود

در هنگام برنامه ریزی یک کنفرانس به عنوان یک چک لیست در نظر گرفته می شود:

برای اجرای صحیح یک کنفرانس، برنامه ریزی دقیق باید به خوبی انجام شود. تمام جنبه های مهم کنفرانس باید پوشش داده شود، بنابراین بهتر است یک چک لیست نگهداری شود. یک برنامه پشتیبان گیری برای رسیدگی به موارد اضطراری همیشه اجباری است. برنامه ریزی بهتر کار می کند زمانی که افراد در کمیته برنامه ریزی و اداری نقش و مسئولیت های مشخص دارند.

اولا هدف کنفرانس باید به وضوح درک شود. بودجه باید تعریف شود. در حالی که برخی از شرکت ها دارای اتاق های کنفرانس به اندازه کافی بزرگ برای جابجایی این رویداد هستند، معمولا محل برگزاری خارجی مورد نیاز است. مزیت استفاده از اتاق کنفرانس در هتل این است که هزینه های اقامت ممکن است با نرخ تخفیف ارائه شود. باید برای کمترین قیمت در چندین محل که با مشخصات کنفرانس مطابقت دارند، مذاکره کنند. eVenues.com ارائه می دهد جستجو و رزرو آنلاین برای همه نوع رویدادها، به خصوص کنفرانس ها.

پس از تاریخ، زمان و محل برگزاری کنفرانس ثابت می شود، در دسترس بودن همه هواداران، فروشندگان، شرکت کنندگان و مهمان های ویژه باید تایید شود. فرم های ثبت نام باید ارسال شوند و در صورت پاسخ به آنها، باید ثبت شوند تا تعداد تایید شده شرکت کنندگان را ثبت کنند. این امر برای مراقبت از تدارکات کنفرانس، مانند رزرو پرواز، مسکن و ماشین های برقی برای شرکت کنندگان مهم مانند سخنران اصلی و مهمان های ویژه، مورد نیاز است. بر اساس موضوع کنفرانس، دعوت ها، برنامه ها و بروشور ها باید طراحی شوند. اسامی و آرم های حامیان باید در این جزوه ها برای تبلیغات معرفی شوند.

 

 

 

قوانین شستشو هنگام انتخاب محل برگزاری عبارتند از:

آیا اتصال Wi-Fi و زیرساخت های فنی برای حمایت از تعداد شرکت کنندگان وجود دارد؟ این شامل امکانات صوتی و تصویری، پروژکتور ها و تجهیزات ارتباطی مانند تلفن، بلندگوها و میکروفن ها می باشد.

آیا ساختمان دارای تهویه مطبوع یا گرمایش است، بسته به آب و هوا و فصل؟

آیا اتاق جلسه مجزا مورد نیاز است؟ در مورد زیرساخت برای سخنرانان، به عنوان مثال، جادو و ایستاده؟

آیا محل برگزاری امکانات غذائی است؟ اسنک و وعده های غذایی مورد نیاز است و یک اتاق ناهار خوری خصوصی ترجیح داده می شود.

آیا برای پارکینگ مناسب وجود دارد؟ آیا در محل وجود دارد؟

قبل از رویداد واقعی، یک برنامه برنامه دقیق باید آماده شود؛ این شامل نظم فعالیت ها، فهرست سخنرانان و تفریحات برای نوشیدنی ها و وعده های غذایی است. داوطلبان باید برای کمک و هدایت شرکت کنندگان در طول کنفرانس اختصاص داده شوند. برنامه و سایر جزئیات مهم باید با این داوطلبان به اشتراک گذاشته شود و برای پیشبرد پرسش ها باید پیش از آن آموزش داده شوند.

 

در طول کنفرانس، چیزهای زیادی در این زمینه وجود دارد، از قبیل لوازم لوازم التحریر اساسی، اسم های نام برای شرکت کنندگان تایید شده و ترتیبات سالن. در ورودی اصلی محل، یک جدول ثبت نام باید با یک کتاب رسید برای جمع آوری هزینه های مشارکتی تنظیم شود. باید در طول زمان کنفرانس باید از آب، چای و قهوه تهیه شود.

به عنوان هر یک از این نکات در آماده سازی برای کنفرانس مراقبت می شود، بودجه باید به طور پیوسته پیگیری شود و هزینه ها باید براساس آن مدیریت شود. پیگیری طرح جامع نیز باید به طور مداوم انجام شود. به این ترتیب، این کنفرانس هموار خواهد شد و به نظر می رسد به خوبی برنامه ریزی شده برای همه.

آژانس برندینگ بازدید : 64 شنبه 16 تیر 1397 نظرات (0)

محبوبترین دوره های آموزشی پربازدید (سری اول)

در این مطلب سعی کرده ایم برای دسترسی راحت تر شما عزیزان از محبوب ترین و پربازدیدترین دورهای آموزشی که در ژورنال آموزشی کشور درج شده را جمع آوری کرده و در اختیارتان قرار دهیم. این دوره ها از آموزش های مختلف در سطح بندی های متفاوت انتخاب شده و تمامی این دوره های کاربردی به زبان فارسی است. اگر بخواهیم به بعضی از برترین دوره هایی که در این مطلب بیان شده است اشاره کنیم، می توانیم دوره آموزشی Design Pattern ، آموزش WPF از مقدماتی تا پیشرفته، آموزش طریقه ساخت فرم لاگین و فرم برای ثبت نام کاربران اندرویدی، آموزش ساخت بازی در سیستم عامل اندروید با استفاده از فریم ورک LibGDX، آموزش جامع ساخت موزیک پلیر به صورت آنلاین در سیستم عامل اندروید، طریقه طراحی و ساخت دسته بازی به صورت بلوتوثی برای تبلت و موبایل را ذکر کنم. در بین این دوره های آموزشی از بهترین کتاب های آموزشی مانند کتاب شبکه عصبی نوشته دکتر منهاج، کتاب موریس مانو (آموزش درس معماری کامپیوتر) و کتاب درسی گرافیک کامپیوتری نیز نام برده ایم و شما می توانید با کلیک روی هر کدام از عناوین وارد پست مربوطه شده و از مطالب آموزشی بهره ببرید.

در پست امروزمون مراحل نصب، آشنایی با میزکار و مجموعه ی آفیس لینوکس و… ، کار با لینوکس و… را به شما آموزش میدهیم. این اولین آموزشی است که به زبان فارسی منتشر شده است و امیدوارم از این آموزش خشتون بیاد. این آموزش ۶۳ درس می باشد که هر روز یک درس اضافه میگردد. اول از همه میریم سراغ اشخاصی که زبان آموزش واسشون مهم نیست.با ما همراه باشید. فدورا (Fedora) یک سیستم‌عامل رایانه‌ای و توزیعی از لینوکس است که توسط اعضای پروژه فدورا توسعه داده می‌شود. هدف این پروژه ساخت یک سیستم‌عامل چندمنظوره است که به‌طور کلی از بسته‌های نرم‌افزاری رایگان ایجاد شده‌ است...

این آموزش کاملا به زبان فارسی ارائه شده است. ادوبی پریمیر پرو سی سی (Adobe Premiere Pro CC)‏ نسخه ی جدید ادوبی پریمیر و یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی می باشد که در واقع مجموعه ای از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است. با نسخه ی CC این نرم افزار می توانید ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید. ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و … می باشند، در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند که شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد...

شبکه هوشمند IN به طور معمول در لایه ای بالا تر از شبکه های معمول مخابرات از قبیل شبکه تلفنی موبایل و دیتا قرار میگیرد و با همین ساختار است که میتواند انواع خدمات را برای مشترکین به سرعت و به آسانی و به شکلی انعطاف پذیر و اقتصادی بوجود آورد. شبکه هوشمند از گره های سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است تا با استفاده از پروتکل های خاص امکان ارائه سرویس های خاص را برای مشترکین تلفن ثابت (fin)موبایل (win) برآورده سازد. این شبکه در واقع روی شبکه‌های مخابراتی موجود قرار می‌گیرد. شبکه هوشمند این امکان را فراهم میسازد تا بدون مراجعه حضوری به سازمان ها به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند...

در این دوره آموزشی کاربردی قصد داریم حذف کامل نرم افزار ویژوال استودیو ( Visual Studio ) را ارائه کنیم. مطمئنا برای شما پیش آمده که خواسته باشید نرم افزار ویژوال استودیو را حذف کنید و آن را به نسخه جدیدتری ارتقاء بدید. حذف نرم افزار ویژوال استودیو با توجه به گستردگی نرم افزار و نصب ابزارها و کامپوننتهایی که این محیط IDE دارد کمی دشوار است. برای کاربر حذف تک تک ابزارها مشکل خواهد بود. در این حالت مطمئناً موقع نصب نسخه جدید نرم افزار ویژوال استودیو به مشکل بر می خورید. از قبیل اینکه بعضی از سرویس ها یا کامپوننت ها به صورت کامل حذف نشدند...

در این آموزش از زبان پی اچ پی php برای برنامه نویسی سمت سرور استفاده شده. در این قسمت قراره آموزش کار با سرور و ارتباط با اون رو آموزش بدم. قبل از هر چیز من یک توضیح کوتاهی میدم : کار با سرور و ارتباط با اون مباحث مختلفی داره که در این قسمت که یکی از اصلی ترین هاش دیتابیسی هست که روی سرور هستش که به صورت آنلاین می باشد. دیتابیس های آنلاین معمولا باید با استفاده از دستورهای زبانهای دیگه با هاشون ارتباط برقرار بشه برای مثال الآن اگه شما بخواین مستقیما از طریق بیسیک فور اندروید ارتباط برقرار کنید. امکانش نیست و باید اطلاعات خودتون رو به یک فایل پی اچ پی یا زبانهای دیگه بفرستید و اون فایل...

دوره آموزشی پربازدید

درخدمت شما هستیم با آموزش جامع وکامل درس معماری کامپیوتر کتاب موریس مانو . این آموزش که درکل ۱۶ ساعت می باشد تمام فصل های کتاب را پوشش می دهد وقسمتهای اساسی ومهم کتاب دراین آموزش ها برای شما کاربران گرامی آورده شده است. به طور کلی بحثها شامل مطالب زیر هستند: فصل اول:مدارهای منطقی دیجیتال -  فصل دوم:قطعات یجیتال - فصل سوم:نمایش دادها - فصل چهارم:انتقال ثباتها - فصل پنچم:سازمان وطراحی کامپیوتر - فصل ششم:برنامه نویسی - فصل هفتم:کنترل ریزبرنامه نویسی - فصل هشتم:واحدمرکزی پردازش - فصل نهم:پردازش خط لوله - فصل دهم:معماری کامپیوتر - فصل یازدهم:سازمان ورودی-خروجی...

امروزه روشهای تحقیق کیفی در کنار روش های تحقیق کمی در بین جامعه دانشگاهی ایران توسعه بسیاری یافته است. از آنجا که داده های این نوع از تحقیقات را معانی، واژه ها و کلمات تشکیل می دهند حجم بسیار وسیعی از داده را پیش روی محقق قرار می دهند و وی را در تحلیل و سازماندهی داده ها با مشکل روبرو می سازند. به تبع بسیاری از ابعاد زندگی امروزی، در اینجا نیز کامپیوتر ها به کمک محققان می آیند و با در اختیار قرار دادن نرم افزار هایی از جمله MAXQDA تا حد بسیار بالایی در تحلیل و سازماندهی داده های جمع آوری شده در فرایند تحقیق به محقق یاری می رسانند. از این رو ضرورت تعلیم و به کارگیری چنین نرم افزارهایی در حال حاضر به شدت احساس می شود...

دوره های آموزشی پربازدید

در خدمت شما هستیم با دوره کامل آموزش ساخت نرم افزار جامع حسابداری و انبارداری با سی شارپ. اگر به دنبال یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ بطور کامل هستید. اگر برای کسب و کار خود نیاز به نرم افزار جامع حسابداری و انبار داری دارید. اگر می خواهید نرم افزار حسابداری را خودتان و با توجه به نیاز خودتان طراحی کنید. اگر علاقه مند هستید مباحث مهمی در رابطه با انبارداری مبنی بر تحلیل و بررسی انبارها و گروه بندی و غیره را بدانید. اگر مشتاق هستید هرگونه نرم افزار مالی و اداری را تحلیل و پیاده سازی کنید و از همه جهات حرفه ای شده و وارد بازار کار شوید...

آنریل انجین ۴ یک مجموعه کامل از ابزارهای توسعه بازی است، از بازی های ۲ بعدی موبایل تا بازی هایی برای واقعیت مجازی (VR) و کنسول های پرفروشی مثل PS4 و Xbox1 ، آنریل انجین ۴ همه چیزهایی که شما برای شروع کردن ، عرضه کردن و قد علم کردن بین رقبا نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. در Unreal Engine 4 محدودیت ها حداقل هستند، پس شما می توانید بدون نگرانی، پروژه خودتان را ایجاد کنید. بنا به درخواست های مکرر شما کاربران عزیز ، همچنین محبوبیت و قدرت این موتور بازی سازی برآن شدیم تا این بار با آموزش Unreal Engine 4 در خدمت شما کاربران گرامی باشیم ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

امروز با اولین قسمت از آموزشهای تکمیلی فصل هفتم اموزش در خدمتتونم. همونطور که در فصل هفتم قول داده بودم قرار امکانات پیشرفته زیادی رو به برنامه خودمون که برای وبسایت نوشتیم اضافه کنیم. امکاناتی که نبودشون باعث عدم کارکرد برنامه نمیشه ولی وجودشون باعث اینه که برنامه ای کامل تر و کاربردی تر داشته باشیم. خوب در این جلسه قصد دارم آموزش ساخت فرم لاگین و ثبت نام کاربران برای اندروید رو بدم. به کمک این امکان کاربران میتونین با نام کاربری و پسوردی که در سایت دارن در برنامه هم لاگین کنن و از امکاناتی که در اختیارشون قرار داده میشه استفاده کنن...

در خدمت شما هستیم با دوره بسیار کاربردی و مهم و همچنین مورد نیاز دانشجویان ارشد …، این دوره بنا به درخواست بسیاری از کاربران آکادمی تهیه شده و امروز کلیه بخش ها آن را می توانید دانلود نمایید. Design Pattern چیست؟ در حل مسائل برنامه نویسی، عمدتا می توان مسائلی را مشابه به هم یافت که در گذر زمان روش های حل مختلفی برای آنها ارائه شده است. Design Pattern ها را می توان بهینه ترین و عمدتا بهترین روش های حل مسئله نامید.  الگوی طراحی یک روش برای بیان تجربه در برنامه نویسی شی گراست. الگوی طراحی یک راه حل مناسب برای یک مشکل است که درستی آن اثبات شده است. برای این دوره زبان برنامه نویسی مهم نیست فقط باید با برنامه نویسی شی گرا آشنا باشید...

در این پست آموزشی دوره ای بی نظیر رو براتون آماده کردیم که مدت ها بود شما عزیزان در خواست اون رو داده بودید . دوره آموزش مقدماتی تا فوق پیشرفته آموزش WPF به صورت کاملاً فارسی و تصویری است. این دوره برای کسانی تهیه شده که با زبان برنامه نویسی سی شارپ کار کرده اند یا آشنایی دارند و یا مسلط هستند و حتی الامکان سعی شده تا از ذکر مطالب تکراری و حاشیه در این دوره پرهیز بشه بنابراین دوره ای کاملا مفید می باشد . شما در طی این دوره با wpf که روشی نوین در برنامه نویسی سی شارپ می باشد کاملا آشنا شده و قادر به انجام پروژه های wpf می باشید. همچنین برای تکمیل بودن این دوره برای کسانی که آشنایی زیادی با سی شارپ ندارند linqtosql و stimulSoft و همچنین کار با کنترلهای telerik نیز آموزش داده شده است...

در این فیلم آموزشی من آموزش ساخت یک فونت در محیط نرم افزار CorelDraw و با استفاده از نرم افزار FontCreator. همچنین مراحل ساخت فونت از دستخط رو تهیه کردم. نمونه متن فونت رو می تونید در ادامه مطلب مشاهده کنید.نام این فونت والقلم می باشد که جنبه فانتزی دارد و برای متن مناسب نیست ولی تمامی کاراکتر ها رو در کورل طراحی کردم و ۸۰ درصد اونا رو در نرم افزار Fontcreator قرار دادم البته به دلیل اینکه ساعت فیلم آموزشی بالا نرود زیاد در زیبایی طراحی و تنظیمات فونت وسواس به خرج ندادم ولی توضیحات رو دادم. سر فصل مطالبی که در این آموزش بیان کردم:  ۱- تاریخچه فونت و انواع فونت های رایج ۲-طراحی فونت در محیط کورل(تمام کاراکتر های طراحی شده همراه آموزش می باشد) ۳-آموزش کامل نرم افزار FontCreator...

با سلام در خدمت شما هستیم با دوره ی براکت ، براکت یک نرم افزار سبک برای توسعه ی وب هستش شما برای استفاده از براکت می تونید فایل های Html و css تون رو تغییر بدید و تغییرات رو به صورت زنده تماشا کنید. از اونجایی که براکت با جاوا اسکریپت ایجاد شده شما می تونید اون رو توسعه بدید و همینطور افزونه هایی رو به اون اضافه کنید و به این ترتیب عملکرد اون رو گسترش بدید در طول این دوره با مفاهیم: براکت چیست؟ طریقه ی استفاده از براکت؟ استفاده از براکت برای ساده کردن طراحی وب سایت و توسعه ی وب؟ آشنا میشیم . در ابتدا نگاهی میندازیم به افزونه های موجود برای براکت و بعد از اون میریم تا با استفاده از براکت وب سایت مورد نظرمون رو ایجاد کنیم...

برنامه Microsoft PowerPoint 2010 یکی از برنامه های بسته نرم افزاری Office به شمار میرود که با آن میتوانید مجموعه اسلایدهایی که متن را با متن های رسم شده Clipart ، عکس، صدا، تصویر ، و حتی جلوه های ویژه متحرک نمایش دهید. پس میتوانید کارتان را به اسلایدهای ۳۵mm تبدیل کنید. علاوه بر اینها چون  Microsoft Power Pointیک Package است میتوانید سند های Word ، کاربرگهای Excel را به صورت گرافیک و متن و به Microsoft Power Pointاضافه نمایید. در حقیقتMicrosoft Power Pointقسمت سمعی – بصری برنامه Office است. هم اکنون این برنامه بصورت جداگانه در اختیار شما کاربران قرار می گیرد. از امکانات Microsoft PowerPoint افکت های ویژه برای حرکت مطالب و آبجکت ها - امکان اضافه کردن صدا به صفحات برای توضیح انچه نمایش داده می شود...

دوره های آموزشی پربازدید

در خدمت دوستان عزیز هستیم با کتاب درس گرافیک کامپیوتری با نمونه سوالات. گرافیک کامپیوتری یا گرافیک رایانه ‌ای Computer graphics از شاخه ‌های جذاب رایانه است که به ترسیم، تغییر، و کار با تصاویر به شیوه ‌های محاسباتی و رایانه ‌ای می پردازد.  بازی های رایانه ‌ای، برنامه‌ های ساخت پویانمایی دو بعدی و سه‌ بعدی، شبیه ‌سازی های محاسباتی، و پردازش تصاویر را می توان به‌ عنوان چند نمونه یاد کرد. هنگام رسم انواع تصاویر گرافیکی بخصوص انیمیشن های کامپیوتری ، ممکن است لازم باشد اعمال مختلفی از قبیل تغییر زاویه دید ، تغییر اندازه اشکال ، تغییر مکان اشکال موجود در صحنه و . . . صورت گیرد. تغییر در اندازه ، جهت و موقعیت اشکال رسم شده در صحنه به کمک تبدیلات هندسی انجام میگیرد . سه تبدیل پایه ای که با استفاده از انها می توان هر نوع تبدیل دیگری را انجام داد عبارتند از : انتقال ، دوران و تغییر مقیاس...

طبق قرار قبلی و قولی که بهتون دادیم، پکیج آموزش بازی سازی در اندروید رو به صورت کامل آماده و اینجا برای انتشار قرار دادیم. این مجموعه شامل چهار فصل (سطح مقدماتی ، سطح پیشرفته ، ساخت بازی پرنده ، ساخت بازی قارچ خور) هستش که فصل اول رو امروز از همین پست میتونید به صورت رایگان دریافت بفرمایید. سایر فصل ها هم توسط استاد یوسفی راد (که زحمت این مجموعه رو کشیدن) تهیه شده و هر هفته یک فصل منتشر خواهد شد. در این مجموعه آموزشی مبحث فریمورک LibGDX بصورت پروژه محور مورد بررسی قرار میگیره. فریمورک LibGDX بر پایه زبان JAVA و کتابخانه قدرتمند OpenGL طراحی شده و به برنامه نویس امکان ترسیم های پیشرفته و مدیریت جریان های چند رسانه ای در برنامه رو میده...

با یکی از پرکاربردی ترین اموزش های برنامه نویسی آندروید در خدمتون هستیم. یکی از کاربردهای خیلی زیاد گوشی های هوشمند استفاده از ان به عنوان یک player و گوش دادن به موزیک میباشد. شما توسط این آموزش میتوانید آهنگ مورد نظر خود را از روی سرور به صورت آنلاین گوش کنید یا دانلود کنید و همچنین از امکانات آن استفاده کنید . این اموزش به صورت پروژه محور بوده و همانطور که در فایل ویدئویی دموی این اموزش خواهید دید تمامی مراحل برنامه نویسی آن از ابتدا تا مرحله اجرا شدن اموزش داده شده است. اگر میخواهید اهنگها و موزیکهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید این اموزش را از دست ندهید. تمامی فایلها و مستندات مورد نیاز به علاوه سورس برنامه در این پکیج موجود میباشد و میتوانید به راحتی از انها استفاده کنید...

دوره آموزشی پربازدید

کرای انجین ( CryEngine ) یک موتور بازی سازی بسیار پیشرفته از شرکت آلمانی Crytek است. در حال حاضر این موتور بازی یکی از پیشرفته ترین موتورهای بازی سازی می باشد که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. از جمله ویژگی های بارز این موتور بازی سازی فناوری فوق پیشرفته در محاسبه نور و در نتیجه عدم نیاز به حافظه RAM زیاد ، شبیه سازی عالی گردش شبانه روز و ارائه ابزارهای بسیار متنوع در ساخت محیط های خارجی همچون جنگل و سیستم آب و هوا است. همچنین این موتور از آخرین فناوری پشتیبانی کامل می کند و حجم هسته موتور سبک است. از بازی های ساخته شده با این موتور بازی سازی: Far Cry - Crysis - Enemy Front - Snow - Homefront: The Revolution - Evolve - BattleCry...

باز هم آکادمی و این بار دوره ای فوق العاده بی نظیر و نایاب در سطح وب ، به زبان فارسی ، تصویری و پروژه محور کامل! “دوره فوق تخصصی آموزش کرک” این دوره از سطح مقدماتی شروع شده و به شما را به سطوح فوق تخصصی در حوزه کرک می رساند! هدف از این دوره آموزش  آشنایی با تکنیک هایی که  کرکر ها برای شکستن انواع قفل ها و پسوردها استفاده می کنند می باشد. در ضمن این دوره کاملاً پروژه محور تدریس گردیده است! این دوره به دلیل طرفداران زیادی که داشت و درخواست ها مکرر شما عزیزان در آکادمی قرار گرفت البته دوره مذکور بسیار طولانی می باشد شاید حدود ۱۰۰ ساعت ، لذا در فصل ها جدا و ۱۰ قسمتی ارائه می گردد...

دوره های آموزشی پربازدید

با ورود گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها به عرصه فناوری جهان ، همراه با آنها بازی هایی با کیفیت بالا و جذاب هم وارد دنیای بازی های رایانه ای شد و اغلب افرادی که دارای تبلت و گوشی های هوشمند هستند رو به سوی این بازی ها آوردند. لذت بازی با کنسول‌های بازی چیزی است که همه ما کم‌وبیش آن را تجربه کرده‌ایم و خاطرات خوشی از آن داریم. از آتاری و میکرو گرفته تا نسل‌های پیشرفته پلی‌استیشن و ایکس باکس. اما وقتی نرم‌افزار همین بازی‌های خاطره‌انگیز و یا بازی‌های مهیج و باکیفیت نسل جدید را روی تبلت و تلفن‌های همراهمان نصب و اجرا می‌کنیم، به جرات می‌توان گفت که آن مقدار هیجان و نشاط قبل را نمی‌گیریم. مسلما کنترل بازی روی صفحات لمسی کوچک موبایل و تبلت،(حتی اگر قابلیت لمس و حساسیت بالایی داشته باشند) مثل حالتی که با دسته‌های کنسول‌ها بازی می‌کنیم نیست...

دوره های آموزشی پربازدید

توی این مطلب کتاب شبکه عصبی دکتر منهاج به همراه حل تمرینات را به اشتراک گذاشته ایم. شبکه‌ های عصبی مصنوعی (Artificial Neural Network – ANN) یا به زبان ساده ‌تر شبکه‌ های عصبی سیستم‌ ها و روش ‌های محاسباتی جدیدی برای یادگیری ماشینی، نمایش دانش، و در انتها اعمال دانش به دست آمده در جهت بیش‌ بینی پاسخ ‌های خروجی از سامانه ‌های پیچیده می باشد. این شبکه ها از تعداد دلخواهی سلول یا گره یا واحد یا نرون تشکیل می شود که مجموعه ورودی را به خروجی ربط میدهند. همچنین این شبکه‌ ها قادر به یادگیری‎ هستند. جهت اطلاع بیشتر از شبکه‌ های عصبی میتونید با سرچ در گوگل این کار رو انجام بدید. همچنین سرفصل های این کتاب آموزشی در ادامه مطلب ذکر شده است...

آژانس برندینگ بازدید : 69 سه شنبه 25 مهر 1396 نظرات (0)

۱۳ راز مخصوص سلامتی زنان

واژن شما حرفهایی در مورد سلامتی تان دارد که مخفیانه به شما می گوید. در مورد پیری، قاعدگی و سایر موضوعاتی که از صحبت در موردشان خجالت می کشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سیمرغ؛ واژن کانال عضلانی بسته‌ای است که از فرج (خارج اندام تناسلی زنان) تا گردنه رحم امتداد دارد. مشکلات واژن می‌تواند بر جنبه‌های مختلف زندگی شما اثر بگذارد، موجب استرس یا ایجاد مشکل در روابط زناشویی شما شده و بر اعتماد به‌ نفستان نیز تاثیر بگذارد. دانستن علائم و نشانه‌های مشکلات واژن و راهکارهای برطرف کرن آن، می‌تواند از سلامت واژن شما محافظت کند. واژن شما حرفهایی در مورد سلامتی تان دارد که مخفیانه به شما می گوید. در مورد پیری، قاعدگی و سایر موضوعاتی که از صحبت در موردشان خجالت می کشید.

۱- اشتباه شماره یک زنان این است که همه چیز را با واژن اشتباه می گیرند

دکتر آلیسا دویک Alyssa Dweck استادیار بالینی دانشکده پزشکی و متخصص زنان در وستچستر نیویورک می گوید : ” من همیشه تعجب می کنم که چطور زنان این قدر در مورد آناتومی بدن خود بی اطلاع هستند. آن ها فکر می کنند کلمه واژن تمام قسمت تناسلی شان را در بر می گیرد و فکر می کنند هر چه در این پایین وجود دارد اسمش واژن است در حالی که آلت تناسلی زنان قسمت های مختلفی دارد. ” واژن شما لوله ای عضلانی و داخلی است که دهانه رحم را به فرج متصل می کند. فرج vulva بخش های بیرونی آلت تناسلی است که شما می بینید. و دیگر قسمت های آن شامل: لابیای بزرگ labia majora و لابیای کوچک labia minora ( لب های بیرونی و داخلی )، کلیتوریس clitoris ( نقطه مرکزی احساس لذت که در قسمت بالای لابیا قرار گرفته ) و مجرای ادرار می شود.

۲- ترشحات شما عجیب نیست

به نظر بیش از حد می رسد؟ چنین احساسی نداشته باشید. هیچ مقدار تعیین شده و “طبیعی” برای ترشحات وجود ندارد – این ترشحات بسته به چرخه قاعدگی شما می تواند نوسان داشته باشد. اواسط چرخه قاعدگی ترشح افزایش پیداکرده و معمولا شفاف و چسبنده است. ( مانند سفیده تخم مرغ ) . به گفته دکتر دویک ” این امر باعث تسهیل حرکت اسپرم در واژن (مهبل)، دهانه رحم و رحم شده در نتیجه منجر به باروری می شود. این افزایش ترشح این امکان را به شما می دهد که زمان باروری مناسب در ماه را متوجه شوید. ” در سایر روزهای ماه ترشحات غلیظ تر و سفیدتر می شود.
علائمی در ترشحات که باید موجب نگرانی شما شود:

– ترشح با توده های جامد مثل پنیر کاتیج که می تواند نشانه عفونت مخمری باشد.
– ترشحات خاکستری رنگ با بویی شبیه ماهی که نشان دهنده واژینوز باکتریال bacterial vaginosis ( BV ) است که علتش رشد بیش از حد باکتری ها در واژن است.
– ترشح شدید که خاکستری، زرد یا سبز رنگ باشد می تواند جزو عوارض جانبی گونوره gonorrhea باشند، یکی از بیماری های عفونی منتقل شده از راه جنسی.

که در این ۳ مورد باید به پزشک مراجعه نمایید.

۳- قدرت بدنی ام به اندازه قبل نیست

بیش از ۴۰ درصد زنان با مشکل پرولاپس prolapse اندام های لگنی pelvic organ prolapsed ( POP ) یا اختلال کف لگن درگیر هستند که در آن دیواره های واژن جلو آمده یا به سمت ورودی واژن افتادگی پیدا می کنند. متاسفانه بسیاری از زنان از صحبت در این مورد با پزشکشان خجالت می کشند. به گفته دکتر لسلی ام ریکی Leslie M. Rickey، مدرس، استادیار اورولوژی و مامایی و زنان دانشکده پزشکی یل Yale : ” بسیاری از زنان متوجه نمی شوند که عضلات حمایت کننده واژن شان شل شده است. ” یک زن با مشکل POP ممکن است متوجه ورم، درد هنگام رابطه جنسی، فشار واژینال، مشکلات مثانه و روده، درد کمر یا لگن در خود شود.
عوامل خطر برای فرد مبتلا به POP یا اختلال کف لگن عبارتند از:

– بارداری
– زایمان
– پیری
– یائسگی
– سیگار کشیدن
– تروما (ضربه روحی) trauma

پزشکتان می تواند با تمرینات تقویت کننده لگن یا یک دستگاه قابل جابجایی که در مناطق دچار پرولاپس جاگذاری می شود مشکل شما را رفع کند.

سلامت و پزشکی

۴- لطفا بعد از رابطه جنسی ادرار کنید

با عجله دویدن به سمت دستشویی بعد از رابطه جنسی کار درستی نیست ولی ادرار نکردن بعد از رابطه هم احتمال عفونت دستگاه ادراری Urinary Tract Infections (UTIs ) را افزایش می دهد . مقصر، آناتومی بدن زنان است: در زنان، مجرای ادرار، واژن و مقعد تقریبا نزدیک به هم هستند. مقاربت می تواند باکتری های مقعد را به سمت مثانه، منتقل کند جایی که ممکن است باکتری ها تکثیر شده و باعث عفونت ادراری شود. به گفته دکتر دویک ” برای مردان این موضوع کاملا متفاوت است، چون فاصله زیادی بین محدوده مقعد و مجرای ادرارشان وجود دارد و علتش طول آلت تناسلی در مردان است. سیستم رابطه جنسی طوری است که باکتری ها از محل خود حرکت می کنند بنابراین اگر مستعد عفونت هستید قبل و بعد از رابطه ادرار کنید تا به تمیز شدن مثانه از باکتری کمک کرده باشید. ”

۵- برای شستشوی واژن از douche استفاده نکنید

واژن شما علاقه ای به douche (وسیله ای برای وارد کردن جریان آب برای شستشو به داخل واژن) ندارد. با این حال یک چهام زنان ۱۵ تا ۴۴ ساله در آمریکا این کار را می کنند. نه تنها شستشوی واژن PH طبیعی آن را تغییر می دهد بلکه باعث افزایش خطر ابتلا به عفونت و تحریک پذیری این ناحیه هم می شود ، واژن بدون شستشو هم به اندازه کافی تمیز است. به گفته دکتر دویک ” واژن محلی کثیف و غیربهداشتی نیست که نیاز به تمیزکاری خاصی داشته باشد. تمیز کردن واژن هم مثل شستشوی سایر قسمت های بدن است است. ما معمولا صابون ملایم و آب را پیشنهاد می دهیم. ” نیازی به استفاده از لیف و اسفنج، شوینده معطر و اسپری آب نیست.

۶- ورزش کگل برای واژن مهم است ولی نه برای همه

به گفته دکتر ریکی Rickey ” بیشتر افراد ورزش های کگل را برای دوران بارداری و پس از زایمان مفید می دانند. ولی مشخص شده که ورزش های کف لگن باعث تقویت و سلامت عضلات کف لگن شده که می تواند به عملکرد مثانه، واژن و روده در طول عمر حتی سالخوردگی کمک کند. اگرچه بسیاری از پزشکان ورزش های کگل را برای بی اختیاری مربوط به بارداری توصیه می کنند ولی بررسی مطالعات منتشر شده در مجله Urology نشان داد که تمرینات کف لگن همچنین می توانند از بی اختیاری استرسی ( نشت ادراد در اثر سرفه ، عطسه یا خنده ) و پرولاپس اندام های لگن جلوگیری کند. عضلات کف لگن را منقبض کنید همان طور که جلوی جریان ادرار را می گیرید. ۳ ثانیه نگه دارید ، ۳ ثانیه استراحت کنید و این کار را ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار کنید. به تدریج انقباض را تا ۱۰ ثانیه افزایش دهید. با یا این حال برخی زنان که در هنگام مقاربت درد دارند یا زود به زود نیاز به دستشویی رفتن پیدا می کنند ممکن است کف لگن تنگی داشته باشند نه ضعیف. در این حالت، تقویت عضلات می تواند وضعیت را بدتر کند. اگر مشکوک به این وضعیت هستید به پزشک خود مراجعه کنید تا شما را به یک درمانگر فیزیوتراپی مراجعه دهد و با تمرینات مناسب بتوانید ماهیچه های لگن را آزاد کنید.

۷- ممکن است موقع رابطه جنسی بوی خاصی حس کنید

این بو از نظر علمی اثبات شده است. ترشحات واژن اسیدی است ( PH پایین ). منی قلیایی است ( PH بالا ). وقتی این دو با هم ترکیب شوند، واکنش شیمیایی ای که ایجاد می شود باعث ایجاد خواص جدید و بوهای خاصی می شود. بوی ایجاد شده به سطح PH فردی شما بستگی دارد. – مواردی مانند شستشوی واژن با douche (که قرار شد دیگر از آن استفاده نکنید) یا حمام حباب و کف burble baths می تواند روی PH واژن تاثیر بگذارد. اگر بعد از رابطه جنسی متوجه بوی ناخوشایند یا زننده ای شدید به پزشکتان مراجعه نمایید. ممکن است نشانه ای از عدم تعادل باکتریایی در واژن یا عفونت در اسپرم شریک شما باشد.

۸- اگر از لوبریکانت liniment استفاده نمی کنید ضرر کرده اید

بر اساس مطالعات دانشگاه ایندیانا Indiana ، بیش از ۶۵ درصد زنان از روان کننده یا همان لوبریکانت liniment استفاده می کنند تا رابطه جنسی برایشان راحت تر و لذت بخش تر باشد. تحقیقات مربوطه نشان می دهد که زنان زمانی که از لوبریکانت استفاده کرده اند امتیاز بیشتری به کیفیت رابطه جنسی شان داده اند. اگر چه عامل اصلی خشکی واژن، یائسگی به شمار می آید ولی عوامل زیاد دیگری هم وجود دارد که ممکن است بر آن تاثیر بگذارد از جمله:

– استرس
– تغییر ساعت خواب
– مصرف الکل
– قرص های پیشگیری از بارداری
– عشق بازی طولانی

انواع ژل لوبریکانت liniment :

اگر از لوبریکانت استفاده می کنید پایه آن را بررسی کنید.

– یک لوبریکانت بر پایه آب مثل K-Y Jelly: انتخابی مناسب برای افزایش لذت برای زمانی است که می خواهید از کاندوم استفاده کنید.

– لوبریکانت هایی که بر پایه روغن هستند مانند succulent coconut oil: احتمال پاره شدن کاندوم را افزایش می دهند.

– لوبریکانت سیلیکونی: اگر لوبریکانتی می خواهید که مدت زمان پایداری طولانی داشته باشد باید از انواع سیلیکونی استفاده نمایید.

– لوبریکانت حاوی گلیسیرین: اگر مستعد ابتلا به عفونت هستید اطمینان حاصل کنید لوبریکانتی که استفاده می کنید حاوی گلیسرین نباشد، چون دارای قند است و می تواند احتمال عفونت مخمری در واژن را افزایش دهد.

۹- هنگام استفاده از تامپون این اشتباه را مرتکب نشوید

مسلما بعد از قرار دادن تامپون دست ها را می شویید ولی قبل از آن چه؟ دست های کثیف می تواند تامپونی را که قرار است ۴ تا ۸ ساعت در واژن شما بماند، آلوده کند. و اگر پریود نیستید به هیچ عنوان از تامپون استفاده نکنید. چون باعث تغییر PH واژن شده و احتمال ابتلا به عفونت را افزایش می دهد. و نکته آخر این که حتما بعد از مدفوع کردن تامپون را عوض کنید در غیر این صورت ممکن است باکتری های مقعد به نخ متصل به تامپون سرایت کرده و منجر به آلودگی مثانه شوند. به علاوه حرکت روده ممکن است باعث جابجایی تامپون و ایجاد ناراحتی شود.

۱۰- لطفا از لباس زیر نخی استفاده کنید

واژن شما نیاز دارد هر از گاهی هوای تازه تنفس کند. محیط های تاریک، تنگ و مرطوب جلوی رسیدن هوا را گرفته و عفونت های مخمری یا باکتریایی را افزایش می دهند. به گفته دکتر دویک ” لباس زیر نخی بهترین گزینه انتخابی است، معمولا به کسانی که مستعد ابتلا به عفونت هستند توصیه می کنم بدون لباس زیر بخوابند تا این منطقه هوا بخورد. همچنین به آن ها توصیه می کنم که سشوار را روی درجه سرد قرار داده و بعد از حمام با سشوار این ناحیه را کاملا خشک کنند تا از هر گونه رطوبتی راحت شوند. ” لباس هایی که باید از پوشیدنشان اجتناب شود: الیاف مصنوعی Spandex، مایوی خیس، لباس ورزشی کثیف یا خیس، جوراب شلواری بدون الیاف نخی.

۱۱- چرخه قاعدگی شما می تواند آزار دهنده باشد

اگر قاعدگی شما ناگهانی قطع شود ممکن است علتش حاملگی باشد. ولی مصرف الکل و قرص های ضد بارداری و بسیاری عوامل دیگر هم می تواند زمان قاعدگی شما را به هم بریزد.

– استرس می تواند باعث متوقف شدن قاعدگی شود ( مرگ یکی از اعضای خانواده یا از دست دادن کار یا روزهای سختی سفر یا به سر رسیدن مهلت یک قرارداد ).

– تهدید پیش رویتان چه یک شیر باشد چه پرداخت وام –بدن و مغز شما ممکن است هورمونهای تولید مثل را تعطیل کند تا از بوجود آمدن کودک در محیط تهدید کننده پیشگیری کند.

– ورزش بیش از حد هم اگر باعث شود بدنتان تحت فشار زیادی قرار بگیرد می تواند قاعدگی را به حالت تعلیق درآورد.

– مشروبات الکلی هم می تواند همین تاثیر را داشته باشد. موسسه ملی سوء مصرف الکل و مشروبات الکلی می گوید که حتی مصرف میزان الکلی که به کبد و سایر اعضای بدن آسیبی نمی رساند می تواند باعث ایجاد دوره قاعدگی نامنظم شود. نوشیدن الکل ممکن است باعث افزایش سطح استروژن و تستوسترون شود که باعث اختلال در نوسانات طبیعی هورمون ها می شود.
سایر عواملی که باعث نامنظم شدن قاعدگی می شوند:

– داروهای ضد افسردگی یا ضد روان شناختی
– کار شیفتی
– سطح پایین چربی بدن
– افزایش سریع وزن
– اختلال تیروئید
– سیگار کشیدن

۱۲-تغییر شکل واژن

همان طور که بقیه بدن شما با بالا رفتن سن، تغییر می کند، واژنتان هم دچار تغییر شکل و تغییر رنگ می شود.

– در دهه ۲۰ واژنتان ممکن است بیشتر قابل مشاهده باشد ولی کم کم لب های اطراف آن کوچکتر و باریک تر می شوند. چربی زیر جلدی در سراسر بدن با افزایش سن کاهش می یابد.

– در دهه ۳۰، تغییرات هورمونی در اثر بارداری یا افزایش سن ممکن است باعث تیره تر شدن رنگ ناحیه واژن شوند.

– در دهه ۴۰ پایین آمدن سطح استروژن باعث تغییر تعادل PH واژن، التهاب و نازکی و خشکی دیواره واژن می شود. ( خارش ، قرمزی ، سوزش )

دنبال راهی مناسب برای سالم نگه داشتن واژن (مهبل) هستید؟

رابطه جنسی منظم داشته باشید.

رابطه جنسی باعث کشیده شدن واژن نمی شود. در عوض، واژن در هنگام برانگیخته شدن در معرض انقراض قرار می گیرد. در مورد زایمان، زنان جوان (به عنوان مثال، اوایل دهه ۲۰) معمولا مجددا واژن تنگ قبل از زایمان را تجربه می کنند. با این حال به دنیا آوردن چند نوزاد می تواند باعث خستگی عضلات واژن شده و دیگر نتواند کاملا منقبض شود. بالا رفتن سن هم تاثیر مشابهی دارد، به همین دلیل است که بعضی زنان با بالا رفتن سن از شل شدن واژن شان شکایت دارند – چه بچه دار شده باشند و چه نشده باشند. زنانی که در دهه ۳۰ یا ۴۰ زندگیشان بچه دار می شوند ممکن است شاهد شل شدن واژن در اثر تولد فرزند در سن بالا باشند. ورزش کگل می تواند به سفت شدن عضلات در این موارد کمک کند.

۱۳- واژن تان را بهتر بشناسید

قراری با واژن خود بگذارید. از یک آینه استفاده کنید تا بیشتر با ظاهرش آشنا شوید، تا بهتر بتوانید هر گونه تغییر ناگهانی که در این قسمت رخ می دهد را شناسایی کرده و با پزشکتان در میان بگذارید. به گفته دکتر دویک ” لمس کردن اطراف واژن هنگام دوش گرفتن باعث شده خیلی ها متوجه شوند با مشکلی روبرو شده اند. ممکن است متوجه یک برجستگی یا چیزی شوند که نباید در آن جا وجود داشته باشد. گاهی هم هیچ مشکلی نیست و شما فقط دهانه رحم را لمس کرده اید.” برای معاینه واژینال توسط خودتان یک آینه کوچک با یک دسته بلند و یک چراغ قوه کوچک نیاز دارید. دستهایتان را بشویید و کف زمین، نیمکت یا تخت بنشینید. پشتتان بالش بگذارید. لابیا labia، کلیتوریس (چوچوله) clitoris، دهانه مجرای ادرار urethra opening، دهانه واژن و دهانه مقعد را بررسی کنید. اگر هر مشکلی از قبیل زگیل ناحیه تناسلی، زخم یا ترشحات واژن با بود بد داشتید با پزشکتان مشورت نمایید.

منبع: پرتال سلامت و پزشکی

آژانس برندینگ بازدید : 86 یکشنبه 16 مهر 1396 نظرات (0)

ظرفیت توریسم و گردشگری بیجار در بوم گردی

گردشگری امروزه بعنوان یک صنعت فعال و موفق با محوریت های فرهنگی و اقتصادی مورد توجه مناطق دارای ظرفیت های گردشگری قرار گرفته است و شهرستان بیجار با قدمت بیش از هشت هزارساله ای که دارد از ظرفیت های مختلفی از جمله روستاهای نزدیک آثار تاریخی برخوردار است.

صنعت توریسم و گردشگری امروز در دنیا و بخصوص مناطق دارای آثار تاریخی، طبیعی و باستانی از اولویت های مهم برای خانواده ها برخوردار است و شیوه ای برای انتقال فرهنگ و آداب کهن و با ارزش کشورها است.
صنعت توریسم و گردشگری (بوم گردی) دارای ظرفیت های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی است و اگر مورد توجه قرار گیرد و با استفاده از تجربیات کشورهای موفق در این زمینه دارای برنامه مدون شده گردد، موجب تحول و رشد بسیار بالایی در ابعاد مختلف خواهد شد.
این موضوع برای کشورها، استان ها و مناطقی که دارای اقتصاد تک محصولی هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند، انعطاف زیادی در ابعاد مختلف زندگی مردم بوجود آورد.
به گفته بسیاری از کارشناسان اقتصادی و گردشگری، یک گردشگر می تواند حداقل تا ۲۰ فرصت درآمدزایی با کمترین هزینه و در یک بازه زمانی کم بوجود آورد و برای تحقق آن نباید دست خوش احساسات و برنامه های کوتاه مدت و سپس رها شده گردید.
قریب به اتفاق گردشگران از زمانی که از محل سکونت خویش برای یک زمان کوتاهی به مناطق تاریخی، طبیعی، باستانی و بی نظیر حرکت می کنند، به خدمات رسانی و بهره مندی از سفر خوب و به یاد ماندنی نیاز دارند.
بسیاری از گردشگران خواهان ایجاد فضاهای بومی و محلی بویژه در روستاهای دارای جاذبه گردشگری هستند و به منظور تحقق برنامه ها و اهداف تعریف شده سفر خود، حاضرند هزینه های زیادی را پرداخت کنند که در حالت عادی زندگی و در سبد خانوار آنها به صورت معمول هرگز وجود نخواهد داشت.
رفتار و آداب زندگی مردم ساکن در مناطق دارای ظرفیت توریسم و گردشگری در توسعه و نهادینه کردن طرح بوم گردی بسیار مهم و تاثیرگذار است.
سبک زندگی و رفتار و آداب مردم مناطق مختلف استان کردستان و شهرستان بیجار، آنها را از لحاظ ظرفیت بالای مهمان نوازی و مهر و محبتی که در گفتار و رفتار آنها وجود دارد، بعنوان مردمان میهمان نواز و خوش برخورد مشهور کرده و این یک مزیت بسیار بزرگ برای استان و شهرستان محسوب می شود.
محور مهم و موفقیت آمیز طرح بوم گردی، فرهنگ، رفتار و برخورد گرم مردم است که موجب جذب و نگهداری گردشگرخواهد شد. لذا مدیریت گردشگری کشور، استان کردستان و بویژه دیار کهن و تاریخی بیجار گروس باید بر روی این ظرفیت اجتماعی تاکید و سرمایه گذاری نمایند که هر مقدار در این زمینه هزینه شود به واقع سرمایه گذاری بلند مدت برای توسعه و عمران پایدار روستاها شده است.

توریسم و گردشگری

فرماندار شهرستان بیجار در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: نکته اول و مهمی که در طرح بوم گردی مد نظر است حضور فعال مردم برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی است.
بیژن زندیه افزود: تلاش و برنامه مدیریت شهرستان بیجار ایجاد زمینه و بستر برای ورود سرمایه گذار و مردم ساکن در مناطق دارای یکی از ظرفیت های دیدنی به منظور راه اندازی اقامتگاه های مناسب و جذاب است.
وی گفت: اقامتگاه های مخصوص بوم گردی، اماکنی هستند که در محیط طبیعی و بومی با و شکلی سازگار با سنت و زندگی بومی، بافت تاریخی و طبیعی منطقه احداث می شود و باجمع آوری همه نمادهای خاص زندگی بومی و سنتی موجبات حضور و ایستایی گردشگر را فراهم می کند. بنابراین با هتل ها کاملا متفاوت هستند.
او تاکید کرد: اجرای صنعت گردشگری با محوریت بوم گردی موجب رشد همه جانبه در ابعاد مختلف درآمدزایی، اشتغال پایدار، رفع فقر و رونق اقتصادی خانواده ها و مردم ساکن و حتی مهاجرت معکوس روستاییان می شود.
به گفته وی این طرح می تواند علاوه بر تاثیرات اقتصادی به معرفی و شناسایی آداب و سنت های ارزشمند مردم دیار هشت هزارساله گروس کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در اغلب کشورها و بویژه مناطق دارای گردشگر و ظرفیت های گردشگری در جهان عملی شده و درحال اجرا است.
وی افزود: تعداد زیادی از اعضای خانوار در محل زندگی خویش و با همدیگر در حال حاضر در این صنعت به فعالیت اشتغال دارند و نقش مهمی در توسعه آداب و سننن آن کشورها دارند، که در بحث اقتصادی و ارز آوری پا به پای صادرات کالاهای مهم صادراتی و حتی نفت حرکت می کنند.
زندیه گفت: در شهرستان بیجار روستاهای زیادی همجوار و نزدیک مناطق دیدنی و آثار تاریخی وجود دارد که بسیاری از این روستاها احصاء و مورد توجه قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه موفقیت این طرح بستگی کامل و ۱۰۰درصدی به حضور و فعالیت مردم و خانواده های ساکن در آن مناطق دارد خاطرنشان کرد: مدیریت شهرستان بیجار با همکاری همه ارگان ها و ادارات تلاش خواهد کرد، فعالان بخش خصوصی و خانواده های مشتاق سرمایه گذار در این بخش را یاری کند.
وی با برشمردن ظرفیت های تاریخی دیارگروس یاد آوری کرد: منطقه حفاظت شده بیجار، صلوات‌آباد، قم چقای، مسجد روستای خسروآباد و امامزاده عقیل و امامزادگان پیرتاج، همزه عرب و طبیعت بکر روستای شریف‌آباد از مناطق گردشگری هستند که امکان و ظرفیت سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی را دارد.
زندیه با اشاره به نشست اخیر ستاد خدمات سفر شهرستان بیجار ادامه داد: اداره میراث فرهنگی و گردشگری بیجار اطلاعات لازم در این زمینه را تهیه کرده و آماده است که سرمایه گذاران بخش خصوصی و خانواده های همجوار مناطق تاریخی و دیدنی را همراهی و راهنمایی کند.
زندیه اظهار کرد: بانک های شهرستان بیجار که در بحث کمک به فعال سازی واحدهای تولیدی، صنعتی و درآمدزایی شهرستان نقش فعالی ندارند و مباحثی را مطرح می کنند، می توانند در موضوع گردشگری و طرح بوم گردی ورود کنند چرا که هرمقدار در این زمینه مردم و بخش خصوصی را کمک نمایند موفقیت آمیز خواهد بود.
فرماندار شهرستان بیجار از خانواده های ساکن در مناطق دارای ظرفیت های دیدنی و گردشگری برای ورود و فعالیت در این بخش دعوت کرد و افزود: مزیت مهم طرح این است که همه اعضای خانواده می توانند حسب اقتضای سنی خود بخشی از برنامه همراهی باگردشگر را بعهده گرفته و ضمن اینکه هیچ آسیبی به زندگی معمولی آنها نمی زند، موجب درآمدزایی و اشتغال برخی اعضای مسن و نوجوان خانوار هم شود.
زندیه جنبه دیگر اجرای موفقیت آمیز این طرح را حس نوع دوستی و میهمان نوازی برشمرد و با ابراز خرسندی گفت: به فضل الهی این حس میهمان نوازی و تکریم میهمان از نیاکان مردمان دیار گروس به ارث مانده و در میان خانواده ها نهادینه شده است.
شهرستان بیجار دارای آثار تاریخی، باستانی، طبیعی، معماری، مذهبی، اجتماعی و اقتصادی منحصر به فرد در شرق استان کردستان واقع شده است.

منبع خبر: پرتال تورسیم و گردشگری

آژانس برندینگ بازدید : 64 دوشنبه 03 مهر 1396 نظرات (0)

مهم‌ترین فیلم‌هایی که تاکنون برنده شیرطلایی جشنواره ونیز شده‌اند

قدیمی‌ترین جشنواره بین‌المللی فیلم اروپا بار دیگر به راه افتاده و فیلم‌های مهم فصل جوایز امسال در ونیز شناسایی می‌شوند.

معمولا در رسانه‌های سینمایی و برای مخاطبان، جشنواره ونیز و برلین زیر سایه‌ی هیاهوی کن قرار می‌گیرند. اما مرور فیلم‌های مهمی که طی هفتاد و چهار سال گذشته توسط ونیز برگزیده شده اند، اهمیت و تاثیرگذاری این رویداد بزرگ سینمایی را یادآوری می‌کند.

در ادامه ی مطلب پرتال فرهنگ و هنر به ده فیلم پرسر و صدا و شناخته شده‌ای می‌پردازیم که نشان شیر طلایی ونیز بر روی پوستر آنها حک شده است.

راشومون (۱۹۵۰)/ آکیرا کوروساوا

فرهنگ و هنر

«راشومون» داستان ساده‌ اما سمبلیکی دارد: سه مسافر درباره‌ی دزدی که متهم به قتلی وحشیانه است بحث می‌کنند. هر کدام نقطه نظر متفاوتی از واقعیت را ارائه می‌دهند. فیلم مفهومی عمیق از امکان صورت‌های متفاوت واقعیت را بیان می‌کند. اثر درخشان کوروساوا بیان عاشقانه‌ای است به سینمای صامت و سینما ی مدرن دارد. در ژاپن به فیلم انگ بیش از حد اروپایی بودن زدند و قصد داشتند از جلوی جلوی رسیدنش به ونیز را بگیرند اما خوشبختانه این به اروپا رسید به کوروساوا به عنوان یکی از مهم ترین کارگردانان تاریخ سنما جای گرفت.

بل دو ژور (۱۹۶۷)/ لوییس بونوئل

فرهنگ و هنر

«زیبای روز» به سازنده‌ی افسانه‌ای‌اش، لوییس بونوئل بزرگترین موفقیت جهانی‌اش را هدیه داد. فیلم خلاصه‌ای است از تمام موضوعاتی که همواره برای بونوئل جالب بوده است. جنسیت انسان، بی منطقی و اهمیت ناخودگاه. ترکیب درست این مضامین جنجال برانگیز و متناقض یکی از اساس برجستگی این فیلم است.

صحرای سرخ(۱۹۶۴)/ میکل آنجلو آنتونیونی

فرهنگ و هنر

یکی الز مهمترین ویژگی‌های متفاوت صحرای سرخ، از دیگر آثار میکل‌آنجلو آنتونیونی استفاده‌ی خلاقانه این کارگردان بزرگ از رنگ است. استفاده‌اش سایه‌های خاکستری سبز و به خصوص رمز است. آنتونیونی پیش از این با سه گانه‌ی درخشانش «ماجرا»، «شب» و «کسوف» در سطح جهان برجشته بود اما این فیلم لایه‌ی بصری برجسته‌ای به کارنامه‌اش اضافه کرد.

آپاراجیتو (۱۹۵۶)/ ساتیاجیت ‌رای

آپاراجیتو یکی از موثرترین فیلم‌ها در سیر بلوغ صنعت سینمای هند قرن بیستم به شمار می‌آید. فیلم داستان آپوی جوان را روایت می‌کند که با فداکاری‌های مادر بیوه‌اش به دانشگاه کلکته رفته است. ساتیاجیت‌ رای نوآوری بی‌همتا در سینمای هند به شمار می‌رود. «آپاراجیتو» مضامین و سرو شکل فیلم‌های هندی را با سینمای آوانگارد اروپا ترکیب کرده و نتیجه به اثری درخشان تبدیل شده است.

آبی(۱۹۹۳)/ کریستوف کیشلووسکی

فرهنگ و هنر

«آبی» اولین فیلم از سه گانه‌ی درخشان کریستوف کیشلووسکی است. فیلم با برداشتی عمیق از آزادی دست و پنجه نرم می‌کند آزادی که در رهایی از خاطرات گذشته معنا می‌شود. قدرت اثر در سیر تدریجی احساسات ساکت ابتدای فیلم و توسعه‌ی آن به عواطف غافگیرکننده‌ی انتهایی نهفته است.

نبرد الجزایر(۱۹۶۶)/ گیلو پونته‌کورو

فرهنگ و هنر

«نبرد الجزایر» رویکردی مستند گونه دارد. توجه افراطی و دقیق به جزییات و سادگی ترکیب‌بندی تصویر که به این رویکرد کمک کرده است. انتخاب فیلم توسط هیئت داوران ونیز جنجال‌های بسیاری را از طرف فرانسوی‌ها ایجاد کرد. اما جدای از این جنجال‌ها فیلم گیلو پونته‌کورور به شدت به دلیل رویکرد مستند گونه‌ی جاری‌اش قابل توجه است.

کوهستان بروکبک(۲۰۰۵) / آنگ لی

فرهنگ و هنر

آنگ لی در طول دوران کاری‌اش همواره نزاع بین احساس و چارچوب‌های جامعه را مورد بررسی قرار داده. «کوهستان بروکبک» نیز از این قاعده مستثنی نیست. فیلم نزاع بین تمایلات فیزیکی و محدودیت‌های ازدواج را مورد بررسی قرار می‌دهد. صورت بصری فیلم در کنار موسیقی متن به تنش درخشان جاری در فیلم کمک کرده.

کشتی گیر(۲۰۰۸)/ دارن آرونوفسکی

فرهنگ و هنر

«کشتی‌گیر» آرونوفسکی بازگشت قدرتمندانه  میکی رورک پس از چند سال غیبت در سینما است. در تلاشی برای بازگشت به زندگی نرمال، رابین رامزینسکی(میکی رورک) متوجه می‌شود که تمام چیزی که برایش مانده آدرنالین حین انجام مسابقه است. آرونوفسکی فیلم را به شکلی دلسوزانه کارگردانی کرده و آن را به اثری با هیجان زدگی نمایشگرانه تبدیل نکرده است.

میانبرها(۱۹۹۳)/ رابرت آلتمن

فرهنگ و هنر

«میانبرها» تلاشی است برای اشاره به مضامین برجسته‌ی دهه‌ی هشتاد و نود. مضامینی مانند جنسیت، مرگ، سرنوشت و زندگی. فیلم مانند آثار دیگر آلتمن تحت سلطه‌ی نوعی نابخشودگی و لحنی بدبینانه است. مهارت کارگردانی آلتمن را می‌توان در هدایت بازیگرانی مانند جک لمون، رابرت داونی جونیور، جولین مور، تیم رابینز و فرانسیس مک‌دورمند دانست.

بازگشت(۲۰۰۳)/ آندری زویاگینسف

فرهنگ و هنر

آندری زویاگینسف اولین فیلمش را در سال ۲۰۰۳ در جشنواره‌ی ونیز به نمایش درآورد و همه را متعجب کرد. «بازگشت» تمثیلی است بدون زمان که در هر عصری می‌تواند معنا پیدا می‌کند. فیلم به گونه‌ای شاعرانه و با سرو شکلی واقع گرا به پژوهشی در باب روانشاسی می‌پردازد. آثار اخیر زویاگیتسف، «لویاتان» و «بی‌عشق» هر دو جزو آثار مهم این سال‌های اخیر است.

منبع خبر: پرتال فرهنگ و هنر

آژانس برندینگ بازدید : 102 چهارشنبه 29 شهریور 1396 نظرات (0)

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی و تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین قطعات و لوازم ماشین لباسشویی است که نقش مهمی در بهینه کار کردن ماشین لباسشویی بازی می‌کند می‌پرسید چطور؟

وظیفه لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ایجاد فاصله میان دیگ و بدنه ماشین لباسشویی است تا در زمان کار ماشین لباسشویی به دلایل سرعت‌بالای دیگ و چرخش آن باعث ایجاد صدای نابهنجار نگردد این‌یک از هوشمندانه‌ترین راهکارهایی است که برای کم کردن صدای ماشین لباسشویی به‌کاررفته است و چندین سال است که ادامه داشته و تغییر نکرده است

ولی به دلایل مختلفی ازجمله

  • پاره شدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی
  • سوراخ شدن
  •  پوسیده شدن
  •  جرم گرفتن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

نیاز به تعویض آن پیدا خواهید کرد که ما در این آموزش تعمیر لوازم خانگی قصد داریم به نحوه انجام این کار بپردازیم

۱-قطع کردن برق ماشین لباسشویی

برای شروع تعمیر ماشین لباسشویی باید ابتدا برق ورودی ماشین لباسشویی را جدا کنید

۲-درب بالایی ماشین لباسشویی را که به‌وسیله دوپیچ در عقب ماشین لباسشویی محکم شده را بازکرده و بردارید

تعمیر ماشین لباسشویی
۳- پیچ‌های پشت پنل جلویی را به وسیله پیچ‌گوشتی بازکنید در این مرحله مراقب باشید تا به برد ماشین آسیبی وارد نشود

تعمیر ماشین لباسشویی

۴- جاپودری را بیرون بکشید برای این کار جا پودری را کاملاً بیرون کشیده و در آخر کمی به سمت بالا مایل کنید تا خار آن آزاد شده و کاملاً از جای خود خارج شود و تمامی پیچ‌های روی قاب را که در زیر جاپودری قرار داشت را بازکنید

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

۵- تمامی کابل های ارتباطی به برد را به نحوی که به برد آسیب وارد نشود جدا کرده و کنار می‌گذاریم و خارهای بالایی قاب جلویی را مطابق شکل یکی‌یکی آزادکرده و قاب جلویی را کاملاً از جای خود خارج می‌کنیم

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

۶-درب پایینی که در بدنه جلویی برای پمپ تخلیه و فیلتر تعبیه‌شده را کاملاً بازکرده و تمامی پیچ‌هایی را که به چشم می‌خورد را کاملاً باز می‌کنیم

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

۷-بعد از باز کردن تمامی پیچ های بدنه جلویی دستگاه نوبت به جدا کردن لاستیک می‌رسد دقت داشته باشید که لاستیک دور درب به وسیله یک سیم گرد و یک فنر به طرف وصل می‌باشد یکی به دیگ و دیگری به بدنه جلویی ماشین لباسشویی که شما برای باز کردن طرفی که به بدنه وصل شده است باید فنر را مانند شکل کمی بازکنید تا سیم کاملاً از دور لاستیک خارج شود

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

۸- در مرحله بعد پیچ میکرو سوییچ درب را باز کنید و کابل متصل به آن را جدا کرده تا قاب جلویی کاملاً خارج شود

تعمیر ماشین لباسشویی

۹- حالا شما به قسمتی از لاستیک که به دیگ متصل شده است دسترسی کامل دارید که می‌توانید با باز کردن سیم و فنر دور آن لاستیک را خارج کرده لاستیک نو را جایگزین کنید و تمامی مراحلی را که برای تعمیر لباسشویی تا به اینجا انجام داده‌اید را کاملاً برعکس انجام دهید تا لاستیک نو جایگزین شود

تعمیر ماشین لباسشویی

نکته: در صورتی که لاستیک دور درب ماشین لباسشویی شما جرم زیادی گرفته است یا سوراخ یا پارگی ریزی دارد و شما به دلایلی ازجمله هزینه بر بودن تعویض و پیدا نشدن لاستیک دور درب مشابه از تعویض آن صرفه نظر کردید می‌توانید با انجام مراحل تعمیر ماشین لباسشویی لاستیک را ۱۸۰ درجه چرخانده تا قسمت پایینی آن‌که جرم‌گرفته یا پاره شده است به بالا منتقل شود

نکته: هنگام تعویض لاستیک برای جا انداختن آن از پیچ‌گوشتی یا لوازم نوک تیز برای جا انداختن حلقه دور آن استفاده نکنید چون احتمال آسیب وارد شدن به لاستیک و پارگی بسیار زیاد است و در این صورت مجبور خواهید بود برای تعمیر ماشین لباسشویی هزینه گرافی پرداخت کنید

 

منبع: تهران سرویس

آژانس برندینگ بازدید : 62 دوشنبه 27 شهریور 1396 نظرات (0)

درمان های روانشناسی سایکودینامیک برای اختلال شخصیت بوردرلاین

از میان روش های درمانی پویا ، رویکردهای کرنبرگ (۱۹۷۵)، آدلر و بویی(۱۹۷۹) و بتمن و فوناگی(۲۰۰۴)، بیشترین توجه را بخود اختصاص داده اند .

در این بین ،روش روانشناسی و درمانی کرنبرگ از همه قدیمی تر است ، مدل روابط ابژه او به لحاظ تئوری و تکنیک، می توان گفت که جامع و یکپارچه بوده و تاثیر قابل ملاحظه ای بر ادبیات روانکاوی به جا گذاشته است.
روان درمانی بیانی (expressive psychotherapy) کرنبرگ برای اختلال شخصیت بوردرلاین یا سازمان شخصیت مرزی(BPO) درمان مبتنی بر انتقال (TFT) نامیده می شود و بر سه عامل اصلی تاکید می کند:
تفسیر ، خنثی بودن تکنیکی و تحلیل انتقال .
کانون تمرکز درمان بر رویارویی و حل و فصل تعارضات درون روانی قرار دارد. اهداف درمان نیز شامل افزایش کنترل تکانه و تحمل اضطراب ، توانایی تنظیم و تعدیل عواطف ، و شکل گیری روابط بین فردی با ثبات می شود. علاوه بر این ، روش (TFT) برای آماج (targets) درمانی از یک رویکرد سلسله مراتبی در سال اول درمان استفاده می کند . این آماج عبارتند از:
مهار رفتارهای خودکشی گرایانه و خود آسیب رسان ، رفتارهای مخرب درمان (therapy-destroying behaviors)، همانندسازی ها و تکرار الگوی روابط ابژه که در ارتباط انتقالی تجربه می شوند (Clarkine 2001) .


همچنین ، کرنبرگ برای آن دسته از درمانجویان مبتلا به (BPD) که از آشفتگی بیشتری برخوردارند. روان درمانی حمایتی را هم پیشنهاد می کند .همانند رواندرمانی بیانی ، رواندرمانی حمایتی نیز بر اهمیت رابطۀ بین فردی در درمان (ترانسفرانس) تاکید می کند؛ با این تفاوت که در اوایل درمان ، تفسیرهای کمتری ارائه می شود و فقط واکنش منفی نسبت به درمانگر و درمان
مورد بررسی قرار می گیرد . هر دو روش درمانی، سالهای زیادی طول خواهد کشید و تمرکز اولیۀ آنها بر رفتارهای خودکشی گرایانه و رفتارهای مخرب درمان قرار دارد.
درمان ذهنی سازی (mentalization therepy) که توسط بتمن و فوناگی (۲۰۰۴) ایجاد شده ، روش درمانی فشرده ای است که در ردۀ درمان های دلبستگی قرار می گیرد . در این دیدگاه(BPD) به عنوان نوعی اختلال دلبستگی تلقی می شود و بر الگوهای ارتباطی و عوامل ناهشیاری که موجب بازداری تغییر می شوند، تاکید می کند((ذهنی سازی )) به ادراک یا تعبیر و تفسیر کنش های ارادی خود فرد و دیگران اشاره دارد . با این حساب ، کانون اصلی درمان ذهنی سازی ، کمک به درمانجو تا تجربه های ذهنی خود را به سطح هشیاری آورده و احساس منسجم و کاملی از عاملیت روانی (agency) را تسهیل کند . هدف این روش ، افزایش ظرفیت درمانجو برای بازشناسی افکار و احساساتی است که تجربه می کند.

گردآوری کننده: محسن میرزاآقا

منبع خبر: پرتال روانشناسی

آژانس برندینگ بازدید : 94 پنجشنبه 23 شهریور 1396 نظرات (0)

مهارت‌های نرم از برخورد با کارکنان بدقلق تا مدیریت تغییر

در بخش اول این مطلب گفته شد که موفق‌ترین و کارآمدترین مدیران کسانی هستند که نه‌تنها از یکسری مهارت‌های فنی و کلاسیک مدیریتی به حد کمال برخوردارند، بلکه مهارت‌های نرم و ظریف مدیریتی را نیز در خود تقویت کرده‌اند که آنها را نسبت به مدیرانمعمولی و متوسط متمایز می‌سازند. در همان بخش اول، به هشت مورد از این مهارت‌های نرم اشاره شد که عبارت بودند از: مهارت گوش کردن، مهارت ارتباط برقرار کردن، مهارت ارتباط غیرکلامی، مهارت دادن خبر بد، مهارت نه گفتن، مهارت چانه‌زنی، مهارت برقراری رابطه صمیمانه با کارکنان و همکاران و مهارت نقد کردن دیگران. در بخش دوم این مطلب به هشت مورد دیگر از مهارت‌های نرم مدیریتی اشاره خواهد شد.

مهارت برخورد با کارمندان سرسخت و بدقلق

در هر شرکت و سازمانی نیروهایی وجود دارند که رفتار و اخلاقشان با بقیه متفاوت است و حضور آنها موجب بر هم خوردن هماهنگی در محیط کار می‌شود. نحوه برخورد مدیران با این گونه افراد در محل کار از جمله معیارهای قضاوت دیگران در مورد توانمندی‌های مدیریتی مدیران به حساب می‌آید. به همین دلیل مدیران باید به روشنی بدانند که چگونه با این گونه افراد برخورد کنند، بدون اینکه هزینه سنگینی به سازمان تحمیل شود یا نیازی به اخراج این افراد که در برخی موارد افرادی توانمند و تاثیرگذار نیز هستند، باشد.

پند مدیریتی: در اولین فرصت ممکن باید نسبت به مدیریت بهینه افراد سرسخت در سازمان اقدام کنید و نباید انجام این کار را به بعدها موکول کنید. برای این کار حتما به مدارک و شواهد مستدل و مطمئن استناد و از برخورد شتابزده و یک‌طرفه با این افراد خودداری کنید و به آنها فرصت دفاع و استدلال رفتار خود را بدهید. علاوه‌بر این، یکسری راهکارهای اصلاحی برای تغییر رفتار این افراد ارائه دهید.

مهارت حرفه‌ای عمل کردن و حرفه‌ای ماندن

حرفه‌ای عمل کردن و تداوم رفتار حرفه‌ای با کارکنان، هنگامی سخت می‌شود که مدیران سعی می‌کنند با کارکنانشان رفتاری دوستانه و صمیمانه داشته باشند و در چنین موقعیت‌هایی است که بعضی مدیران دچار تعارض در مهارت‌های نرم مختلف می‌شوند. آنها باید در همه حال خط و مرز بین زندگی شخصی و زندگی کاری خود و کارکنانشان را حفظ کنند.

پند مدیریتی: اگر با دوستان و خویشاوندان خود کار می‌کنید یا با کارکنانتان رابطه‌ای دوستانه و صمیمانه برقرار کرده‌اید، حتما توجه داشته باشید که حد و مرز مشخصی بین کار و رابطه شخصی‌تان قائل شوید و در محیط کار تمام روابط دوستانه‌ای را که با کارکنانتان دارید به فراموشی بسپارید.

مهارت مدیریت تغییرات

افراد مختلف واکنش‌های متفاوتی در قبال تغییرات از خود بروز می‌دهند. برخی با آغوش باز از هر گونه تغییر و تحولی استقبال می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر نسبت به آن موضع منفی می‌گیرند و از خود مقاومت نشان می‌دهند. در هر صورت تمام کارکنان در زمان وقوع هر تغییری در سازمان به مدیران خود نگاه می‌کنند و منتظر ارائه راه‌حل‌ها و پیشنهادهای جدیدی از سوی او هستند.

پند مدیریتی: در زمان وقوع تغییرات در سازمان، فرصت اظهار نظر و ارائه پیشنهادها و افکار را به کارکنانتان بدهید و به این وسیله آنها را در فرآیند تغییر مشارکت دهید و به‌طور غیرمستقیم از مقاومت آنها در برابر تغییر بکاهید.

۱۲) مهارت در هم شکستن مقاومت‌ها

مدیران در هر حال با مقاومت و عدم همراهی کارکنان در محیط کار روبه‌رو هستند و نحوه مقابله آنها با این مقاومت‌هاست که آنها را از هم متمایز می‌سازد. پس در زمان روبه‌رو شدن با مقاومت کارکنان در برابر خواسته‌هایتان سعی کنید با تفکر و تعقل کامل عمل کنید و نه بر اساس احساسات و تصمیم‌گیری‌های عجولانه.

پند مدیریتی: در صورت مواجهه با مقاومت کارکنان سعی کنید بر خود مسلط باشید و با دعوت از مقاومت‌کنندگان برای بیان نظرات خود، آنها را به پای میز مذاکره بکشانید و به‌تدریج آنها را نرم و انعطاف‌پذیر کنید.

مدیریت

مهارت واکنش نشان دادن به شکایات

مدیران به‌طور مداوم یکسری شکایت‌ها و گله‌ها را از کارکنانشان دریافت می‌کنند که در موضوعات مختلفی مطرح می‌شوند و حتما باید به آنها پرداخته شود. هنر مدیران بزرگ این است که قادرند سخت‌ترین شکایات و گله‌ها را با خردمندی و تاکتیک‌های مناسبمدیریت کرده و به فرصت‌هایی برای اصلاح امور تبدیل کنند.

پند مدیریتی: با سوال پرسیدن از فرد شاکی و نظر خواستن از او می‌توانید وی را به بخشی از راه‌حل پیشنهادی خود تبدیل و مسائل و مشکلات را به راحتی حل کنید.

مهارت تمرین رفتارهای مطلوب

مدیران مودب و خوش رفتار به شدت در میان کارکنان محبوبیت دارند. آنها با رفتار و کردار مثبتشان سنگ بنای شکل‌گیری و تقویت یک فرهنگ سازمانی فوق‌العاده را ایجاد می‌کنند و افرادشان را به نشان دادن رفتار و کردار مثبت و مطلوب تشویق می‌کنند.

پند مدیریتی: همیشه در محل کارتان وقت‌شناس باشید و با زیردستان خود با ادب و مهربانی رفتار کنید تا آنها نیز با همدیگر و با شما چنین رفتاری داشته باشند.

مهارت تفویض اختیارات و مسوولیت‌ها

در بسیاری از موقعیت‌ها، تفویض اختیارات و مسوولیت‌ها بهترین و ساده‌ترین تصمیمی است که یک مدیر می‌تواند برای پیشبرد اهداف و خواسته‌های خود اتخاذ کند. واگذاری انجام برخی کارهای مدیریتی به کارکنان می‌تواند حس مسوولیت‌پذیری و اعتماد به نفس را در آنها تقویت کند.

پند مدیریتی: در زمان تفویض اختیارات و مسوولیت‌ها حتما به اصل شفاف‌سازی و تبیین تمام ابعاد قضیه و اطلاع‌رسانی کامل به کارکنانتان توجه داشته باشید و به آنها در مورد چالش‌ها یی که ممکن است با آنها روبه‌رو شوند، اطلاع‌رسانی کنید.

مهارت مدیریت اخلاق‌مدارانه

یکی از مهم‌ترین، حساس‌ترین و پیچیده‌ترین کارکردهای یک مدیر، رعایت همیشگی و همه‌جانبه اصول اخلاقی در محیط کار است.

پند مدیریتی: رعایت اصول اخلاقی در کار را به‌صورت عملی به کارکنانتان بیاموزید و به این وسیله آن را به بخشی از فرهنگ سازمانی شرکت‌تان تبدیل کنید.

منبع: پرتال مدیریت

آژانس برندینگ بازدید : 60 دوشنبه 20 شهریور 1396 نظرات (0)

سری اول دوره آنلاین آموزش کانفیگ سرور لینوکس به صورت کاملا حرفه ای و جامع

 
پیشنیاز دوره: این دوره از صفر بوده و نیازی به پیشنیاز ندارد

با پیشرفت استفاده از اینترنت، سرورها به یک بخش مهم در هاستینگ و میزبانی از سایت‌ها تبدیل‌شده‌اند. اگر شما یک سایت داشته باشید حتماً با کلمات سرور یا کانفیگ سرور برخورد کرده‌اید.

سرور در اصطلاح به یک کامپیوتر همیشه روشن که وظیفه پاسخ به درخواست‌های ارسالی از طرف کاربران را دارد، اطلاق می‌شود. اما سرور چیزی فراتر از کارکرد و بازدهی و خدمات‌رسانی یک کامپیوتر معمولی را دارد. یک سرور خوب، سروری است که دارای سرعت و امنیت بالا، توان پاسخگویی و هزینه مناسب باشد. همه این موارد باعث رضایت کاربر و درنتیجه سود بیشتر برای ارائه‌دهندگان سرور خواهد بود.

کانفیگ سرور درواقع پیکربندی و تنظیم سرور برای بهترین حالت کارکرد می‌باشد. در صورت انجام درست و اصولی کانفیگ سرور:

  • سرعت باز شدن سایت‌هایی که میزبانی می‌کند بالاتر می‌رود.
  • لود شدن سرور کاهش می‌یابد.
  • امنیت بیشتر و حمله هکرها کاهش خواهد یافت.
  • رضایت کاربران بیشتر می‌شود.
  • و درنهایت هزینه‌ها کمتر و سود بیشتر می‌شود.

باید این را در نظر بگیرید که بهترین سرورها هم بدون کانفیگ و پیکربندی صحیح و اصولی کارایی بالایی نخواهند داشت.

پس همه کسانی که به نوعی با سرور در فعالیت خود درگیر هستند برای بالابردن بازدهی و ارتقا جایگاه فعالیت تجاریشان باید بتوانند سرور را به صورت صحیح کانفیگ کنند.

در دوره جامع آموزش کانفیگ سرور لینوکس شما یاد می گیرید:

  • سرور چیست، انواع سرور و نحوه صحیح کانفیگ سرور لینوکس چگونه است؟
  • مفاهیم اینترنت و سرور و پروتکل SSH  و تعریفی از سیستم‌عامل Centos و کار با شبکه به چه شکل است؟
  • نصب هسته لینوکس و سی پنل و… چگونه است؟
  • نصب و پیکربندی کنترل پنل دایرکت ادمین و امنیت چطور انجام می شود؟
  • امنیت در لینوکس و ماژول ها و دستور ها چگونه انجام می شود؟
  • نصب و پیکربندی ماژول و افزونه ها در لینوکس چطور انجام می شود؟
  • نصب و پیکربندی سیستم whmc و کار با آن چطور انجام می شود؟
 

مخاطبین این دوره

  • علاقمه مندان به سرور
  • علاقه مندان به راه اندازی وبسایت هاستینگ
  • طراحان سایت
  • علاقه مندان به لینوکس
  • علاقه مندان به شبکه
  • علاقه مندان به فروش سرور

اهداف این دوره

  • شناخت عمیق تر از فضای مجازی و توانایی ارزیابی وب سایت ها و تحلیل آنها
  • آشنایی با لینوکس
  • نحوه خرید سرور،نصب و راه اندازی سرور و نصب مجازی ساز
  • نصب و پیکربندی کنترل پنل سی پنل بر روی لینوکس و امنیت در لینوکس
  • نصب و پیکربندی دایرکت آدمین بر روی لینوکس
  • بخش امنیت لینوکس و ماژول ها
  • نصب و پیکربندی  ماژول و افزونه ها در لینوکس
  • نصب و پیکربندی سیستم whmc  و کار با آن
 

شرایط پرداخت

  • تمام کاربرانی که قصد شرکت در دوره را دارند باید از طریق پرداخت پیش پرداخت اقدام نمایند.
  • کاربرانی که قصد شرکت در دوره به صورت نقدی را دارند پس از واریز پیش پرداخت از طرف شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت تمایل به پرداخت نقدی مراحل را به شما خواهند گفت.
  • تاریخ ثبت نام زود هنگام تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.
  • تخفیف های مناسبتی دوره های ضبط شده دانشجویار بر روی دوره های آنلاین تاثیری ندارد و این دوره ها پلن تخفیف جداگانه دارد.
  • کسانی که قصد استفاده از پلن تخفیف را دارند پس از واریز پیش پرداخت از طرف شرکت با شما تماس خواهند گرفت و در صورت تمایل به استفاده از تخفیف ها مراحل را به شما خواهند گفت.

آموزشی

سرفصل دوره

بخش اول : شناخت اینترنت و فضای مجازی(تعاریف پایه وب)

  • اینترنت چیست؟
  • وب سایت چیست؟
  • سرور چیست؟
  • کلاینت چیست؟
  • سرور اختصاصی چیست؟
  • سرور مجازی چیست؟
  • هاست چیست؟
  • هاست رایگان چیست؟
  • دامین چیست؟
  • سیستم عامل سرور چیست؟
  • تفاوت سیستم عامل لینوکس و ویندوز در میزبانی وب سایت؟
  • زبان های برنامه نویسی طراحی وب سایت کدامند؟
  • وب سرور چیست و تفاوت apache , IIS ؟

بخش اول : لینوکس چیست و کار با لینوکس

  • SSH چیست
  • آشنایی با پروتکل ssh
  • نحوه کار با نرم افزار پوتی و اتصال اون به ssh
  • اتصال به SSH server از Windows
  • کار با دستورات لینوکس
  • تعریف مخازن توزیع های مختلف لینوکس
  • معرفی ویرایشگر nano و vim در لینوکس
  • VNC چیست
  • کار با نرم افزار TightVnc
  • نصب VNC بر روی سرور های لینوکس
  • پیکربندی شبکه لینوکس Centos از طریق
  • پیکربندی شبکه لینوکس Centos توسط ssh
  • پیکربندی شبکه لینوکس Centos در بخش نصب سیستم عامل
  • پارتشین بندی لینوکس Centos
  • Htaccess چیست و کاربرد اون
  • نصب mc روی سرور لینوکس برای کار با محیط گرافیکی ssh
  • هاست نیم چیست
  • تغییر Hostname
  • دی ان اس چیست
  • ایجاد رکورد در دامنه
  • ساخت دی ان اس برای دامنه

بخش سوم: نحوه خرید سرور،نصب و راه اندازی سرور و نصب مجازی ساز

  • نحوه خرید سرور از شرکت های ایرانی
  • نحوه خرید سرور از شرکت های خارجی
  • انواع مجازی ساز و تفاوت آنها
  • نصب مجازی ساز kvm
  • نصب و پیکربندی مجازی ساز KVM
  • نحوه اپدیت و خرید لایسنس virtualizor
  • نحوه کار با بخش IP Pool
  • نحوه کار با بخش Media
  • نحوه کار با بخش
  • نحوه کار با بخش Users
  • نحوه کار با بخش Virtual Servers
  • نصب سیستم عامل لینوکس سنتوس از طریق تمپلیت
  • نصب سیستم عامل لینوکس سنتوس از طریق فایل های ایزو
  • پارتیشن بندی سیستم عامل لینوکس سنتوس
  • تنظیم شبکه سنتوس
  • نحوه کار با بخش Servers
  • نحوه کار با بخش Storage
  • نحوه کار با بخش Recipes
  • نحوه کار با بخش Configuration
  • نحوه کار با بخش Backup
  • نحوه کار با بخش Power DNS
  • نحوه کار با بخش Import
  • نحوه کار با بخش SSL Settings
  • نحوه کار با بخش Services
  • نحوه کار با بخش Logs

بخش چهارم: نصب و پیکربندی کنترل پنل سی پنل بر روی لینوکس

  • بروزرسانی هسته لینوکس
  • نحوه نصب بسته های لینوکس (و تهیه لیست دستورات لینوکس )
  • نحوه نصب کنترل پنل سی پنل و WHM
  • نحوه نصب Apachi
  • نحوه نصب Php
  • نحوه نصب Mysql
  • نحوه نصب ConfigServer Explorer
  • نحوه نصب فایروال ConfigServer Security & Firewall
  • نحوه کانفیگ فایروال ConfigServer Security & Firewall
  • نحوه نصب ConfigServer Mail Manage
  • نحوه نصب ConfigServer Mail Queues
  • نصب آنتی ویروس Clam AV
  • نصب نرم افزار مانیتوریگ سرور Muinin
  • نصب و کانفیگ آنتی شلر Maldet
  • ایمن سازی سرویس دهنده ssh که از سرویس های مهم میباشد
  • نصب و کانفیگ mod_Security برای امنیت بیشتر وب سرور
  • نحوه ایجاد Rule در بخش Vendors ModSecurity
  • نحوه نصب ConfigServer ModSecurity Control
  • نحوه فعالسازی Open-Basedir
  • نصب و کانفیگ آنتی دی داس Deflate
  • نصب و کانفیگ آنتی دی داس Mod_Evasive
  • نحوه نصب هندلر Suphp و معرفی چند مدل مختلف
  • نصب و کانفیگ آنتی روت کیت جهت شناسایی فایلهای مخرب
  • نصب APC برای بارگزاری و سرعت صفحات PHP
  • نحوه بروز رسانی سی پنل و WHM
  • نحوه فعالسازی لایسنس WHM
  • بروز رسانی لایسنس WHM
  • نحوه کار با کنترل پنل whm
  • نحوه تنظیمات کامل WHM
  • ایمن سازی و بهینه سازی سرویس دهنده وب
  • ایمن سازی پوشه tmp/ که یکی از مهمترین قسمتهای نفوذ به سرور است
  • ایمن سازی پوشه های /tmp /var/tmp /dev/shm
  • ایمن سازی سرویس دهنده php
  • تنظیمات امنیتی فایلini
  • غیر فعال کردن فانکشن های خطرناک روی سرور
  • بهینه سازی php برای بازدهی بهتر
  • نصب ماژول Eaccelerator برای بازدهی صفحات سایت
  • ایمن سازی سرویس دهنده sql
  • Tune کردن سرویس mysql و وب سرور جهت سرعت بهتر
  • بهینه سازی Mysql برای راندمان بیشتر
  • نصب و کانفیگ نرم افزار مانیتورینگ mysql و پروسه های در حال اجرا
  • ایمن سازی سرویس دهنده ftp
  • ایمن سازی سرور دهنده DNS
  • جلوگیری از بایپس وب سرور و php
  • محدود کردن دسترسی perl – cgi – python برای امنیت بیشتر در سرور
  • کنترل اسکریپت های perl , cgi , pyhton
  • ایمن سازی symlink جهت عدم دسترسی به هاست های دیگری روی سرور
  • تنظیم ساعت سرور و سینک به تام ایران
  • اعمال تنظیمات بکاپ گیری روزانه یا هفتگی روی سرور
  • اعمال تنظیمات مورد نیاز برای بکاپ گیری
  • حذف سرویسها غیر استفاده سرور

بخش پنجم:نصب و پیکربندی دایرکت آدمین بر روی لینوکس

  • نحوه خرید لایسنس دایرکت ادمین و فعالسازی اون
  • بروزرسانی تمامی سرویس های مورد نیاز و کرنل اصلی سیستم
  • نحوه نصب بسته های لینوکس (و تهیه لیست دستورات لینوکس )
  • نحوه نصب کنترل پنل Directadmin
  • نحوه پیکربندی لایسنس کنترل پنل Directadmin
  • نصب و پیکربندی وب سرور آپاچی
  • نصب و پیکربندی php
  • نصب و پیکربندی mysql
  • نحوه نصب فایروال ConfigServer Security & Firewall
  • نحوه کانفیگ فایروال ConfigServer Security & Firewall
  • تغییر پورت پیش فرض کنترل پنل Directadmin
  • نحوه نصب ioncube روی سرور Directadmin
  • نحوه نصب zend guard روی سرور Directadmin
  • نحوه نصب soap روی سرور Directadmin
  • نحوه نصب هندلر Suphp و معرفی چند مدل مختلف
  • نحوه نصب آنتی ویروس آنتی شلر ClaemAV
  • نصب و کانفیگ mod_Security برای امنیت بیشتر وب سرور و php
  • نحوه نصب Rootkit Hunter جهت شناسایی فایلهای مخرب
  • نصب و کانفیگ آنتی شلر Maldet
  • ایمن سازی سرویس دهنده ssh که از سرویس های مهم میباشد
  • نحوه کار با کنترل پنل دایرکت آدمین و بخش های مختلف
  • نحوه تنظیمات کامل Directadmin
  • نصب و کانفیگ آنتی دی داس Deflate بر روی فایروال
  • نصب و کانفیگ آنتی دیداس mod_evasive
  • نحوه تغییر و بروزرسانی لایسنس دایرکت ادمین
  • ایمن سازی و بهینه سازی سرویس دهنده وب
  • ایمن سازی پوشه tmp/ که یکی از مهمترین قسمتهای نفوذ به سرور است
  • ایمن سازی پوشه های /tmp /var/tmp /dev/shm
  • ایمن سازی سرویس دهنده php
  • تنظیمات امنیتی فایلini
  • غیر فعال کردن فانکشن های خطرناک روی سرور
  • بهینه سازی php برای بازدهی بهتر
  • نصب ماژول Eaccelerator برای بازدهی صفحات سایت
  • ایمن سازی سرویس دهنده sql
  • Tune کردن سرویس mysql و وب سرور جهت سرعت بهتر
  • بهینه سازی Mysql برای راندمان بیشتر
  • نصب و کانفیگ نرم افزار مانیتورینگ mysql و پروسه های در حال اجرا
  • ایمن سازی سرویس دهنده ftp
  • ایمن سازی سرور دهنده DNS
  • حذف سرویسها غیر استفاده سرور
  • جلوگیری از بایپس وب سرور و php
  • محدود کردن دسترسی perl – cgi – python برای امنیت بیشتر در سرور
  • کنترل اسکریپت های perl , cgi , pyhton
  • ایمن سازی symlink جهت عدم دسترسی به هاست های دیگری روی سرور
  • تنظیم ساعت سرور و سینک به تام ایران
  • اعمال تنظیمات بکاپ گیری روزانه یا هفتگی روی سرور
  • اعمال تنظیمات مورد نیاز برای بکاپ گیری

بخش ششم:بخش امنیت لینوکس و ماژول ها و دستورها

  • آموزش غیر فعال سازی IPv6 در CentOS
  • آموزش تغییر IP ارسال ایمیل در سرور
  • آموزش نصب دیوار آتشین apf
  • بلاک کردن و بستن یک کشور بوسیله فایروال
  • نحوه غیر فعال کردن ini سفارشی در suphp
  • نحوه غیرفعال کردن SElinux در centos
  • آموزش جلوگیری از ارسال spam در exim
  • بازیابی پسورد فراموش شده centos 6
  • بازیابی پسورد فراموش شده centos 7
  • نحوه تعمیر پارتیشن در لینوکس
  • نحوه افزایش سایز پارتیشن tmp
  • نحوه حذف محتویات پوشه tmp در سرور لینوکس
  • نحوه تست سرعت هارد در لینوکس
  • نحوه پیدا کردن مشخصات CPU
  • نحوه راهنمای دستور lsblk
  • نحوه انتقال اطلاعات از طریق rsync
  • نحوه انتقال اطلاعات از طریق scp
  • نحوه انتقال اطلاعات از طریق mc

بخش هفتم:نصب و پیکربندی  ماژول و افزونه ها در لینوکس

  • نحوه نصب و پیکربندی وب سرور ngnix در دایرکت ادمین
  • نحوه نصب و پیکربندی وب سرور Lidespeed در دایرکت ادمین
  • نحوه نصب mod_ruid2 در دایرکت ادمینdirectadmin
  • نحوه نصب پلاگینCustomBuild 2.0 در دایرکت ادمین
  • آموزش نحوه آپگرید ورژن PHP به ۵٫۳ در Directadmin
  • نحوه نصب ورژن های مختلف php در کنترل پنل دایرکت آدمین
  • نحوه نصب و پیکربندی وب سرور ngnix در سی پنل
  • نحوه نصب و پیکربندی وب سرور Lidespeed در سی پنل
  • نحوه نصب memcached روی whm
  • نحوه نصب mod_ruid2 در whm
  • نحوه نصب ورژن های مختلف php در کنترل پنل سی پنل
  • نحوه انتقال از سی پنل به دایرکت ادمین
  • تبدیل بک آپ Cpanel به بک آپ Directadmin
  • نحوه نصب MariaDB در cPanel/WHM
  • نحوه نصب mytop در CentOS
  • نحوه نصب htop در CentOS
  • نحوه نصب ntop در CentOS
  • نحوه نصب و پیکربندی مانیتوریگ سرور و نحوه کار با آن
  • نحوه نصب کلود لینوکس روی دایرکت آدمین
  • نحوه نصب کلود لینوکس روی سی پنل
  • معرفی نرم افزار zenmap و کار با اون

بخش هشتم:نصب و پیکربندی سیستم whmc  و کار با آن

  • نصب سیستم مدیریت هاستینگ whmc بری روی هاست
  • نحوه بروز رسانی سیستم مدیریت هاستینگ whmc
  • نحوه کار با بخش مشتریان و ایجاد مشتری
  • نحوه کار با بخش سفارش ها و ایجاد سفارش
  • نحوه کار با بخش صورت حساب ها و ایجاد صورت حساب
  • نحوه کار با بخش پشتیبانی
  • نحوه کار با بخش گزارش ها
  • نحوه کار با بخش ابزار ها
  • نحوه کار با بخش افزونه ها
  • نحوه تنظیمات اصلی بخش Whmc
  • نحوه تنظیمات اتوماسیون
  • نحوه ایجاد کاربر آدمین و سطح دسترسی محدود
  • نحوه ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی
  • نحوه ایجاد واحد پول
  • نحوه ایجاد و مدیریت محصولات و قیمت گذاری
  • نحوه مدیریت دامنه و ثبت دامنه و قیمت گذاری
  • نحوه ایجاد سرور در whmc و اتصال آن به whmc
  • نحوه فروش آنلاین محصولات و ایجاد آن بعد از پرداخت مشتری
  • نحوه ایجاد دپارتمان پشتیبانی
  • بخش هاستینگ و سرور

منبع: پرتال آموزشی

آژانس برندینگ بازدید : 58 دوشنبه 13 شهریور 1396 نظرات (0)

رازهای مهم کارآفرینی از زبان بزرگترین مدیران دنیا

در این مقاله ۹ تن از بزرگ‌ترین مدیرعامل‌های جهان، از جمله جف بزوس، مارک زاکربرگ و جک دورسی، تکنیک‌های خود را برای افزایش بهره‌وری و کارایی در کارآفرینی بیان می‌کنند.

 

طبق آمار منتشرشده توسط مجله‌ی تایم، مدیرعامل‌ها به‌طور متوسط ۵۸ ساعت در هفته کار می‌کنند؛ یعنی ۱۰ تا ۱۱ ساعت در ۵ روز کاری هفته به‌علاوه‌ی ۶ ساعت اضافه در ۲ روز تعطیل آخر هفته. این آمار نشان می‌دهد که مدیرعامل‌ها حدود ۱۱ ساعت در هفته بیشتر از سایر کارمندانِ تمام‌وقت کار می‌کنند. زمان بیشتر یعنی پتانسیل کار بیشتر؛ ولی آن‌ها از برخی تکنیک‌های خاص افزایش بهره‌وری هم استفاده می‌کنند.

در ادامه‌ی این مطلب باهم نگاهی داریم به اسرار کارایی بالای ۹ مدیرعامل معروف جهان:

کارآفرینی

تصمیم‌گیری بهینه

جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون، کارآفرین بزرگ و مالک واشنگتن پست، هر روز تصمیمات زیادی اتخاذ می‌کند. ازآنجایی‌که تصمیم‌گیری پروسه‌ی زمان بری است، او فرایندی ۴ مرحله‌ای برای مرور سریع‌تر کسب‌وکار خود در نظر گرفته است:

  • اول اینکه هرگز از یک متد تصمیم‌گیری برای همه‌ی مسائل استفاده نکنید. بزوس در نامه‌ی خود به سهامداران می‌نویسد: «بسیاری از تصمیم‌ها برگشت‌پذیر هستند، مثل درب‌هایی که از هر دو طرف باز می‌شوند. برای چنین تصمیماتی می‌توان از پروسه‌های سبک‌تر استفاده کرد.»
  • دوم، هنگامی‌که ۷۰ درصد از اطلاعات لازم را به دست آوردید، تصمیمتان را بگیرید. بزوس در این رابطه می‌نویسد: «اگر بخواهید منتظر ۹۰ درصد از اطلاعات شوید کارتان خیلی آرام‌تر و کندتر پیش می‌رود.»
  • سوم، از عبارت «مخالف باش ولی برنامه را اجرا کن» استفاده کنید. این عبارت زمان زیادی برای شما خواهد خرید. بزوس می‌گوید: «اگر متوجه شدید که با طرفتان به توافق و اجماع نظر نمی‌رسید، به او بگویید: می‌دانم که موافق نیستی، ولی حاضری در مورد این مسئله با من شرط ببندی؟ یا قبول می‌کنی که باوجود مخالفت، این ایده را اجرا کنی؟ وقتی به چنین نقطه‌ای می‌رسید، طرف مقابلتان در مورد جواب مردد می‌شود و به‌احتمال‌زیاد سریعاً پاسخ مثبت را از او خواهید گرفت.»
  • چهارم، ناسازگاری‌ها و ناهمسویی‌ها را تشخیص دهید و بلافاصله برای حل آن‌ها اقدام کنید. بزوس می‌گوید: «گاهی اوقات تیم‌ها اهداف مختلفی دارند و دیدگاه‌های آن‌ها از پایه باهم متفاوت است. به عبارتی آن‌ها همسو نیستند. هیچ گفتگویی و هیچ جلسه‌ی مشترکی نمی‌تواند ناهمسویی‌های عمیق را حل کند. باید خودتان مستقیماً وارد عمل شوید و یک تصمیم نهایی را به همه اعلام کنید. اگر پیش‌فرض را بر این بگذارید که آن‌ها خودشان به توافق می‌رسند، فقط سناریویی خسته‌کننده را در پیش‌ گرفته‌اید.»

کارآفرینی

ریتم  و اصول خود را پیدا کنید

جک دورسی، مدیرعامل توییتر، ۱۶ ساعت در روز کار می‌کند. او در مصاحبه‌ای با تکونومی گفته است که دیسیپلین و نظم و تجربه، نکاتی حیاتی هستند. او برای اینکه جریان کارها را مدیریت کند، برای هر روز برنامه‌ای مشخص در نظر گرفته است. او روند کاریش را این‌طور تعریف می‌کند:

من دوشنبه‌ها در شرکت وقتم را بر مدیریت و اجرای پروسه‌ها متمرکز می‌کنم. سه‌شنبه‌ها فقط به محصولات رسیدگی می‌کنم و چهارشنبه‌ها را به امور بازاریابی، ارتباطات و رشد می‌گذرانم. پنج‌شنبه‌ها با توسعه‌دهندگان و شرکای تجاری کار می‌کنم و جمعه‌ها روی شرکت، فرهنگ و استخدام‌ها متمرکز هستم. شنبه‌ها کاملاً تعطیل هستم، به پیاده‌روی و گردش می‌روم. یکشنبه‌ها روز بازخورد، استراتژی و آماده شدن برای هفته‌ی بعد است.

دورسی تصدیق می‌کند که موانع زیادی ممکن است در برنامه‌ی او اختلال به وجود بیاورند. ولی او سریعاً با آن‌ها مواجه می‌شود و سعی می‌کند روند روز را از دست ندهد. این روال منظم، هماهنگی خوبی هم در سایر بخش‌های شرکت به وجود می‌آورد. دورسی می‌گوید: «ما همیشه کارهایمان را به‌موقع انجام می‌دهیم، همیشه برایمان مشخص است که هفته‌ی پیش کجا بودیم و قرار است این هفته کجا باشیم.»

کارآفرینی

قبل از همه به سر کار بروید

سالی کراچک، مدیرعامل پلتفرم مالی دیجیتال الوست، معتقد است: «اگر می‌خواهید همه‌ی کارهایتان را انجام‌شده ببینید، کارتان را قبل از اینکه بیشتر مردم از خواب بیدار شوند شروع کنید.» او کارش را از ساعت ۴ صبح شروع می‌کند.

کراچک در لینکدین نوشته است:

باارزش‌ترین و مهم‌ترین عنصری که در کسب‌وکار می‌تواند وجود داشته باشد، زمان است. بازدهی من زمانی بالاتر می‌رود که وقت خود را بین این دو گزینه به تعادل برسانم: زمانی که باید با دیگران سپری کنم و زمانی که به فکر کردن، نوشتن و توسعه‌ی مدل‌های درآمد می‌گذرانم.

او سعی کرده بود برنامه‌ی خود را در روزهای جمعه سبک کند، ولی ایمیل‌های فراوانی که به دستش می‌رسید، تمرکز او را به هم می‌زد. برای همین حالا زمانی که همه خوابند کار می‌کند. او می‌نویسد:

ذهن من روشن و باز است، من خودم را درگیر مشغولیات ذهنی که همه با آن‌ها سروکار دارند، مثل آمادگی برای اولین جلسه‌ی فردا صبح، نمی‌کنم. در ضمن، همین‌که میدانم خانواده‌ام طبقه‌ی پایین درسلامت و امنیت خوابیده‌اند، آرامشی مضاعف پیدا می‌کنم. به‌علاوه این ساعات سپیده‌دم، وقتی است که ایده‌های فوق‌العاده‌ای به فکرم می‌رسد.

کارآفرینی

زمان را دریابید

گری کلر، بنیان‌گذار شرکت Keller Williams Reality، به‌جای اینکه روز خود را با کارهای غیر ضروری پر کند، ۴ ساعت اول هر روز را به هدف اصلی امسال خود اختصاص می‌دهد.

کلر هرسال برای خود یک هدف انتخاب می‌کند و همه‌ی کارهای دیگر او؛ یا در راستای رسیدن به این هدف هستند یا ضروری محسوب نمی‌شوند. او ۴ ساعت اولیه‌ی روز کاری خود را فقط به امورات مربوط به این هدف می‌گذراند. کلر از این تکنیک برای نوشتن کتاب‌هایش استفاده کرده است و با همین روش توانسته است شرکت خود را به بزرگ‌ترین شرکت املاک دنیا تبدیل کند. او معتقد است تا زمانی که نخستین اولویتش تکمیل‌ نشده باشد، همه‌ی کارهای دیگر غیر ضروری هستند.

کلر در یکی از کتاب‌های خود به نام «حقیقت ساده‌ی پشت نتایج خارق‌العاده» نوشته است: «زمان کلید اصلی در کارآفرینیاست، موفقیت به‌طور مداوم در متن زمان ساخته می‌شود.»

کارآفرینی

درهای مجازی را ببندید

محیط کار باز شاید ره‌آورد دوران مدرن باشد، ولی شکی نیست که احتمال وقوع اختلالات و مزاحمت‌هایی که باعث کاهش بهره‌وری می‌شوند، بالا می‌برد. مایکل پریور، مدیرعامل سابق پلتفرم مدیریت پروژه ترلو، کارمندانش را تشویق کرد با کنار گذاشتن اسلک و ایمیل‌، درب‌های باز مجازی محیط کار را ببندند.

اختلالاتی شبیه این، نه‌تنها زمان را از پروژه‌های مهم می‌دزدند بلکه برای دوباره متمرکز شدن بر پروژه‌ی اصلی باید دوباره زمان بیشتری صرف کرد. هر بار که زمینه‌ی کار عوض می‌شود، مجبورید هزینه‌ی زیادی بابت آن بپردازید. مایکل پریور در مصاحبه‌ای با مجله‌ی تایم گفته است:

ما اساساً زمان محدودی در اختیار داریم. هنر شما این است که این منبع محدود را به همه‌ی امور ضروری تخصیص دهید، که سخت‌ترین بخش آن‌ها بهره‌وری است.

کارآفرینی

کار را از زندگی شخصیتان جدا کنید

سوزان ووجسکی، مدیرعامل یوتیوب، حضور در خانه و صرف شام با فرزندانش را یک اولویت می‌داند. ترک محیط کار در یک ساعت مناسب و فکرشده، به او کمک می‌کند کارهایش را بهتر ساماندهی کند و سریع‌تر پیش ببرد. به‌این‌ترتیب وقتی به خانه می‌رسد، توجهش فقط به خانواده‌اش معطوف است. ووجسکی در مصاحبه‌ای با وال‌استریت ژورنال گفت:

ما قانونی در خانه داریم که طبق آن، سعی می‌کنیم از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۹ صبح، ایمیل‌ها را چک نکنیم؛ چراکه وقتی به سراغ گوشی خود می‌روید دیگر جدا شدن از آن کار آسانی نیست.

این جدایی از دنیای مجازی نه‌تنها به سوزان کمک می‌کند با خانواده‌اش اوقات خوبی را بگذراند، بلکه او را خلاق‌تر و کاراتر کرده است. او می‌گوید:

موفقیت را بر اساس تعداد ساعاتی که شما کار می‌کنید حساب نمی‌کنند. اگر شما ۲۴ ساعت هر ۷ روز هفته مشغول کار باشید، هیچ ایده‌ی جالبی به سراغتان نمی‌آید!

کارآفرینی

سعی کنید اینباکس خود را صفر کنید

ایمیل‌ها می‌توانند حجم زیادی از زمان شما را به هدر بدهند. ولی الیوت وایسبلوت، مدیرعامل شرکت خدمات مالی HighTower، استراتژی خودش را برای اینباکسش دارد: او هر شب اینباکس خود را صفر می‌کند. وایسبلوت در یکی از پست‌های خود در لینکدین می‌نویسد:

 ایمیل‌ها مثل مهمان ناخوانده هستند. هرکسی در هر ساعتی می‌تواند پیام خود را ، چه دعوت‌نامه باشد و چه تقاضانامه، به اینباکس شما بفرستد. اینکه کل جهان توانایی این را داشته باشند که قطعه‌ای از توجه شما را طلب کنند، منصفانه نیست. بلکه یک روش برای مزاحمت دائمی است.

او برای کنترل امور و صفر کردن اینباکس، از سه قانون استفاده می‌کند:

  • عضویت در خبرنامه‌ها را لغو کنید. شاید این کار زمان بیشتری از پاک کردن ایمیل‌ها لازم داشته باشد، ولی در عوض بعداً ساعت‌های زیادی را به شما برمی‌گرداند.
  • با بی‌رحمی پاک‌ کنید. وقتی در مورد حذف یک ایمیل شک دارید، آن را هم پاک‌ کنید. اگر کسی با شما کاری ضروری داشته باشد، به دنبالتان خواهد آمد. فقط به ایمیل‌هایی که می‌دانید از همه مهم‌ترند پاسخ بدهید و بقیه را به زباله‌دان بفرستید.
  • خودتان را برای بایگانی ایمیل‌ها به‌ زحمت نیندازید. یک ابزار جستجوی خوب می‌تواند پوشه‌های شما را اسکن کند و هر آنچه را که شما فوراً نیاز دارید برایتان پیدا کند.

اگر تنها همین سه کار را انجام دهید، اینباکس شما بسیار سبک‌تر خواهد شد. پیام‌ها لیست وظایف روزانه‌ی شما را طولانی‌تر می‌کنند، وظایفی که به توجه و تمرکز شما نیاز دارند. تا جایی که ممکن است این لیست را کوتاه نگه‌دارید، مثلاً بین ۲ تا ۵ آیتم برای هر روز. با تکمیل این لیست، شما اینباکس خود را به بهترین شکل خالی کرده‌اید.

کارآفرینی

کارهای آسان‌تر را زودتر انجام دهید

گرچه شما با متد «قورباغه‌ات را قورت بده» و شروع روز کاری با سخت‌ترین وظایف، مابقی روزتان را آسوده خواهید بود، ولی مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک، دقیقاً رویکردی عکس این دارد. او در کتاب « ۱۰ درس رهبری از زاکربرگ» به قلم مایکل ایسانی، گفته است:

من فکر می‌کنم یکی از قانون‌های ساده‌ی کسب‌وکار این است که اگر شما کارهای ساده‌تر را زودتر انجام دهید، می‌بینید که پیشرفت زیادی کرده‌اید.

چک کردن و انجام کارهای ساده ، مثل «اثر گلوله‌ی برفی» است که به شما کمک می‌کند حرکتی آنی داشته باشید. این حرکت روبه‌جلو، به شما استقامت و انرژی بیشتری برای قدم‌های بزرگ‌تر و انجام کارهای دشوارتر می‌دهد.

کارآفرینی

گوشی خود را در حالت سکوت قرار دهید

ایوان مازور، مدیرعامل و بنیان‌گذار پلتفرم بازاریابی Ometria، باور دارد بهترین ترفند این است که کنترل تخصیص زمانتان را به موارد مختلف در دست داشته باشید. او در Quora می‌نویسد:

تماس‌ها، پیام‌های متنی، اعلان‌های تلفن همراه، همه این کنترل را از شما می‌گیرند. وقتی کسی به شما زنگ می‌زند و شما پاسخ می‌دهید، یعنی درزمانی که او راحت‌تر است با او صحبت می‌کنید، نه زمانی که برای شما مناسب‌تر است.

وقتی تلفنتان در حالت سکوت است، شما در کنترل خودتان هستید. شما می‌توانید تماس‌ها، پیام‌ها و ایمیل‌های خود را در زمان خاصی چک کنید، یعنی همان زمانی که خودتان انتخاب می‌کنید توجهتان را به این امور معطوف کنید. بقیه‌ی اوقات، می‌توانید به‌طور کامل روی کارتان متمرکز شوید: یک جلسه‌ی مهم، یک سند مهم یا حضور تمام و کمال کنار خانواده، از این دست کارها هستند. تا وقتی‌که در زمان‌های مشخص، مثلاً هرچند ساعت یک‌بار، ارتباطات خود را چک می‌کنید، مطمئن باشید هیچ‌چیز مهمی را از دست نخواهید داد.

منبع: پرتال کارآفرینی

آژانس برندینگ بازدید : 62 شنبه 11 شهریور 1396 نظرات (0)

تعاریف صحیح بازاریابی از زبان ۲۰ مدیر بزرگ و با تجربه

پیش از اینکه به بیان تعاریف بازاریابی (بازاریابی ترجمه مناسبی برای MARKETING نبوده و معادل صحیح همان مارکتینگ می باشد و اساسا منظور از بازاریابی، فروش و ویزیتوری می باشد) بپردازیم باید یادآور شویم که گاهی اوقات دیده می شود که برخی افراد بر اساس نقش خود در فرآیند بازاریابی، به تعریف آن می پردازند.

اگر قرار باشد تعریفی شفاف از بازاریابی داشته باشیم باید بیان کنیم که بازاریابی یک راهبرد سازمانی است از مجموعه فرآیندهایی جهت برقراری ارتباط و ارائه ارزش به مشتریان به گونه ای که منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و جامعه تأمین گردد.

در ادامه به نقل سایر تعاریف می پردازیم؛

  1. بازاریابی، علم و هنر کشف، خلق و تولید ارزش برای ایجاد رضایت در بازار هدف با تمرکز بر سودآفرینی است. بازاریابی نیازها و خواسته های تحقق نیافته را شناسایی می کند. بازاریابی یعنی تعریف، اندازه گیری و تعیین بزرگی بازار شناسایی شده و میزان استعداد سودآوری آن بازار؛ براساس این تشخیص که یک کسب و کار قادر است تا در کدام بخش از بازار بهترین عملکرد را داشته باشد، «بازاریابی» با طراحی و ارتقای خدمات و محصولات متناسب با بازار مورد نظر نقش آفرینی می کند. ” فیلیپ کاتلر”
  2. بازاریابی فرایندی است استراتژیک، چندوجهی و تاکتیکی که به فروش خدمات مشتریان و حفظ و نگهداشت مشتری کمک می کند. گام های اولیه ی بازاریابی شامل شناسایی مخاطبان هدف، توسعه استراتژی بازاریابی/ارتباطات است و معمولا روش ها و کانال های متعددی مانند تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی محتوا، رسانه های چاپی و دیجیتالی، برگزاری رویدادها و…به اندازه گیری و ارزیابی نتایج می پردازند و فرایند بررسی اطلاعات و تغییرات و توسعه بازار به طور پیوسته مورد بازبینی قرار می گیرد. بازاریابی می تواند حلقه ی بازخورد میان سازمان و خریداران احتمالی و مشتریان را تشکیل بدهد. حلقه ای که به آگاهی و پیشرفت کسب وکار کمک می کند. “ربکا لیب”
  3. بازاریابی چتری است که تحقیقات، برندسازی، روابط عمومی، تبلیغات، پاسخگویی مستقیم، ترفیع و تبلیغات، وفادارسازی، ایجاد تقاضا و … را پوشش می دهد.” آن هولند”
  4. بازاریابی تعاملی دوسویه و ارزش آفرین است میان مشتری و بازاریاب و از طریق ارایه ی محصول و خدمات مناسب به مشتریِ هدف که برای رفع نیازهای او با استفاده از ابزارهای خرید و تعامل مناسب شکل می گیرد. مکالمات بازاریابی روایتی است از محصول و خدمات شما به مشتری که او را طی گفتمان صحیح با شرکت پیوند می دهد. این گفتگومان درست شامل گوش سپردن، مشارکت، وابستگی و ارتباط و نهایتا خرید می شود.” جری لنتزم”
  5. بازاریابی فرآیندی است مجتمع با کانال های ارتباطی چندگانه (آنلاین و آفلاین) که مبتنی بر مشتری مداری است و به تعریف، بخش بندی، دسترسی به مشتری بالقوه و متقاعد کردن او برای خرید محصولات و خدمات می پردازد. این فرایند با تجزیه و تحلیل معیار های مختلف برای بازبینی استراتژی ها همراه است؛ بازبینی و اصلاحات برای تکرار فرایند با هدف بهینه سازی میزان بازگشت سرمایه لازم است. ” شارون موستین”
  6. بازاریابی یعنی برند سازی کنید و دیگران را متقاعد کنید که برندتان یعنی محصول، خدمت و شرکت شما بهترین است و از رابطه ای که میان شما و مشتری شکل گرفته است، حفاظت کنید. “مارجوری کلی من”
  7. بازاریابی علم و هنر قانع کردن خریدار بالقوه برای خرید از شرکتی است که مسئول ایجاد پیامی متقاعد کننده است. این پیام از طریق کانال ها و راه های ارتباطی هدف گیری شده با دسترسی و تکرار مناسب، خریداران بالقوه را در چرخه ی خرید همراهی می کند. چرخه ی خرید شامل این مراحل است: توجه، علاقه مندی، تمایل و خرید. ” پل موسنسون”
  8. بازاریابی تعریف فرصت های کسب و کار، شناسایی مشتریان سودآور و محصول/خدماتی است که نیازهای مشتری را رفع می کند و موجب شکل گیری ارتباط میان مشتری و شرکت می شود. بازاریابی با پاسخگویی به تقاضای مشتریان، محصول یا خدمات شرکت برای ایجاد ارتباط با مشتری را ارزش آفرینی می کند. ” آن مارشمن”
  9. بازاریابی کمک کردن به مردم برای خرید محصول و خدمات شما است. “جیسن فالز”
  10. بازاریابی یعنی کشف آنچه که مشتری بالقوه می خواهد و تقاضا می کند. و پاسخ گویی به این خواسته به طور مؤثرتر و کاراتر نسبت به سایر رقبا. “پل کولاویس”
  11. بازاریابیبازاریابی علم و هنر تولید، ایجاد رضایت و حفظ مشتریان است و همه این ها در ضمن سودآوری و ارزش آفرینی شکل می گیرد. بازاریابی به هر روی، قوانین و وظایف را در هم می آمیزد. بازاریابی باید بالاترین استانداردهای اخلاقی را نیز رعایت کند. مثلا به محیط زیست احترام بگذارد و برای تبدیل شدن دنیا به مکانی بهتر باری زندگی تلاش های لازم را به انجام رساند.” ماکس کلایوف”
  12. بازاریابی علت حضور شما در زمین بازی را تعیین می کند و به تمام پرسش های دشوار پاسخ می دهد. در گام بعدی باید برنامه ای طراحی بشود و در آن انتظارات ویژه در مورد فروش مطرح بشود و نیز به طور واضح به جلب رضایت توجه بشود. شور و اشتیاق نمی تواند جایگزین برنامه ریزی بشود. برای رسیدن به اهداف تان همیشه با درصدی از بحث ها و تنش ها رو به رو خواهید بود. با بحث ها و پیگیری تضادها می توانید گروه تان را به سمت پیشرفت هدایت کنید. خطر کنید و از اشتباه کردن نترسید. یادتان باشد هیچ کس تا به حال به خاطر خطا در کمپین بازاریابی فنا نشده است. اگر خواهان رشد هستید باید خطر کنید. کسب و کار خود را در فضا و حال و هوایی تازه مدیریت کنید. “جفری هیزلت”
  13. بازاریابی در نهایت مسئول ارزش آفرینی از طریق برند یعنی وجهه استراتژیک کسب و کار شما است. برای رسیدن به این هدف، بازاریابی مخاطب هدف و جذاب ترین بخش های بازار را که قابلیت رشد دارند، شناسایی می کند. بازاریابی باعث می شود، سازمان جایگاه متمایز و ارزش آفرین برند را تعریف کند و آن را در هر نقطه ی ارتباطی با مشتری تحت نظر بگیرد. بازاریابی به شما اطمینان می دهد که پیشنهادی متمایز و متقاعدکننده به مشتری هدف ابلاغ شده است. بازاریابی پاسخگوی رشد شرکت شما است و توانایی شناسایی و تأمین مشتریان جدید را دارد. بازاریابی به پیشنهادات تازه می پردازد و رشد سودآور بازارهای تازه را در نظر می گیرد.”کتی هالیگان”
  14. بازاریابی فرایندی است که در آن هر شرکت نیازهای مشتریان را به درآمد تبدیل می کند. “مارک بورجس”
  15. بازاریابی یعنی روایتی جالب توجه از کسب و کار خود برای جلب نظر مشتریان، شرکا، سرمایه گذاران، کارکنان و همه ی افرادی که با شرکت در تعامل هستند. این روایت شما به مشتری کمک می کند که تصمیم بگیرد آیا به محصول شما به عنوان یک کالای خوشایند نگاه کند یا از آن تصویری از یک کالای ضروری ناخوشایند در ذهن خود داشته باشد. این شیوه ی تعامل افراد با برند شما است. این در حقیقت تاثیر واقعی برند شما در آغاز ارتباط، میانه ی راه و در پایان رابطه با مشتری است. “جف کالتر”
  16. بازاریابی یعنی خشنود کردن مصرف کننده، مشتری یا کاربر با ایجاد کسب منفعت یا دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است. “استیو دیکستاین”
  17. بازاریابی، در حقیقت برندینگ، انتخاب نام، قیمت گذاری و ایجاد پلی است میان رسانه هایی که در ازای استفاده از آنها هزینه می دهیم و رسانه هایی که از آنها درآمد نیز کسب می کنیم. بازاریابی، فروش نیست. “جنی دیتریش”
  18. بازاریابی یعنی کالاهایی که مرجوع نمی شوند و مشتریانی که دوباره برای خرید محصول ما باز می گردند. “استیو داوسن”
  19. بازاریابی یعنی ایجاد ارتباط میان مشتری و محصولات، برند و کسب و کار شما به طریقی که مشتری تمایل داشته باشد محصول شما را بخرد. یا همان طور که رجیس مک کنا می گوید: بازاریابی یعنی همه چیز. ” سم دکر”
  20. بازاریابی یعنی زنجیره ای از اقدامات، تمهید روش های متداول، و فرایندی شامل خلق، برقراری ارتباط، ارائه، و نیز تبادل موارد پیشنهادی که از منظر مشتریان، ارباب رجوع، شرکای تجاری و در نگاه کلان کل جامعه دارای ارزش است. “انجمن بازاریابی آمریکا”

منبع: پرتال تبلیغات

آژانس برندینگ بازدید : 58 دوشنبه 06 شهریور 1396 نظرات (0)

نمایش وضعیت هوا با افزونه Astero وردپرس

Astero نام یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که با کمک آن می توانید وضعیت هوای شهر دلخواه ، یا شهر بازدیدکننده را با حالات گرافیکی متعدد نمایش دهید.

Astero نام یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که با کمک آن می توانید وضعیت هوای شهر دلخواه ، یا شهر بازدیدکننده را با حالات گرافیکی متعدد نمایش دهید. در این افزونه قادر هستید ، به راحتی اقدام به نمایش وضعیت هوا همراه با گزینه های متعدد مانند نمایش وضعیت هوا تا هفت روز آینده ، امکان تنظیم رنگ بندی دلخواه برای نمایش و عدم بهم ریختگی در قالب وب سایت ، امکان نمایش وضعیت هوا بر اساس جستجوی کاربر اشاره نمود.

افزونه وردپرس

امکانات نمایش وضعیت هوا با افزونه Astero وردپرس نسخه ۱٫۳٫۳

  • سازگار با موبایل و تبلت (ریسپانسیو)
  • قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا تا ۷ روز آینده
  • امکان قرار دادن تصویر ثابت ، متحرک ، ویدئو در پشت زمینه وضعیت هوا
  • امکان جستجوی شهر دلخواه توسط کاربر
  • گزینه های فراوان مدیریت

این افزونه را از پرشین اسکریپت دانلود کنید.

منبع: پرتال cms و اسکریپت

آژانس برندینگ بازدید : 74 شنبه 04 شهریور 1396 نظرات (0)

 

 

در این پست چند تصویر جذاب به عنوان نمونه کمپین تبلیغاتی ، همراه با توضیحات خلاصه درباره محتوای آن کمپین تبلیغاتی درج کرده ام:

 

کمپین تبلیغاتی

تبلیغ خلاق یک رستوران کباب ترکی در فرانکفورت آلمان بر روی تانکر حمل سیمان

 

کمپین تبلیغاتی

تبلیغ خلاقانه پشت اتوبوس شهری برای نشان دادن عواقب اضافه وزن

 

کمپین تبلیغاتی

تبلیغ خوشبو کننده کفش

 

کمپین تبلیغاتی

طرح تبلیغات خلاقانه کاله بر روی خودروهای این برند

 

کمپین تبلیغاتی

نمونه تبلیغات خلاقانه خارجی مربوط به تبلیغ داروی ضد نفخ شکم CARBOVIG

 

برای مشاهده نمونه تبلیغات خلاقانه بیشتر به پیج ما در اینستاگرام مراجعه نمایید:

https://www.instagram.com/adsportal

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 277
  • بازدید سال : 1,501
  • بازدید کلی : 9,243